На Фронтерата преди година забелязах омасляване на капачката за високото налягане - очевидно вентила изпускаше. Климатика продължаваше да работи, но вчера реших да не си правя повече експерименти и отидох да ми го сменят и напълнят системата отново /бяха останали 150 грама от 650/. Новите вентили които имаха не задържаха и накрая сложиха старият ми вентил от ниското налягане на високото и един от друга кола със същата форма. Уж всичко се получи, но днес отвивам пак капачката на високото и изсъска - капнах вода и гледам пуска малки мехурчета през 4 секунди. Утре ще ходя пак да ми сменят вентила с друг, но си мисля, че няма да помогне и сигурно имам наранено легло на вентила. Питането ми е ако завия къс болт /М8х1х6/ с медна дихтунга вместо капачката дали ще успее да задържи изтичането на фреона? Надеждата ми е, че вентила все пак поема голямото налягане и такъв болт би трябвало да се справи с малките мехурчета или налягането в двата обема ще се изравни рано или късно и тогава и болта ще изтърве?! Мерси!
П.П. Пропуснах да напиша другия вариант - да си търся парчето тръба с вентила от някоя морга!
П.П. Пропуснах да напиша другия вариант - да си търся парчето тръба с вентила от някоя морга!
Коментар