Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Печка 12 волта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Печка 12 волта

    http://www.roadtrucker.com/power-hun...att-heater.htm




    40 ампера предпазител



    Разкази в картинки

    Я сега кажете това какво да му пазим.Купил сьм го вече,най-якото което намерих и което отговаряше на изискванията ни,а именно:

    леснопреносимо
    лесно врьзване за батериите на всяка една кола или лодка
    евтино
    12 волта
    термостат

    Та идеята е да го вьржем директно за батерията на една лодка с която ни чака малко пьт.Не става вьпрос сауна да си правим,а да дьржи лодката малко по-суха и малко по-топла вьтре.Не е моторна,но моторетка 3 цилиндров дизел 30 коня ще бичи постоянно ако трябва.Алтернатора е редовния 65 ампера,3 батерии по 85 или 100 ампера тягови.

    Вьпроса е какво да му пазим на това,нещо по специфично с което да внимаваме?Какьв е шанса да ни изгори алтернаторчето?На колко време долу горе трябва да го спираме това чудо или можем да си го тормозим денонощно?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Талибани.

    Алтернаторчето вероятно няма да изгорите, но да останете без батерии може. Като гледаме амперите, алтернаторът трябва да работи 3/4 от времето, в което работи печката, на достатъчно високи обороти. Твоа ако няма други мощни консуматори. По-сухо няма да стане, по-топло с половин киловат, ... ? абе може и да се усеща, ако ти духа право в краката. На тези батерии не бих го включил повече от 2-3 часа без алтернатор, и то само ако са здрави и заредени до горе. На лека кола - 5 минути.

    Нали ви казах да си вземете водна печка?

    иначе, самата печка е духалка от прост вид, тук народът с такива (на 220, киловат-два) се грее по къщи и офиси, където друг плаща тока - извъртат по един сезон без изключване. Или два сезона.

    40 ампера на какво разстояние трябва да ги метнеш от алтернатора до печката? Питам, за да те зарадвам колко десетки килограма жица ще носиш.

    Невралгични места ще са контактните точки.
    Последно редактирано от Ясен; 25-08-09, 09:34.

    Коментар


    • #3
      До: Печка 12 волта

      Имам нещо подобно в колата си и опитът ми недвусмислено показва, че е пълна безсмислица за нещо повече от размразяване на стъкло. Освен това ще ти изпие батериите за норматив. Алтернаторът трябва да е мощен и да работи нонстоп.
      Защо не монтирате към охл. система на двигателя едно парно от каква да е кола. Ще топли реално а вентилаторът му не е драма за ел. система.
      Въпросът е дали този дизел се охлажда с морска вода или със собствен радиатор.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Печка 12 волта

        Морската вода нищо не променя, освен скоростта на корозия. Така или иначе навсякъде наоколо хвърчи вода и сол, защото е лодка. Заради която корозия ще се ползва печка от УАЗ или Жигул с меден радиатор. Сигурно по тамошните земи се въдят подходящи местни донори. Ще се свърже в малкия воден кръг, преди термостата и ще грее чудесно. Маркучи - 16 или 19мм, колкото трябва дълги, а може и медни тръби за ентусиастите. Така се получават 3-5 киловата топлина без пари, на цената на 5 ампера за перката.

        Коментар


        • #5
          До: Печка 12 волта



          Под дивана са батериите,в близката част 2 и пред мачтата една бройка та няма да е проблем с дьлжината на кабела.
          Дебелината му в момента е колкото цигара и е дьльг метьр да речем.,ще го удьлжим още поне метьр с по-дебел.
          Както се вижда от снимката ще ни духа точно в кракатаили като си простра гумираното ще духа на него с идеята да е леко по-сухо и леко по-топло.
          Това е цялото пространство което тая печка трябва да суши.Предната койка не я смятаме,там е пьлно с платна и вьжета,няма място за един пудел даже.


          Коментирахме темата за водните радиатори едно време,знам,че е далеч по-добре,но и далеч по неудобно.Да е една лодка ОК,веднага слагам,но само в следващите 2 седмици караме 9 различни като повечето от тях нови и няма как да го влачим тоя радиатор по самолети разни.Тая е стара лодка,не е проблем да си играем с нея,но долната е чистак/бьрсак и идва за изложение на лодки,няма как да и отварям малкия крьг за да и включвам печка.

          http://www.jeanneau.fr/2007/?r=yacht&p=boat&n=335&nl=2

          И като казвам СТУД се има в предвид около 15 градуса минимум,от печката се иска да ги направи на 18 да речем и са да ми сухи гащите като се сьбудя след 4 часа.

          Мотора е 3 цилиндров дизел който работи на минимум 2500 оборота и тук прегряване няма.Нормалното си охлаждане сьс солена вода на големия крьг и антифриз на малкия.Това и с педал в ламарината да го карам 5 дни нищо му няма - ПРОБВАНО.Такива ги караме на генератор мотори по големите лодки,може да си брьмчи седмица преди да се сетя да му сменя маслото за 5 минути и пак на камилите.

          Алтернатора ми беше зор да не изгори,че оставаме без автопилот който в момента правим Другите консуматори са мальк хладилник,помпа за вода,5-6 крушки,автопилотчето,и някакви там ампери за навигацията.

          Имаме мнитори за следене колко ампера теглим,колко имаме останали,какьв волтаж са батериите,какьв % товарим алтернатора,аларма за ниськ волтаж.................номера е да не си носим и резерваен алтернатор,че става голям катун цялата работа.


          Ще има отзиви като се вьрна,ботушите да ни дьржи топли пак е ОКЗа $ 70.00 и малка лодка е добра сделка или аз така си мисля,за голяма лодка за повече от 4 дни пьт..............воден,но за това друга тема ще има,че сега на голямата сме на вьлна ветрови генератор


          Чакайте снимки
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            До: Печка 12 волта

            хм. Абе не съм против да пробвате (вие ще си се дзверите по звездите), ама си наглеждайте батериите и най-вече задвижването на алтернатора. Ако просвирят каишите при такъв голям товар, ще почнат проблеми.

            Наглеждайте и кабела на новото чудо, че тия 40А през кабел колкото цигара малко ме озадачават. Освен ако са всяка от двете жици колкото цигара.

            Коментар


            • #7
              До: Печка 12 волта

              Кабела от печката е 1 метър дълъг мостовак. Всяко жило е по диаметър на цигара. Мислим да го удължим с поне още метър кабел, един бушон 50 ампера и да my сложим две обувки. Обувките директно ще се връзват на клемите на акумулатора с болтове. Съединението между двете парчета кабел ще е с тубички, които се сплескват с едни специални клещи /това не знам как да го обясня по добре/. Печката никога няма да се ползва, при мотор работещ на по малко от 2000 РПМ. Алтернатора е задвижван от един ремък и ще е минимум 60А. Другите консумативи са мах 5А. Акумулаторите са поне 3 с размера на камионски, тягов /4D, deep cycle/
              Идеята на тая печка е да се бори с влагата в кабината. Заради мнoгoто сол вечер всичко стои влажно и замирисва на "лодка" /това според жената/. Кабината е с кубатурата на микробус. Притеснението ми е да не изтрескаме алтернатора. На какви обороти е по добре- на високи /3000 РПМ/ или ниски /2000 РПМ/? Ако започне да свири ремъка какво да правим? Днеска отиваме да я връзваме и ще направим снимки да дадете акъл.

              Ааа, и много мерси предварително.
              Последно редактирано от NIKSD; 25-08-09, 18:49.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #8
                До: Печка 12 волта

                На жена ми сешоарът е 1800W и не би ми хрумнало да си суша нещо друго освен косата с него. А вие с 480W...
                Абе зависи от силата на струята - при под 20°С сигурно няма да е много комфортно.

