Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на компресор на климатик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на компресор на климатик

    Предстои ми ремонт на компресора на климатика на жипката.
    Проблема е в лагера на съединителя и в предния о-ринг.
    Разбира се, ще сменя и фибъра.
    Изтеглил съм си сервизно ръководство, но никога не съм отварял такъв компресор.
    Ако има някакви "чалъми", ще съм благодарен да ги споделите.
    Компресорът е SANDEN SD-709

  • #2
    От: Ремонт на компресор на климатик

    Миналата година бях пред същата дилема - поръчах си рем.комплекта от САЩ, изтеглих си ръководството за ремонт и накрая го дадох в сервиз да ми го ремонтират за 80 лева. Не било толкова просто колкото изглежда и реших да не рискувам. Ако пак протече ще го правя вече сам, тамън да си използвам комплекта.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на компресор на климатик

      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Предстои ми ремонт на компресора на климатика на жипката.
      Проблема е в лагера на съединителя и в предния о-ринг.
      Разбира се, ще сменя и фибъра.
      Изтеглил съм си сервизно ръководство, но никога не съм отварял такъв компресор.
      Ако има някакви "чалъми", ще съм благодарен да ги споделите.
      Компресорът е SANDEN SD-709
      Ако е само лагера - нищо особено не е.Трябва да внимаваш да не изпортиш вала - тва е ни голямата опсност.
      Не знам баш кои компресор е но щом е със съединител е старо нещо.
      на кое му викаш о-ринг и на кое фибър?
      Ако ще сменяш отпред челното уплътнение-там вече става по криво - отвори ли се компресора вече не е елемнтарно.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на компресор на климатик

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ac-compressor-inside.jpg
Прегледи:1
Размер:58.5 КБ
ID:5359989

        Стар е компресора, с R12 работи.
        Около о-ринга е омаслено, а фибъра не знам дали е за смяна.
        Лагера със сигурност.

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на компресор на климатик

          Онова дет е написано о-ринг --- тва си е гарнитура,а другото сеал -е те това е челното уплатнение.
          Това са точните термини.
          Омасляването - по принцип ако изпуска масло ще изпуска и газ.....ясно ти е що нали..
          понже е играчка -вземи го надуи с азот и виж дали издиша- ако не издиша не го отваряи.
          Лагера както ти казах е елемтарно -ако си направиш периспособление дето да не опра на оста на комресора за извадиш съединителя и лагера е наи добре но става ис наи обикновена скоба за лагери- вече ти казах за какво да внимаваш...

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на компресор на климатик

            Ясно е, че щом има масло, ще изпуска и газ.
            Точно затова искам да сменя това уплътнение. А челното няма да го сменям щом казваш, хем ще си спестя едни 40-50лв

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на компресор на климатик

              Дай го на сервиз да го обслужат изцяло, включително семеринга на вала. Там 100% ще има износване, особено щом е стар компресор. Дори да го надуеш с азот не е гаранция, че ще изпусне така в стационарно положение. За него си трябват сепециализирани инструменти. Няма никакъв смисъл да сменяш само гарнитурата, защото НИЩО няма да спестиш, а само ще се вкараш с още едно зареждане на инсталацията и така или иначе ще стигнеш до него...
              Послушай ме...
              Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
              Mercedes w212 E350 4matic
              Ducati Monster 600
              O888795575

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на компресор на климатик

                Благодаря за мненията. Много ме кефи някой като каже "не можеш сам, дай го на "майстор".
                Ремонта е почти елементарен. Скоба за лагери, направих си една за съединителя и понеже ме домързя да стържа дорник за челното уплътнение, помолих в един сервиз да го ползвам. Проблема беше срязан о-ринг на осовото и коксовото уплътнение тръгнало да се пука. Смених и уплътнението на предния капак. Като го отворих, по-лесно извадих осовото уплътнение.
                Компресора вече не изпуска, седя два дена надут с азот на 20 атм и един ден на -1 вакуум. Обаче смених доста маркучи Става и без кербовка, има яки скоби по 2,50 които държат и на 30 бара. Накрая се оказа, че ТРВ-то ми е запушено, но трябва да свалям таблото, за да стигна до него. Правил съм го два пъти и знам какъв зор е. Като ми стане пак горещо, ще го сваля

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на компресор на климатик

                  Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                  Накрая се оказа, че ТРВ-то ми е запушено, но трябва да свалям таблото, за да стигна до него. Правил съм го два пъти и знам какъв зор е. Като ми стане пак горещо, ще го сваля
                  Няма вариянт да не стане,въпроса е по лесният или по трудният начин,все пак са го сглобявали хора.Смени си филтъра на инсталацията,инак ще береш ядове с ТРВ-то,не е задължително да е оригиналният,става от хладилна витрина с подходящ размер(задължително филтъра трябва да е осигурен против влага,т.е.трябва да си е с заводските тапи),е ще има и дребна заигравка с монтажа,щуцерите гаранция няма да паснат,но пък филтрите са почти без пари.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на компресор на климатик

                    Смених го. Климатичната инсталация явно е слагана допълнително в Италия. Сложили са универсален филтър-дехидратор, а те са най-скъпите - по магазините са по 60-70лв. Един приятел ми го намери за 35.
                    Не съм казал, че няма да стане, щом съм се хванал, ще стане рано или късно. Само да ми мине яда, че трябва пак да свалям таблото

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на компресор на климатик

                      Ами, честито! Ако не ми се беше забавила доставката от Штатите сигурно и аз щях сам да си го правя - то не е късно де, комплекта си ми стои и си чака реда!
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X