Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги помогнете моля за едни трифазни,двуфазни и мнофазни проблеми.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Kakво пречи да се докара нормален трифазен ток?
    Енергото, кой друг.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Kakво пречи да се докара нормален трифазен ток?
      Разправия с чез.
      преправяне на съществуваща инсталация.
      И прокарване на 60 метра кабел през бетони асвалти стълби пътеки къртене итн.
      Те таквиз работи.
      А и битов потребител може ли да има трифазен ток и на какви цени ще го плаща?
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • santaclash
        santaclash коментира
        Редактиране на коментар
        По принцип може битов потребител да има трифазно захранване.
        На практика...е почти невъзможно да се постигне, освен ако не докажеш, че искаш да включиш някакъв страшно уникален консуматор, който хем е битов, хем няма монофазен аналог.

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        може, на село аз съм битов потребител и съм захранен 3 фазно

    • #18
      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение

      Разправия с чез.
      преправяне на съществуваща инсталация.
      И прокарване на 60 метра кабел през бетони асвалти стълби пътеки къртене итн.
      Те таквиз работи.
      А и битов потребител може ли да има трифазен ток и на какви цени ще го плаща?
      Аз съм битов потребител заради проточен бойлер. Нищо че го го ползвам една - две седмици в годината. Цената за до 15КВА е същата като за монофазна парида.
      При мен целия масраф беше под 400лв / преди 4 години/ Не вярвам нещо доста да се е променило.
      Остава цената на кабела и преправянето на инсталацията, но според мен си струва на фона на генератори, трансформатори и други подобни мурафети.
      Дори не съм сигурен, че сега енергото си поема кабела и трасето.
      Съвета ми е да си пуснеш едно запитване за проучване. Мисля 80 лева беше. И в рамките на 30 дни ще ти кажат какво трябва и какво ще струва.

      Коментар


      • #19
        Енергото поема кабела до електромера. Това не е блок, та ще си е метраж. Проблема според мен ще е от мъките с енергото. Иначе трифазен ток за битов абонат не е проблем. По принцип.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          преди 4-5 години сменях кабела ми сметнах го около 50 метра, купих 60, но едвам ми стигнаха до таблото. Цифра си е, 4х6мм2 но няма начин.

      • #20
        Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
        Енергото поема кабела до електромера. Това не е блок, та ще си е метраж. Проблема според мен ще е от мъките с енергото. Иначе трифазен ток за битов абонат не е проблем. По принцип.
        И какви са мъките?

        Да не би някоЙ да си мисли, че указ 56 още вАжи?
        /куче -касичка, прасе - касичка.... въобще опасен чар...../

        Коментар


        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          По Указ 56 е било твърде лесно...

      • #21
        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

        И какви са мъките?
        Ами за промяна на тарифата на село чакам вече повече от месец, случайно открих че нямам нощна тарифа. Електромера на две години с часовник, календар и всичко. Инкасатора отчита и двете тарифи. Ма трябва аз да ида да има кажа, да ми активират нощната. Щото някога нямало часовник и си карат по навик. Ще правя ремонта на покрива, трябва да ме откачат от стълба, правя новия и да ме закачат. Питах каква е процедурата, 23 лв., но трябва да говорите с техниците и да се разберете с тях. Е къде да го търся техника, като изобщо не го знам къде се подвизава, селото е на 50 км. от мен. Сега си представи, ако им поискам трифазен ток, кога ще се случи. Няма невъзможни неща, но това, че ти си минал бързо и гладко не значи, че навсякъде е така. Просто не бързат хората. Таблото с електромерите пред нас го отнесе един състезател една нощ, повече от месец седя отворено със стърчащи кабели докато го сменят. Сложиха втора употреба някакво, както казаха момчетата - енергото няма пари за ново. Няма да обяснявам как някой можеше да си бръкне вътре и да светне. Деца вървят постоянно.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • Пенчо
          Пенчо коментира
          Редактиране на коментар
          Така е. Хубавите неща не стават бързо и лесно.

          Освен децата!

