Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматична на Мазда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автоматична на Мазда

    Здравейте на всички.Скоро купих на жената една Мазда Лантис,2000куб,V6,160коня.Значи със автоматична скоростна е колата на 131000км реални.Колата я купих от Англичанин който сега живее тук в Кипър.Значи забелязвам нещо много странно.Ако мотора е студен и тръгна за работа примерно,с минимална газ на 2000об,колата си включва нормално от 1-4-та предавка.След като влезне в работна температура след около 2-3мин работа,автомата има едно чудене между 3-4-та скорост.Значи включва 4-та,връща на 3-та и отново 4-та.Това го прави винаги след като колата е на обороти около 2000-2200.Значи с малко повечко газ,примерно над 2500 оборота,автомата си работи перфектно,без течи чудения на каква скорост да премине.Това може би го прави от леко натискане на газта,не знам.Нов фен съм на автоматик,преди 3год,имах Toyota Cynos 1.5,но там не съм забелязал такова нещо,може би заради по слабия си мотор.Сега тази Мазда е доста по мощна,но тава много ме изнервя като съм с малко газ да ми се чуди и да прехвърля от 4-та на 3-та и пак 4-та.Това го прави само веднъж,т.е след като захапе 4-та и няма дерт,не връша повече на 3-та докато на намаля скороста.Възможно ли е да иска повечко газ,примерно над 2500 оборота за да се чувства добре автомата.Интересно е че след като влезне в работна температура след 3-5 мин,след потегляне,тогава прави тоя номер със скоростите.Някакви идеи?
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Автоматична на Мазда

    Като начало провери маслото на кутията!
    Не е зле да го смениш, както и филтъра - при всички положения няма да стане по-лошо, а може и да изчезне проблема.
    Внимавай със смяната, защото не всеки може и знае как става!
    Филтърчето, в повечето случаи се намира в самата кутия и се сваля картера, за да се смени, затова си вземи и гарнитура за картера.
    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: Автоматична на Мазда

      Не знам и аз как трябва да бачка.Знам само че капе масло там където са големите болтове и тия дни ще се сваля за преглед.Но един майстор ми каза,че това е нормално за превключване на скоростите,защото кутията като достигнела максимална температура влизала в работен режим,така че кола 2000куб,бензин искала повечко газ,примерно 2500-3000об,за да работи добре и превключването.Все пак е кола бегачка

      Коментар


      • #4
        От: Автоматична на Мазда

        Колега, остави го този "майстор" и иди в сервиз, където разбират от автоматици, да ти сменят маслото и им покажи от къде тече, да го оправят!

        Коментар


        • #5
          От: Автоматична на Мазда

          Добре тогава.Ами защо ако подам повечко газ,примерно на 2500 об,и си включва перфектно,а със 2000 до 2200 съм засичал връща една предавка и пак закача,след което няма дерт после.Стигам до заключението че твърде ниски обороти има за да превключи и след това зацепва.Или бъркам.За маслото утре отивам в сервиз да свалят кутията и да се преглежда.

          Коментар


          • #6
            От: Автоматична на Мазда

            Днес отидох в сервиз и започва великото сваляне на скоростната за спиране на теч от масло което така да ме изнервя като си капе.Казах им да направят пълен сервиз на кутията,филтър и всичко друго.

            Коментар


            • #7
              От: Автоматична на Мазда

              Колата беше в сервиз 2 дни.Смениха семерингата,маслото с ново,филтър на самата кутия който е в картера,и бензинов филтър по мое желание.Сега е много по добре.Глобата ми беше 370 евро.Искам за последно да попитам нещо.На моята щека за проверка на маслото има 3 деления.Едното е 25гр,което е най-доло,следващото е 65гр.най-горе.Което предполагам е нормалното ниво на маслото.Според вас къде точно трябва да е нивото.Около средата предполагам е малко.И най вече,маслото се проверява на работещ и добре загрял мотор предполагам.Само че има ли значение на коя буква трябва да следя нивото.Едни казват на-R,други на-N,трети на-D съответно и ръчна.Кое е точното.И най интерестното друг ми каза,също работо в сервиз,че трябва да е загряла добре колата,само че мотора изгасен.......

              Коментар


              • #8
                От: Автоматична на Мазда

                Загрял до нормална работна температура двигател.
                Преминаваш на място за по няколко секунди през всички положения на ск. лост.
                Оставяш двигателя да работи и ск. лост на положение P или N и тогава мериш, като гледаш белега на по-високите градуси!
                Трябва да е около чертичката, но не над нея.
                Излишно е да казвам, че колата трябва да е на равен терен.
                Успех!

                Коментар


                • #9
                  От: Автоматична на Мазда

                  Благодаря за изчерпателният отговор колега

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X