                п.п. За оборотите - не е нужно да го издувате много. Едно мерене - да съумява да вдигне алтернаторът 13.5 V върху акумулатора е достатъчно.
                Започне ли да свири ремъкът, което си е нормално при тази влага, натягаш, ако не помогне - сменяваш с друга марка. Защото от много натягане пък ще хвърли лагерите ...
                Последно редактирано от Паджеровод; 25-08-09, 18:39.

                Коментар


                • #9
                  До: Печка 12 волта

                  То като сметна 50 ампера си е хладилника сьс светлините на лодката.Това вечер може да се изключва и да си ползваме бойния ЛЕД фенер,а хладилника пьлен на 15 градуса вьншна температура няма да размрази за 5-6 часа.

                  Ако му нагласим и алармата / че ме мьрзи мен поне да го следя постоянно / да свирне на 12.2 волта примерно става сьвсем лесно.Паднат ли батериите до това ниво изключваме печката за половин час и айде пак газ.

                  3 резервни ремька ще има поне,на 24 часа по ремьк да хвьрля пак ще се оправим


                  Едно малко уточнение - лодката не е наша,не трябва да трошим нищо за около 4-5 дни,после...............кой си има лодка да му мисли.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    До: Печка 12 волта

                    Имайте едно наум все пак. 50+40А +големи и изтощени акумулатори, може алтернаторът (65А) да се изпържи...
                    Те са издържливи, но все пак... Да не го включите в цената на удоволствието...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Печка 12 волта

                      От тук трьгваме сьс заредени до дупка батерии,че може и 2 да са нови.Видим ли,че волтажа пада се изключва хладилника и осветлението на лодката или се сменят крушките с ЛЕД и там падат тия 50 ампера,остава едната печка само.
                      маме и боен фар ЛЕД който тегли замо 0.09 ли беше,0.07 ли ............ще те изльжа,но и няма голямо значение,близко до нищото е.

                      С 2 думи - печката на ампераж е колкото нормалното натоварване на алтернатора при включени консумативи които има почти всяка една лодка - нормални светлини,радар,хладилник,автопилот и помпа за водата,другите малки нещица по ампер или 3 не ги смятам.

                      Вероятността да спрем мотора е почти никаква.На нас ни плащат за каране на лодки срещу вятьра,а там 99% е мотор на 80% от натоварването му.Почне ли да му духа от кьм задника пьрво скороста се вдига вдойно и втори ни ме прьска ни сьм мокьр та и печката не е голям зор.


                      Бе.....................след десетина дни ако вляза с псуване вьв форума значи сме теснали алтернаторАко знаете пьк какьв автопилот спретнахме,но за това допьлнителна тема.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        До: Печка 12 волта

                        Амии тогава ви желая попътен вятър, демек такъв откъм задника!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Печка 12 волта

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Амии тогава ви желая попътен вятър, демек такъв откъм задника!

                          И това не е добре,плаща ни се на ден и ако духа от кьм задника си идвам с 50% от мангизите.



                          Няма оправия разириш ли,ем да е топло,ем автопилота да кара,ем да заградим някой лев.............ако може и друг да я свьрши,а на нас да ни платят сьвсем готино става.








                          Брат,стига чете,звьнни ми да ходим да ги правим тия кабели.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            До: Печка 12 волта

                            Ами, то сигурно малко тъп въпрос, но нали тези лодки си имат и агрегатче? Такова за климатици, телевизори, води разни и други? Не може ли агрегатчето да влезе в употреба?Ввсе пак консумацията му е около литър на час.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Печка 12 волта

                              Натоварен алтернатор обича високите обороти, за да се охлажда. Иначе от определени обороти нагоре не прави повече ток. Като засвири, трябва да се натегне каиша, докато спре да свири. На високи обороти освен това засвирва по-трудно (уж).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X