До: удължаване на товарни камиончета
Няма незаварими стомани прави се металострукторен анализ и се избира технология метод и добавъчен матерял. Като цяло с по ниско съдържание на въглерод са с по добра заваряемост с по високо по по лоша много влияят и легиращите съставки. На времето в Вилхем Пик ни учеха че шасита не се заваряват защото заварката не носела усукване а се кърпи чрез топло нитоване слага се кръпка с нитове но на практика по всички АРЗта и ДАПове си ги заваряваха. Виждал съм на Икарус от градския транспорт по 5-6 голями П образни заварени кръпки. Единя от заварчиците ми в работата има над 20 години стаж в градския и е заварил бая рами. Колкото до Ивеко Стралис не напразно шофиорския фолклор сполучливо го е кръстил страдалис .
Няма незаварими стомани прави се металострукторен анализ и се избира технология метод и добавъчен матерял. Като цяло с по ниско съдържание на въглерод са с по добра заваряемост с по високо по по лоша много влияят и легиращите съставки. На времето в Вилхем Пик ни учеха че шасита не се заваряват защото заварката не носела усукване а се кърпи чрез топло нитоване слага се кръпка с нитове но на практика по всички АРЗта и ДАПове си ги заваряваха. Виждал съм на Икарус от градския транспорт по 5-6 голями П образни заварени кръпки. Единя от заварчиците ми в работата има над 20 години стаж в градския и е заварил бая рами. Колкото до Ивеко Стралис не напразно шофиорския фолклор сполучливо го е кръстил страдалис .
Коментар