Миналата есен издъних маркучите излизащи от компресора на климатроника.Друснах в едно пропадане на асфалта и фреона "отшумя като приказка".Викам си-ще ги сменя и готово.Да ама не.Единия го намерих лесно но за другия се оказа, че единия му вход(този който отива към радиатора(изпарителя)) е с някакво екзотично захващане с правоъгална планка о болт, а не с обикновен щуцер.
Питам се дали не бих могъл да разрежа капсуловката на маркуча който имам и да му сменя накрайника като после стегна с 3-4 скоби.
Казаха ми, че по тези маркучи имало високо налягане, но като ги гледам май не ще да е много високо.Капсуловката на гумения маркуч към алуминия е около 5-6 см дълга и на нейно място биха се събрали поне 3 обикновени скоби.
П.П.надявам се снимките да са излезли
Питам се дали не бих могъл да разрежа капсуловката на маркуча който имам и да му сменя накрайника като после стегна с 3-4 скоби.
Казаха ми, че по тези маркучи имало високо налягане, но като ги гледам май не ще да е много високо.Капсуловката на гумения маркуч към алуминия е около 5-6 см дълга и на нейно място биха се събрали поне 3 обикновени скоби.
П.П.надявам се снимките да са излезли
Коментар