Първоначално публикуван от Пенчо
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Колеги помогнете моля за едни трифазни,двуфазни и мнофазни проблеми.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеKakво пречи да се докара нормален трифазен ток?
преправяне на съществуваща инсталация.
И прокарване на 60 метра кабел през бетони асвалти стълби пътеки къртене итн.
Те таквиз работи.
А и битов потребител може ли да има трифазен ток и на какви цени ще го плаща?Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
Разправия с чез.
преправяне на съществуваща инсталация.
И прокарване на 60 метра кабел през бетони асвалти стълби пътеки къртене итн.
Те таквиз работи.
А и битов потребител може ли да има трифазен ток и на какви цени ще го плаща?
При мен целия масраф беше под 400лв / преди 4 години/ Не вярвам нещо доста да се е променило.
Остава цената на кабела и преправянето на инсталацията, но според мен си струва на фона на генератори, трансформатори и други подобни мурафети.
Дори не съм сигурен, че сега енергото си поема кабела и трасето.
Съвета ми е да си пуснеш едно запитване за проучване. Мисля 80 лева беше. И в рамките на 30 дни ще ти кажат какво трябва и какво ще струва.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеЕнергото поема кабела до електромера. Това не е блок, та ще си е метраж. Проблема според мен ще е от мъките с енергото. Иначе трифазен ток за битов абонат не е проблем. По принцип.
Да не би някоЙ да си мисли, че указ 56 още вАжи?
/куче -касичка, прасе - касичка.... въобще опасен чар...../
Коментар
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
И какви са мъките?
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Не разбрах ,подемника е наличен и се търси начин да се подкара ,или тепърва ще се купува. И пак да кажа за китаеца-хидравличен-2,2 кв моно ,4 тона ,елементарно прост за подрязване на лапи ,колони и междуколонно от всеки който може да държи голям флекс и ръкохватка на електрожен. Цена нов под 2,4 лева. Имам налични два работещи за мерки ,ако трябва. Имам над 10 г работа с такъв ,интензивна, и нито един отказ.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеНе разбрах ,подемника е наличен и се търси начин да се подкара ,или тепърва ще се купува. И пак да кажа за китаеца-хидравличен-2,2 кв моно ,4 тона ,елементарно прост за подрязване на лапи ,колони и междуколонно от всеки който може да държи голям флекс и ръкохватка на електрожен. Цена нов под 2,4 лева. Имам налични два работещи за мерки ,ако трябва. Имам над 10 г работа с такъв ,интензивна, и нито един отказ.
Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеОт мен още един глас за хидравликата.Освен опростяването на цялата система, другият голям плюс при твоят начин на употреба е, че дори да няма ток, пак можеш да си свалиш горното мпс.
Хидравличните са по голями защото масово са над 4 тона.
Някой от тях са с цилиндър само в едната колона и въже до другата.
Което задължава точно поставяне на горната греда.
Повечето са с дълги рамена което също е проблем.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
Извинявай, прочел съм между редовете и съм пропуснал генератора.Имам английски винтов с долна синхронизация с верига, колоните са супер тънки, мотора е около 3 киловата а му дават 3 тона товар.Да ти кажа честно хич не съм доволен от него, в момента работи, но е като болно дете от ден първи.Голямото му предимство е че долната му синхронизация грам не надига пода и колоните са много компактни.Същевременно имам и български 2.5т от него съм доволен като слон, но колоните с предпазните ламарини заемат място колкото бетонна колона 25х25, че и малко отгоре.Рамената и на двата са телескопични и не вярвам да ти създадат ядове.Ако караш на монофазен крайните изключватели определено ще ти създадат известни главоболия, тук при едно разместване на фазите повдигача изкърти долните като стой та гледай.
-
-
Някой да каже ако знае какъв е този вариант 230 волта три фази.
Както и честотония инвертор решение ли е и колко киловата ще трябват?Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
Ние сме с фазово напрежение 230В и линейно 380В. За някой страни с фазово 110В, линейното е 190В.
Ако вържеш еднофазен инвертор на 230В, то той ще направи 3 фази отместени на 120градуса, с напрежение м/у фазите около 230В.
Мощността- колкото е на 1 мотор. Плюса е че ще можеш да управляваш моторите през входовете на инвертора. Ако е по-читав, ще можеш и да ги синхронизираш.
Недостатък - преправяне на заводското управление. Моторите ще искат 35-40 А при старт, което си е "закачка" за инсталацията.
-
-
Не ти трябва този вариант, ти все пак имаш две фази и 380 между тях .
Ако много държиш да си сложиш този таралеж в гащите вземи подемник с един мотор и механична синхронизация с поне два пъти по-голяма товароподемност от това, което ще вдигаш. Бушоните трбва да са поне 63а C крива .
И въпреки всичко няма гаранция, че ще работи коректно, за разлика от хидравличния с монофазен двигател .0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар