Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на воден маркуч с неоригинален

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на воден маркуч с неоригинален

    Трябва да сменя маркуча до термостата, но не продават оригинален. Заместителя няма цепка, ако мога така да я нарека, която да съвпадне с пъпката на термостата. Да монтирам ли така, или няма да уплътни хубаво? Да пробвам да му изрежа процеп, или ще го съсипя?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-04-10-15-26-43-19_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Прегледи:292
Размер:153.1 КБ
ID:6962451

  • #2
    Какво толкова го мислиш!? Удряш му една замба и си готов!
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • neumoren
      neumoren коментира
      Редактиране на коментар
      с макетен нож разполагам

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Със замба ще стане професионално. Но както и да го изрежеш,все ще е функционално.

  • #3
    Изрежи му процеп както е оригиналния и го нахлузвай.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Перфектно.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      И с кухненски ще стане тая сложна операция.

    • Skorpion_BG
      Skorpion_BG коментира
      Редактиране на коментар
      И със зъби можеш да го прогризеш това!

  • #4
    Частта със засека е далече от скобата и релно не уплътнява. Та е "се тая" дали ще има или няма да има засек.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #5
      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Частта със засека е далече от скобата и релно не уплътнява. Та е "се тая" дали ще има или няма да има засек.
      цепката може и да е за не се прегъва много маркуча и да го монтираш точно. Не е чак толкова дълга тръбата от термостата. Иначе за да стане както трябва и да не прави локви, и клещи за замби ще си купя
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:thrm.jpg
Прегледи:239
Размер:54.9 КБ
ID:6962518

      Коментар


      • #6
        Засечката е за да стои маркуча в определена равнина, вероятно не е прав маркуч,а има някаква форма....
        И За да не се чудиш ,са му направили тоя белег.Гледай да не е усукан и да не стои под напрежение,не е много сложно,но предвид въпросите които задаваш,е трябвало да си купиш такъв с цепка.

        п.п И понеже съм ти фен от първата тема с двигателя....Не го цепи с нищо ....цепката с нож,във времето ще доведе до цепка и под скобата.
        Просто го нахлузи и стягай!


        ​​​​​
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          окей, няма да режа. Иначе този край, който влиза в термостата, се пада по ниско от другия, който отива в радиатора. Сега е стегнато много, но пак имаше изпускане на антифриз. Имам съмнение че се е смачкал много и дори да го сваля и сложа пак, няма да уплътнява. Огледах двигателя и само там има следи от теч

        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Огледай алуминиевата тръба, върху която стягаш маркуча, за ръбчета или язви. Обикновено от тях изпуска. Ако двете повърхности са равни и чисти, леко стягане на скобата е достатъчно да уплътни!

        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          ще огледам тръбата на термостата, но ще трябва да източа антифриза. Защото при леко развиване почва да капе. По голямата разправия е че има пласмасова кора под колата и трябва в един мръсен канал да се завра да я сваля, после обратно за монтаж. Но трябва до края на месеца да го направя

      • #7
        На конвейра, този маркуч се слага на двигателя само в единия край и това е начина да се позиционира правилно.

        При теб, като е коша и закачаш и двата му края, на усет гледаш да не е посукан и под напрежение и стягаш скобите.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X