Знам, че това е още скъпо удоволствие, но ми се струва интересно и се престраших да пусна една тема. Какво мислите - може ли да се наложи като скорстна кутия и за джиповете? И дали би било удачно и полезно и за по екстремни прояви? Че е удобно-спор няма. А и сравнение с обикновения автоматик харчи по-малко, а в същото време има по-добри показатели на ускорение!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
DSG за Off-road?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от asenvassilevDSG (Direct Shift Gearbox)! Засега се предлага само от VW Group!
Първоначално публикуван от asenvassilevВозил съм се на Skoda Octavia с такава скоростна кутия - чувствах се като в трамвай
хубаво би било ако навлезе масово в сювостроенето, щото дава много добри показатели- по бързо превключване, по малка загуба на мощност, сравнено с сега използваните АТ, съответно по добър разход. но дали ще стане - един господ знае. макар че, знае ли човек, те новите технологии вече все по бързо поевтиняват и по бързо навлизат . така че ще чакамеStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
а ето я и самата нея:мамка му, изглежда толкова просто, като я видях за пръв път, не можах да повярвам. вярно че всички гениални неща са простиStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Не че имам голям опит извън пътя (та аз нямам и 20 хиляди км на пътя), но от опита ми (често карам Туарега на баща ми -В6 ТДИ, а наскоро пробвах и един МБ ГЛ 420ЦДИ) на шосе си мисля, че в ДСГ-то има хляб. Много е добро за пътя и работи много плавно (при плавно боравене с газта ), а за разход - велинград до софия при среден разход около 11л, ама това защото баща ми даваше доста зор... Само ето е скъпа кутията (май около 4хил лв) и едва ли скоро ще се наложи много масово..."That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."
~H. P. Lovecraft
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от Stan40_San Преглед на мнениеНе че имам голям опит извън пътя (та аз нямам и 20 хиляди км на пътя), но от опита ми (често карам Туарега на баща ми -В6 ТДИ, а наскоро пробвах и един МБ ГЛ 420ЦДИ) на шосе си мисля, че в ДСГ-то има хляб. Много е добро за пътя и работи много плавно (при плавно боравене с газта ), а за разход - велинград до софия при среден разход около 11л, ама това защото баща ми даваше доста зор... Само ето е скъпа кутията (май около 4хил лв) и едва ли скоро ще се наложи много масово...
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение4000 лв за кутия на сравнително нов модел кола са нищо пари ако говорим за комплект.VARADERO SD2
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение4000 лв за кутия на сравнително нов модел кола са нищо пари ако говорим за комплект.Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
А какво точно представлява и как точно действа ,ако може някой да обясни с думи прости.Днес четох в едно списание ,че VW ,масово ще внедри почти във всичките си модели от различен клас, 6-степенна секвенциална скоростна кутия (DSG).B+
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнениеА какво точно представлява и как точно действа ,ако може някой да обясни с думи прости.Днес четох в едно списание ,че VW ,масово ще внедри почти във всичките си модели от различен клас, 6-степенна секвенциална скоростна кутия (DSG).
Малко линкове на английски:
http://cars.about.com/od/thingsyoune...owDSGworks.htm
http://www.autozine.org/technical_sc...ear_manual.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнениеЦената не е 4000 лв. За пасат е почти 10000 лв. комплект .((((((((((((((
Добрата новина е, че става все по-масова (тоест все по-евтина) - наскоро ми се наложи да систематизирам информацията - ето:
Производители на автомобили със скоростна кутия с два съединителя (СКДС)
BMW
През януари 2008 г. BMW представиха трансмисия с два съединителя за модела M3 която се доставя от Getrag и се нарича M DCT (M Dual Clutch Transmission). От пролетта на 2009 г. същата скоростна кутия се монтира и в новото Z4 (но само при върховия модел sDrive35i ).
BorgWarner (доставчик)
В момента BorgWarner е водещия доставчик на съединители в маслена баня и хидравлични модули за такива трансмисии. BorgWarner наричат технологията си DualTronic, са подписали допълнителни договори с три водещи европейски производителя за доставката на СКДС.
Ferrari
От есента на 2008 г. Ferrari монтират 7-степенна скоростна кутия с два съединителя в новия модел California.
Fiat/Alfa Romeo
Fiat Powertrain Technologies стартираха производството на Dual Dry ClutchTransmission (DDCT) към средата на 2009 г. . СКДС на Fiat използва управляваща система BorgWarner DualTronic и сух двоен съединител. Трансмисията C635 ще дебютира в Alfa Romeo MiTo в края на 2009 г.