      • #22
        Не разбрах ,подемника е наличен и се търси начин да се подкара ,или тепърва ще се купува. И пак да кажа за китаеца-хидравличен-2,2 кв моно ,4 тона ,елементарно прост за подрязване на лапи ,колони и междуколонно от всеки който може да държи голям флекс и ръкохватка на електрожен. Цена нов под 2,4 лева. Имам налични два работещи за мерки ,ако трябва. Имам над 10 г работа с такъв ,интензивна, и нито един отказ.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #23
          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
          Не разбрах ,подемника е наличен и се търси начин да се подкара ,или тепърва ще се купува. И пак да кажа за китаеца-хидравличен-2,2 кв моно ,4 тона ,елементарно прост за подрязване на лапи ,колони и междуколонно от всеки който може да държи голям флекс и ръкохватка на електрожен. Цена нов под 2,4 лева. Имам налични два работещи за мерки ,ако трябва. Имам над 10 г работа с такъв ,интензивна, и нито един отказ.
          Подемника тепърва ще се купува.
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #24
            Значи за мен дилема няма ,избери лесното и евтино решение.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #25
              От мен още един глас за хидравликата.Освен опростяването на цялата система, другият голям плюс при твоят начин на употреба е, че дори да няма ток, пак можеш да си свалиш горното мпс.

              Коментар


              • #26
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                От мен още един глас за хидравликата.Освен опростяването на цялата система, другият голям плюс при твоят начин на употреба е, че дори да няма ток, пак можеш да си свалиш горното мпс.
                Хм за тока нали вече написах,че имам генератор.
                Хидравличните са по голями защото масово са над 4 тона.
                Някой от тях са с цилиндър само в едната колона и въже до другата.
                Което задължава точно поставяне на горната греда.
                Повечето са с дълги рамена което също е проблем.
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Извинявай, прочел съм между редовете и съм пропуснал генератора.Имам английски винтов с долна синхронизация с верига, колоните са супер тънки, мотора е около 3 киловата а му дават 3 тона товар.Да ти кажа честно хич не съм доволен от него, в момента работи, но е като болно дете от ден първи.Голямото му предимство е че долната му синхронизация грам не надига пода и колоните са много компактни.Същевременно имам и български 2.5т от него съм доволен като слон, но колоните с предпазните ламарини заемат място колкото бетонна колона 25х25, че и малко отгоре.Рамената и на двата са телескопични и не вярвам да ти създадат ядове.Ако караш на монофазен крайните изключватели определено ще ти създадат известни главоболия, тук при едно разместване на фазите повдигача изкърти долните като стой та гледай.

              • #27
                А на оня 3фазния на 230 волта каква му е идеята?
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • #28
                  Някой да каже ако знае какъв е този вариант 230 волта три фази.
                  Както и честотония инвертор решение ли е и колко киловата ще трябват?
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ние сме с фазово напрежение 230В и линейно 380В. За някой страни с фазово 110В, линейното е 190В.
                    Ако вържеш еднофазен инвертор на 230В, то той ще направи 3 фази отместени на 120градуса, с напрежение м/у фазите около 230В.
                    Мощността- колкото е на 1 мотор. Плюса е че ще можеш да управляваш моторите през входовете на инвертора. Ако е по-читав, ще можеш и да ги синхронизираш.
                    Недостатък - преправяне на заводското управление. Моторите ще искат 35-40 А при старт, което си е "закачка" за инсталацията.

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    В Русия примерно междуфазовото е 220 волта . Теорията казва че пусковия ток на електродвигателите е 6 до 10 пъти номиналния който харчат в зависимост от товара под който тръгват.

                • #29
                  Не ти трябва този вариант, ти все пак имаш две фази и 380 между тях .
                  Ако много държиш да си сложиш този таралеж в гащите вземи подемник с един мотор и механична синхронизация с поне два пъти по-голяма товароподемност от това, което ще вдигаш. Бушоните трбва да са поне 63а C крива .
                  И въпреки всичко няма гаранция, че ще работи коректно, за разлика от хидравличния с монофазен двигател .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • #30
                    Винтовите сервизни подемници са си отиват . Спрямо хидравличните подръжката им е в пъти по скъпа и технологично сложна .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X