Здравейте , имам форд ескорт 1996 1.6 бензин с АГУ първоначално след като монтирах уредбата изпарителя не загряваше добре защото се оказа че радиатора на парното е запушен и защото нямах време и желание да се занимавам промених само начина на включване от последователно на успоредно .Тази зима смених термостата и радиатора ( с чисто нови от магазин ) на парното защото реших че колата ще се кара и зимата . Обаче сега пак не работи добре . Питането дали да променя включването на изпарителя и парното от успоредно на последователно . Възможно ли е заради различното съпротивление на радиатора и изпарителя водата да избира по малкото съпротивление или имам и някакъв друг проблем по охл.уредба . Количеството охл .течност и обездушаването е на ниво . Забравих смених и капачката на разширителния съд с нова от магазин , с нова от морга и с моята оригинална . Разлика никаква ..Приемам всякакви предположения . Уточням произхода на частите защото има случай когато съм се наслуша че са си купили нови части и като попитам от къде ама как от къде от моргата ама тя не е вървяла много колата . Имам едни други гадни предположения защото лятото сменях гарнитура на главата и шлайф на глава ама понеже бях зает и не ми се занимаваше ремонта го извърши приятел без да осъществя контрол . В момента не губи течност , няма бял пушек в аспуха и боза в картера . И ако се окаже това колкото и да се окаже неприятно за мен вече ремонт лично а ЧУЖДИ ХОРА ще действат по автомобилите само смяна и лепене на гуми . Може да е нещо елементарно и за това приемам всякакви предположения .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с отоплението
Свий
X
-
До: Проблем с отоплението
Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение....Може да е нещо елементарно .....има една четирипътна изгъзица
та тя се ампутира (реже, маха, изхвърля), и единия маркуч на малкия кръг се затапва.....ама ми е по-лесно да звъннеш
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
До: Проблем с отоплението
По спомен : от термостата тръгва маркуч до горния край на радитора на парното и от там се връща до водната помпа , аз съм ги срязъл и двата и съм сложил тройници , агуто е вързано през тях и ако ги махна охл .течност от термостата ще мине първо през изпарителя и после през парното и обратно във водната помпа . няма никакви четирипътници . или поне при мен ги няма . утре като отида пеи колата ще погледнаПо Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар