Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на воден маркуч с неоригинален
Свий
X
-
Изрежи му процеп както е оригиналния и го нахлузвай.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Частта със засека е далече от скобата и релно не уплътнява. Та е "се тая" дали ще има или няма да има засек.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеЧастта със засека е далече от скобата и релно не уплътнява. Та е "се тая" дали ще има или няма да има засек.
Коментар
-
Засечката е за да стои маркуча в определена равнина, вероятно не е прав маркуч,а има някаква форма....
И За да не се чудиш ,са му направили тоя белег.Гледай да не е усукан и да не стои под напрежение,не е много сложно,но предвид въпросите които задаваш,е трябвало да си купиш такъв с цепка.
п.п И понеже съм ти фен от първата тема с двигателя....Не го цепи с нищо ....цепката с нож,във времето ще доведе до цепка и под скобата.
Просто го нахлузи и стягай!
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 3 likes
Коментар
-
окей, няма да режа. Иначе този край, който влиза в термостата, се пада по ниско от другия, който отива в радиатора. Сега е стегнато много, но пак имаше изпускане на антифриз. Имам съмнение че се е смачкал много и дори да го сваля и сложа пак, няма да уплътнява. Огледах двигателя и само там има следи от теч
-
ще огледам тръбата на термостата, но ще трябва да източа антифриза. Защото при леко развиване почва да капе. По голямата разправия е че има пласмасова кора под колата и трябва в един мръсен канал да се завра да я сваля, после обратно за монтаж. Но трябва до края на месеца да го направя
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар