Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подвижен Портален Кран

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подвижен Портален Кран

    Здравейте колеги ,
    стигна се дотам,че или трябва да купя подвижен портален кран или с помощ на някой професионалист да си направя.
    За бъдещият кран имам верижен телфер с количка 5 тона и 4бр.масивни колеленца.
    Крана трябва да е с височина 4м. и ширина 5 или 6 метра.Реално най-тежките неща ,ще са 1200-1500кг. които ще се вдигат мотор на камион и ск.кутия.
    От четене тук там стигам до идея за Двойно Т HEB 200 количка която имам ,ще може да се търкаля в това Т.
    Идея за покупка на кран с паспорт и всичко сметнато от статик и другите инженери не съм против ,но нещо не намирам из сайтовете .
    Това е снимка ей такова желязо требва ...........





    Реших да пусна тема ,и да се допитам до вас за съвети.
    Мартин Димитров
    УАЗ

  • #2
    Това като дойдат инспекция по труда, технически надзор и прочие ще искат документи за него. С тези размери си става бая съоръжение. При нас има много краностроителни, питай ги какво ще предложат. Ето ти насоки - Подем Габрово, Подем кран, Балканско ехо, Теспом(Балканкар подем или нещо подобно май им е холдинга), това всичко е в Габрово.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07958.JPG Прегледи:0 Размер:234.2 КБ ID:6986157
      Първоначално публикуван от xarsi Преглед на мнение
      . и ширина 5 или 6 метра.Реално най-тежките неща ,ще са 1200-1500кг.
      5-6 метра на 1.5 тона ти гарантира сериозно провисване в средата, а така направени ( по китайски ) стойките гарантират огромни осукващи усилия в мястото на захват с гредата и МЯУ в най-неподходящия момент. Отделна тема е дали си работиш сам ( като мен ) и не ти пука какво ще ти се стовари на главата, или имаш банда храбри работници готови да се самоубият по особенно жесток и мъчителен начин с телфера.......
      П.П. Приключих с работния ден и като седнах да почина малко видях питането ти, за това е малко хаотичен поста. Това е моя "кран" 2.5 висок и 1.5 широк, направих го за да премедтя фрезата под него ( тя е 1.5 тона ) Звънни ако имаш въпроси
      Последно редактирано от дядо владо; 24-01-25, 17:10.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        Бих си купил желязото готово направено , но ми...пращат едни оферти...по много Европейски цени.
        ХХ ХХХ лв.
        Ще пробам....още няколко фирми...ама яд ме ,че станахме ебати ...цените и т.н
        Както и да е....😁😁😁
        Мартин Димитров
        УАЗ

        Коментар


        • gy6ter
          gy6ter коментира
          Редактиране на коментар
          Булкем,АТМ Спасов,познавам ги и двете и мога да питам в понеделник?Има при мен подобен,правен,законен,3т,тежък е и трудно се мести .При желание мога да го премеря в понеделник и евентуално да снема размери на конструкцията?Намира се близко до Пловдив и мога да осигуря оглед за по-подробно снемане на размери.нула888четири664седем три ми е телефона.

      • #5
        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Натиснете снимката за да я уголемите Име:DSC07958.JPG Прегледи:0 Размер:234.2 КБ ID:6986157

        5-6 метра на 1.5 тона ти гарантира сериозно провисване в средата, а така направени ( по китайски ) стойките гарантират огромни осукващи усилия в мястото на захват с гредата и МЯУ в най-неподходящия момент. Отделна тема е дали си работиш сам ( като мен ) и не ти пука какво ще ти се стовари на главата, или имаш банда храбри работници готови да се самоубият по особенно жесток и мъчителен начин с телфера.......
        П.П. Приключих с работния ден и като седнах да почина малко видях питането ти, за това е малко хаотичен поста. Това е моя "кран" 2.5 висок и 1.5 широк, направих го за да премедтя фрезата под него ( тя е 1.5 тона ) Звънни ако имаш въпроси
        Благодаря ти !!! запазвам...жокер да се чуем.😁

        Сам си работя и железата бързо , ще ги намеря но искам поне с помоща на някой който си има представа да сглобим кранчето...
        Инак , ще карам...по това което намеря в интернет..и от HEB 200 ще мина на HEB 260 запас от желязо да има ....
        Чета неволята още малко и ако трябва и с мотокар ще вадя железата ...то не ми оставят варианти ...
        Мартин Димитров
        УАЗ

        Коментар


        • #6
          И аз имах същия проблем... Трябваше ми кран за дребни работи за около един тон...
          Накрая си купих мотокар и съм доволен...
          Върши ми същата работа като кран - вдига до един тон на височина до 4 метра и го разнасям навсякъде...
          Предимство - мога да го взема като кран отгоре ама мога и отдолу(крана не може) може и други варианти...
          Цената е малко по висока но е пак в същия порядък не пада цената утре ако реша да го продам не се губи и прочие....

          Коментар


          • gy6ter
            gy6ter коментира
            Редактиране на коментар
            И това е вариант,изпробвано .

        • #7
          Тук най-основното е колко е сигурно,че това дето го държиш няма в един момент да смаже тоя отдолу...
          Виждал съм два мостови 25t всеки да им отлетят чаркалаците след използване от наперени колеги дето не слушаха като им се говореше преди това.
          Лодката излезе на магия преди 38тона желязо да падне на метър зад нея...барабар с лебедки и хвърчащи въжета.
          Та умната.
          Ние също ползваме мотокар за кран понякога в някоя от базите за кран,но аз не бих легнал да седя под това което носи никога.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #8
            В големи и специализирани сервизи за камиони си има мостови кранове, и въобще целите халета са мислене за такава работа. В твоя случай мотокар ще е по-добре. Може и стар български, в читаво състояние ще върши работа.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              В големи и специализирани сервизи за камиони си има мостови кранове, и въобще целите халета са мислене за такава работа. В твоя случай мотокар ще е по-добре. Може и стар български, в читаво състояние ще върши работа.
              Цецо здравей,
              ще проверя тук там и математиката била точна наука ,ще реша жалко за хубавото желязо стои в гаража .И с мотокар бая години видях как се прави...
              Прикачени файлове
              Мартин Димитров
              УАЗ

              Коментар


              • #10
                В същност, ако имаш пари да си го позволиш и ако има пространство да се маневрира около "пациента" и аз съм за мотокар (кафе)
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #11
                  Всичко, което вдига на хидравлика и човек е отдолу, се осигурява с механични "контри". Изключително рядко, но изпуска.

                  Коментар


                  • #12
                    Ако ще вдигаш само мотори или други компактни неща до 1тон (бах това дребно моторче) ще ти свърши работа (дори по-добре от скеле) обикновенна високо вдигаща количка от по-старите. Заема по-малко място от мотокар и е по-маневрена. С подобна съм разтоварвал тирове с бидони лак по 1 тон.
                    https://www.ebay.de/itm/186440413249...Condition=3000
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Юнгхайнрих е най доброто в сферата на този вид техника в момента в Европа . В България това е официалния представител https://www.gothipetrunov.com/ Естествено има и по евтини решения . При вас в Пловдив е фирма мотокар сервиз които са представители на Линде . https://motocarservice.com/?gad_sour...gaAt9jEALw_wcB С техниката на Юнгхайнрих са големите вериги Лидл ; Кауфланд ; Била ; Метро и тнт . Само в централния склад на Лидл в Равно поле има над 300 различни кара . Толкова има и в Кабиле . С тая техника е едно удоволствие да работиш .
                      Последно редактирано от sek.1; 27-04-25, 07:54.

                  • #13
                    Това иска равен терен за разлика от мотокара.
                    Но пак...осигуряване му е майката.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • #14
                      Това посоченото по горе (стакер) не става за "кран" както мотокара...идеята на това нещо е да бъде много маневрено да върви между рафтовете и да подрежда във височина..
                      То е с малки гуми и е за съвсем други цели...
                      Отделно парите му са сериозни и съпоставими с мотокара...
                      Пример:
                      Декември месец взех мотокар Нисан 1.8 тона втора употреба 2018 с всички възможни екстри -виличен изравнител събира разтваря вилици газ/бензин пружинираща седалка нови гуми лазерни светлини за очертания на оперативна зона електронно табло абе няма нещо което да няма - около 19 000 излезе....

                      Сега има и още нещо - парите не са всичко - трябва да ти доставя удоволствие...Да работиш с кеф - това е много важно защото тогава работата ти спори нещата стават бързо...
                      От един неподвижен кран какво удоволствие ще получиш?

                      Коментар


                      • drukman
                        drukman коментира
                        Редактиране на коментар
                        Примера който дадох е само да се види какво е. Не да се купува за тия пари. Имах едно подобно в повече и в края на миналата година го продадох на селския сервиз за 2000лв. 1тон, 3м. До сега са свалило-качили доста мотори с него. Колко скорости, магарета и мостове не се знае.
                        Вярно е, че трябва да е равно. Ама не беше казано, че скелето трябва да е офроуд.
                        Може да се говори с момчетата по всяко време как работи и колко работа върши.

                      • sek.1
                        sek.1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Тия дни нашия общ приятел Жоро Чаушов докара от някъде подобна българска за 100 лева . Спасил я от нещо което го ликвидират .

                    • #15
                      Аз ползвам това . Преработил съм предните крака да влиза европале и малките фрези тип Рула и руските 675 които тежат до 2 тона като се наложи ги вдигам с него слагам здраво европале отдолу и с транспалетна количка я местя . С него си вдигам материала да го сложа на ножовката сам без да ми се налага да търся други хора и да му хамалувам . Тия дни като остане време компактизирам едни 3 - 4 тона фита които иначе са дълги по 6 метра . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250426_141341_240.jpg
Прегледи:115
Размер:384.8 КБ
ID:6997085 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250426_143435_737.jpg
Прегледи:112
Размер:305.6 КБ
ID:6997086 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250426_144337_298.jpg
Прегледи:114
Размер:1.05 МБ
ID:6997087
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X