Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реални идеи за изправяне на "твърд" мост.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реални идеи за изправяне на "твърд" мост.

    Здравейте. Имам един заден мост който искам да изправя. Изкривяването е дъгообразно в посока на оста на дифа. Много странно е. Почти не се забелязва с просто око. Чудя се как най-удачно да изправя моста. Ако някой знае къде изправят да го пращам.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  • #2
    До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

    Честно казано ....... не виждам как някой, някъде ще ти докара съосието ....
    Може да се пробва на някаква хидравлична преса, ама ..... никога няма да има точност под 5 мм.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Здравейте. Имам един заден мост който искам да изправя. Изкривяването е дъгообразно в посока на оста на дифа. Много странно е. Почти не се забелязва с просто око. Чудя се как най-удачно да изправя моста. Ако някой знае къде изправят да го пращам.
      А от какво е моста,щото имам един за подарък.
      ТЛК 80 4,2ТД-95г

      Коментар


      • #4
        До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

        Здравей,

        моста е от Тойота Хайлукс 2008г с пълен блокаж. Искам да го слагам на моя .
        Знам как да преценя до колко да го натискам, но незнам с какво да го натисна.
        Последно редактирано от Джамбазов; 04-09-09, 10:00.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
          Здравей,

          моста е от Тойота Хайлукс 2008г с пълен блокаж. Искам да го слагам на моя .
          Имам от LJ 70 ако ти върши работа твой е.
          ТЛК 80 4,2ТД-95г

          Коментар


          • #6
            До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

            Благодаря за предложението колега, но няма да ми свърши работа. На въпросния Хайлукс се монтират три вида мостове и на трите кожусите са различни. Иначе бих прехвърлил само "прасето" ама нестава.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

              на преса би требвало да стане,както те посъветваха колегите,обаче оператора трябва да е доста добър.друг вариант на голям струг да се провери къде е крив и с колко,после преса и пак на струга,докато стигнеш до 0.8-1мм биене.

              Коментар


              • #8
                До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                Аз нали си падам малко вехтошар с тематична насоченост, та имам малко архаична литература за ремонт на автомобила. В една от книгите беше описана с подробности процедурата по изправяне на крив кожух на мост.
                Тези дни като ходя към нас ще снимам страниците и ще ги пусна тук (ако успея да намеря книгата в хаоса, де).
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар


                • #9
                  До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  ...
                  Знам как да преценя до колко да го натискам, но незнам с какво да го натисна.
                  За натискане има с какво - мощен хидравличен крик, удължен с тръба и запънат в някоя яка греда ... на таван примерно. И една яка газо-кислородна горелка и греене. Ще мръдне, ама ...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                    Заварял съм скъсан мост парчето ръкава по точно беше отделен .
                    Лазерче малко от тия дето ги продават по няколко лева ползвам.Стърже се втулка която пасва на отвора на ръкава и в нея слагаш лазерчето .То свети от другата страна на ръкава с подобна втулка с пробит отвор в нея.или плексигласова втулка прозрачна с център .
                    Дали на преса крик или както и да е го натискаш.
                    Става и по двата начина незнам колко точно се изправя но колите си вървят без проблем и досега.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                      Митко, звънни на Тони. За него няма тайни при Нисан/ Тойота мостовете...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                        Тези дни го разглобявам и ще меря колко е крив. С каква сила горе долу ги изправяш?
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Реални идей за изправяне на "твърд" мост.

                          Правено е изправяне на заден мост. На бус Мерцедес. И аз участвах в операцията. Направихме го на хидравлична преса. Моста се подпира на призми на двата ръкава. Добре е да има стоманени подложки с различни дебелину за подлагане под центъра.
                          Трябва да се работи изключително внимателно! Хидравличните преси имат огромна сила,която може да повреди необратимо кожуха.
                          За целта, преди започване, вентилите на гърба на пресата се настройват на минималното възможно налягане. След това започва внимателно да се пробва с поансона да се види как и колко реагира моста. При необходимост,а то ще е необходимо,налягането постепенно се увеличава,докато моста започне да се огъва леко в обратната посока. Добре е да се ползват подложките под центъра за да не се получи рязко огъване в обратната посока. Ако моста все още не се е изправил,при следващ натиск се отнема постепенно част от подложките.
                          Сега за меренето. На шега или не го нарекохме оптично. Просто се гледа в отвора на моста откъм едната страна като в цев и се следи окръжностите които се виждат да станат концентрични. Може да звучи несериозно,но мога да ви уверя че с добре тренирано око метода работи. Разбира се може да се опита и с лазера.
                          Сигурно обясненията са малко засукани,но тук повечето хора сте технически грамотни и се надявам да сте схванали метода.
                          П.п. искам само да уточня, че метода е използван при заден мост от съставен тип,т.е. лят кожух на дифа и тръби за ръкави на полуоските.
                          При другия тип мостове от заварени щанцовани ламарини ще е доста по-трудно да се премери или прецени огъването.
                          Последно редактирано от ctef; 08-09-09, 19:01.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Реални идеи за изправяне на "твърд" мост.

                            Разглобих го. Утре ще правя мерната тапа и уикенда ако котка не мине път ще го натисна.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Реални идеи за изправяне на "твърд" мост.

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Здравейте. Имам един заден мост който искам да изправя. Изкривяването е дъгообразно в посока на оста на дифа. Много странно е. Почти не се забелязва с просто око. Чудя се как най-удачно да изправя моста. Ако някой знае къде изправят да го пращам.
                              Само ще споделя на Г-то как го правим.
                              Не се маха от колата, ако е крив в една равнина. За хоризонтална греда в канала се анкерира с верига и напрягаме с обикновен 10-тонен крик. Изправянето се мери по зидарски принцип, с канап и отвес.
                              Така се мери и сходимоста на колелетата.
                              Ако е усукан, аналогично, но на пресата. Ляга на две гнезда, анкерира се и натискаме с малка стъпка.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X