От: Мерцедес 300д (Е210) - парно
При мен има неприятно развитие. Моторчето поработи с новите четки 2 седмици и сдаде багажа. Диагнозата: колектора започна да се саморазпада. Предполагам, че ефекта се дължи на карането до последно с износени четки, горния край на лемелите е доста изяден, заради неправилния ъгъл на контакт на останките от старите четки.
както и да е, бях се засилил да слагам друг двигател, но излезе проблем - оста на оригиналния е кръгла, докато тоя, който имах, е със засечка и турбината не се центрира добре.
Търси се нещо, което би могло да свърши работа, дори и с цената на малко преправяне.
Диаметър на оста : 8мм; дължина на оста:42мм, но от 28 нагоре все е добре; диаметър на статора:73мм; височина на статора: около 108мм, зависи от къде се мери.
Самото моторче е на Бош, надписите са
DPD 12V 06 627
0 130 111 193
не знам кое е важно и кое не, затова ги пускам всичките.
Приемам идеи за заместител.
При мен има неприятно развитие. Моторчето поработи с новите четки 2 седмици и сдаде багажа. Диагнозата: колектора започна да се саморазпада. Предполагам, че ефекта се дължи на карането до последно с износени четки, горния край на лемелите е доста изяден, заради неправилния ъгъл на контакт на останките от старите четки.
както и да е, бях се засилил да слагам друг двигател, но излезе проблем - оста на оригиналния е кръгла, докато тоя, който имах, е със засечка и турбината не се центрира добре.
Търси се нещо, което би могло да свърши работа, дори и с цената на малко преправяне.
Диаметър на оста : 8мм; дължина на оста:42мм, но от 28 нагоре все е добре; диаметър на статора:73мм; височина на статора: около 108мм, зависи от къде се мери.
Самото моторче е на Бош, надписите са
DPD 12V 06 627
0 130 111 193
не знам кое е важно и кое не, затова ги пускам всичките.
Приемам идеи за заместител.
Коментар