Ford
Ford започнаха производството на трансмисията Powershift през 2008 г. при модела Ford Focus. Тя е конструирана от Getrag под ръководството на GETRAG FORD Transmissions group и от май 2008 г. се монтира и при други модели на Ford, Volvo и Peugeot (3008, 500. За американския пазар Ford ще представи през 2010 г. Ford Fiesta със скоростна кутия Powershift. Ford съобщи, че през 2010 г ще представи СКДС и при други автомобили на американския пазар.
От средата на 2008 г. при повечето модели на Volvo (S40, V50, C30) , базирани на платформата на Ford Focus, например S40 2.0D. Също и при S60, както и при новия SUV XC60.
Getrag (доставчик)
Getrag е разработил пълен набор от скоростни кутии с два съединителя тип трансаксъл, включително 7DCL750, седемстепенна трансаксъл трансмисия за надлъжен монтаж, която може да работи с въртящ момент до 750 Нм. От средата на 2008 СКДС на Getrag се монтира в много модели, напр. Dodge Journey и Volvo S40/V50.
Hyundai
През пролетта на 2009 г. на автоизложението в Женева Hyundai представиха концепцията Hyundai ix-onic , която е оборудвана с 6-степенна СКДС.
LuK (доставчик)
PSG (Parallelschaltgetriebe)
Mitsubishi
От ноември 2007 г. Mitsubishi Lancer Evolution X се оборудва с Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) СКДСтрансмисия, управлявана с лостчета на волана.
Nissan
Скоростната кутия с два съединителя на Nissan е задноразположена, тип трансаксъл и работи като диференциал на двойното задвижване на автомобила.Конструирана е от BorgWarner със съдействието на доставчика на трансмисии за Nissan Aichi. Според Nissan превключването става за 0,2 секунди. Това е чувствително по-малко отвремето, обявено от VW за техните СКДС.
Porsche
От 2009 г.при Panamera, Cayman, Boxster, Panamera, Carrera и Carrera SPorsche предлага серийна версия на своята PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe), която доскоро се вграждаше само в състезателните модели. . Седемстепенната PDK ще замени Tiptronic. Трансмисията Porsche PDK всъщност се състои от две отделни скоростни кутии в един корпус.
Volkswagen Group
През 2009 г. VW са произвели най-много автомобили с СКДС под името DSG (DirektSchaltGetriebe или Direct-Shift Gearbox (за Volkswagen, SEAT, Skoda и Bugatti) and S-Tronic (за Audi). СКДС на Volkswagen се произвежда по лиценз на Borg-Warner. Шестстепенната версия е с два съединителя в маслена баня (за въртящи моменти до 350 Нм), а 7-степенната – със сухи съединители (за въртящи моменти до 250 Нм). Ricardo Company от Великобритания произвежда 7-степенната СКДС за Bugatti Veyron 16.4. Lamborghini. Въпреки че е собственост на VW, Lamborghini монтират собствена роботизирана трансмисия с сух съединител и електрохидравлично управление (E-gear), която много прилича на SMG на BMW (без двоен съединител, но и без педал на съединителя.).
Проблема на тези трансмисии е фактът, че още никой не знае каква е надеждността и ремонтопригодността в дългосрочен план - и в повечето сервизи, даже и в Германия, все още ги гледат като голям камък.Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Коментар
-
До: DSG за Off-road?
Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
Volkswagen Group
През 2009 г. VW са произвели най-много автомобили с СКДС под името DSG (DirektSchaltGetriebe или Direct-Shift Gearbox (за Volkswagen, SEAT, Skoda и Bugatti) and S-Tronic (за Audi). СКДС на Volkswagen се произвежда по лиценз на Borg-Warner.Шестстепенната версия е с два съединителя в маслена баня (за въртящи моменти до 350 Нм), а 7-степенната – със сухи съединители (за въртящи моменти до 250 Нм). Ricardo Company от Великобритания произвежда 7-степенната СКДС за Bugatti Veyron 16.4. Lamborghini. Въпреки че е собственост на VW, Lamborghini монтират собствена роботизирана трансмисия с сух съединител и електрохидравлично управление (E-gear), която много прилича на SMG на BMW (без двоен съединител, но и без педал на съединителя.).
Проблема на тези трансмисии е фактът, че още никой не знае каква е надеждността и ремонтопригодността в дългосрочен план - и в повечето сервизи, даже и в Германия, все още ги гледат като голям камък.
Цитирам:
"The 09D 6-speed automatic transmission
was developed at the famous Japanese manufacturer of automatic transmissions, AISIN Co., LTD,
where it is manufactured.
In the development of the control unit software, the years of experience that Volkswagen
engineers have had with fuzzy logic-controlled driving programmes that depend on driving
situations and hindrances has been a determining factor.
This 6-speed automatic transmission, which has a very compact construction, is being
used for the first time in the Volkswagen Touareg."Последно редактирано от Тихомир; 25-07-09, 00:17.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар