Я кажете, функцията за въртене на въздуха в купето, какъв и е точно смисъла? Не намирам при мен логика, защото пускайки я лятото работи известно време и се изключва сама. Ако я пусна зимата пък ми се изпотяват стъклата. В кой сезон е правилно да се ползва и ако не е в сезона проблема, къде е тогава? Говорим за това долу в дясно на снимката.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Настройка на климатик
Свий
X
-
От: Настройка на климатик
Това е клапа за управление входа на въздуха към климатичната (и отоплителна) инсталация - дали да смуче въздух отвън, или да върти въздуха от купето..
Функцията му е:
1. ако настигнеш димящ бус/камион/автобус - натискаш го и отрязва външния въздух за да не ти влезе пушилката вътре в купето... Това трябва да го направиш преди да се е напълнило купето с дима Щото ако го направиш в последствие - полза няма... Често го ползвам и в тунелите...
2. По-бързо затопляне или охлаждане на купето... Например натискаш МАХ на затопляне, то затваря външния въздух и започва цялата енергия да я отдава на вътрешния въздух... Като го затопля например не от -10С колкото е навън, а от +10С, до колкото вече се е стоплило купето (с по-малко енергия изкарва по-горещ въздух)... По същия начин и при охлаждане - не охлаждаш външен въздух от +50С, а вътрешния от +30С... Разбира се ако влезеш в напечен автомобил е хубаво първо да го 'продухаш' с външен въздух, защото отвън може да е +50С, ама вътре е +70С
Недостатъка е, че върти само вътрешния въздух и поради ограничения обем в купето това не е препоръчително... Затова и запотява зимата - хората отделят влага (обувки, дрехи - също), и вътре в купето влажността се покачва достатъчно, за да започне да се образува конденз по стъклата...Последно редактирано от slowtraveler; 30-06-17, 13:31.Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
-
От: Настройка на климатик
Изключва го сама защото е опасно да остане включен дълго време на кола по-плътна от Запорожец. Людете нямат добра оценка за качеството на въздуха около себе си и лесно могат да се задушат. Или поне да станат сънливи.
Зимно време климатичната уредба не маха влагата (не и ако специално не я накараш) което води до влошаване на видимостта, особено през задния прозорец.
Затова е направено да го включиш като влизаш в тунел и да се изключи само след малко ако ти не се сетиш.
Коментар
-
От: Настройка на климатик
Не мога да се съглася, че е с такава цел.
Допреди колите да станат по-умни от нас-тази функция си беше на най-вулгарно жило, което ако сам не го върнеш-ще си стои завинаги на положението в което си го оставил.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Настройка на климатик
само да кажа, че на мен на никоя кола не се изключва само, сигурно щото най-новата е 2005г. иначе 2-рия пост изчерпва темата.
и да, зимата външен въздух против запотяване.
и още, режим AUTO демонтрира най-добре какво са имали предвид разработчиците на конкретната система, но аз го мразя щото винаги първоначално включва вентилатора на MAX и.............познайте, затврая клапата за външен въздух________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Настройка на климатик
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНе мога да се съглася, че е с такава цел.
Допреди колите да станат по-умни от нас-тази функция си беше на най-вулгарно жило, което ако сам не го върнеш-ще си стои завинаги на положението в което си го оставил."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
От: Настройка на климатик
Аз на баварката имам сатчик отпреде, ако надуши пръдни автоматично затваря рециркулацията, като включа на задна пак я затваря, и това кола казан от 2001 моля ти саАбонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......
Коментар
-
От: Настройка на климатик
Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнениесамо да кажа, че на мен на никоя кола не се изключва само, сигурно щото най-новата е 2005г.
Изсушаването с климатика действа не само зимно време Особено ефективно е пролет и есен когато дъждовете почнат и влажността е близо до 100%Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Настройка на климатик
При мен на различните режими си управлява тая клапа според неговия си акъл.На всеки режим си има памет ,ако в някои режим съм пуснал клапата,компа си го помни ,и следващия път като избера тоя режим,се установява както предишния път.Ако пусна да духа на предното стъкло,само при тоя режим включва климатика и ако клапата е затворена я отваря винаги.
Тая клапа и при мен се изключва но не толкова бързо,поне 10 Мин.чакаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Настройка на климатик
Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеA пробвал ли си да включиш само 'обдухване на предното стъкло' На всичките ми автомобили с електрическо управление на клапите до момента това е свързано с автоматично изключване на рециркулацията (и обикновено - включване на климатика)
Изсушаването с климатика действа не само зимно време Особено ефективно е пролет и есен когато дъждовете почнат и влажността е близо до 100%________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар