От: Каране при зимни условия с автоматик
Абе, човек на първа бавна на сух асвалт ще ти дърпам гранда с 4 неподвижни колела. Тяга си има колкото искаш - не е 5 литра, но си е достатъчно.
Казвам ти че по някое време сцеплението се уравновесява със тежестта и започва да те дърпа назад. Това на 1 ва бавна. Все пак това са гуми- не са вериги. Каквито и да са гумите те си имат някакъв предел на сцепление при по -особенните ситуации.
Относно веригите - имам. Лошото е че трябва да ги слагам и свалям по 4-8 пъти на ден. Слагал ли си вериги с ежедневни дрехи когато гумите са целите в сняг и кал? И така няколко пъти на ден всеки ден(без събота и неделя евентуално). Говорим за ежедневие, а не за организирана разходка уикенда.
Спрейчетата стават, ама за по-люта зима мисля че ще трябва да изтегля кредит за да си купя необходимото количество.
Това че двигателя ти няма да превърти е проста сметка -фронтера 2,2/4 цил.=550куб.см. на цилиндър, Гранд 5,2л/8 цил= 650 куб. см. на цилиндър и са 8 бутала. Кое ще развъртиш по- лесно - 2,2 литра компресор или 5,2литра, защото при спускане двигателя си е на харабията компресор .
Проблема със снега съм го решил както писах по- горе. Проблема с леда е решен - казва се лопата. От едната страна е насип - преди да се кача ми трябва минута и следващите няколко дена съм спокоен. Когато преценя че е нужно опесъчавам наново - за да не си насилвам късмета с децата и дерето.
Не съм ги ползвал повечето системи.
Всъщност имал съм 1 лек автомобил автомат за около 1 година.
Колкото и да са различни обаче, ако на автомат правиш спускане и е ограничен на 1 ва скорост, от него се очаква мотора да го играе моторна спирачка, като при автомобил с ръчни скорости. Иначе тези 1-2-3 преди D се обезмислят. Съгласен?
Ако вече говориш за автоматик + всички трибуквени екстри които съм чувал, там няма да споря изобщо.
П.П. Вече станаха 4 мнения че на 1 -ва бърза, с двойно предаване, е по -добре при такава ситуация.
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
Казвам ти че по някое време сцеплението се уравновесява със тежестта и започва да те дърпа назад. Това на 1 ва бавна. Все пак това са гуми- не са вериги. Каквито и да са гумите те си имат някакъв предел на сцепление при по -особенните ситуации.
Относно веригите - имам. Лошото е че трябва да ги слагам и свалям по 4-8 пъти на ден. Слагал ли си вериги с ежедневни дрехи когато гумите са целите в сняг и кал? И така няколко пъти на ден всеки ден(без събота и неделя евентуално). Говорим за ежедневие, а не за организирана разходка уикенда.
Спрейчетата стават, ама за по-люта зима мисля че ще трябва да изтегля кредит за да си купя необходимото количество.
Това че двигателя ти няма да превърти е проста сметка -фронтера 2,2/4 цил.=550куб.см. на цилиндър, Гранд 5,2л/8 цил= 650 куб. см. на цилиндър и са 8 бутала. Кое ще развъртиш по- лесно - 2,2 литра компресор или 5,2литра, защото при спускане двигателя си е на харабията компресор .
Проблема със снега съм го решил както писах по- горе. Проблема с леда е решен - казва се лопата. От едната страна е насип - преди да се кача ми трябва минута и следващите няколко дена съм спокоен. Когато преценя че е нужно опесъчавам наново - за да не си насилвам късмета с децата и дерето.
Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA
Преглед на мнение
Всъщност имал съм 1 лек автомобил автомат за около 1 година.
Колкото и да са различни обаче, ако на автомат правиш спускане и е ограничен на 1 ва скорост, от него се очаква мотора да го играе моторна спирачка, като при автомобил с ръчни скорости. Иначе тези 1-2-3 преди D се обезмислят. Съгласен?
Ако вече говориш за автоматик + всички трибуквени екстри които съм чувал, там няма да споря изобщо.
П.П. Вече станаха 4 мнения че на 1 -ва бърза, с двойно предаване, е по -добре при такава ситуация.
Коментар