Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги помогнете моля за едни трифазни,двуфазни и мнофазни проблеми.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колеги помогнете моля за едни трифазни,двуфазни и мнофазни проблеми.

    Имам следния проблем:
    Трябва да монтирам подемник за лек автомобил на място където няма трифазен ток.
    Подемника трябва да бъде електомеханичен(винтов) с горна синхронизация и по възможност да не е китаец или да не е много долен китаец с колкото може по-малка товароносимост около 3 тона или ако има по малко.
    След разговори с почти всички вносители на автомобилно обурудване се оказа,че не може да бъде осигурен монофазен подемник.
    Имаше идей,че равалиоли може да имат монофазен но от завода отговориха,че нямат.
    На мястото където ще се монтира има захранване с ДВЕ фази отделни с мощност по около 10кв и стабилно напрежение около 220те волта
    Подемниците които съм намерил са за захранване
    3х380волта или 3х230волта и захранване на контролно табло 24волта.
    Идей как да ги свържем?
    Или други хитри идей ако някой има да казва?.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    Дай мощност на подемника.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      Купи хидравличен монофазен. 2,2 са и са безпроблемни ,дори най-долните китайци. И са по 4 тона.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • evgeniml
        evgeniml коментира
        Редактиране на коментар
        Знам за тези но за сега ще изчакам за хидравличен той е много краен вариант.

      • santaclash
        santaclash коментира
        Редактиране на коментар
        Електрохидравличния си е класика в жанра-по-ниска консумация и вдига по-голямо тегло от чисто електрическия.

    • #4
      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
      Дай мощност на подемника.
      3.6кв


      https://www.corghi.com/site/corghia_..._4022N_CEL.pdf
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #5
        Никакъв вариант ли няма за още една фаза ?
        Ако е с два двигателя ще има много повече проблеми, отколкото с хидравличен .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
          Никакъв вариант ли няма за още една фаза ?
          Ако е с два двигателя ще има много повече проблеми, отколкото с хидравличен .
          За съжаление само две фази няма вариант за повече.
          тези честотни инвертори само обороти ли контролират нещо да оправят фазите няма ли начин?
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Трифазните мотори в случая са преоразмерени по мощност, за да има мотора достатъчен въртящ момент при тръгване под товар. Монофазния почти няма добър въртящ момент за тръгване под товар. Има някои пускови добавки за да се спаси положението в определени случаи.
            По-вече от 2,2кВт монофазни рядко се ползват и намират.
            С честотни инвертори може и да стане, но трябва детайлно да се разучи фабричната трифазна схема и да се прецени как да се върже. Монофазно 3,6 кВт натоварване си иска 20 и повече А при тръгване - дали има инвертори? Вероятно ще ти трябват и 2 инвертора.
            Не виждам лесен и икономически изгоден вариант.

            При горна синхронизация, автоматиката брои оборотите на 2-та винта и при разминаване, спира за около 0.5с избързващия мотор, за да го настигне другия. Спиране/пускане за 0.5с как ще го преживеят инверторите?

            Примерно https://www.banggood.com/4_0KW-220V-...r_warehouse=CN, х 2 но си е цифра.
            Или https://www.banggood.com/4KW-220V-20...r_warehouse=CN
            Последно редактирано от stefsab; 10-07-20, 01:38.

          • novatech
            novatech коментира
            Редактиране на коментар
            Един инвертор му решава проблема - аз цял струг захранвам през монофазна мрежа.
            А това дето брояла автоматиката оборотите на винта е в сферата на научната фантастика - горната синхронизация е с жило и два крайни изключвателя - при добра регулировка рядко сработват.

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Моя крик е бейсбарт-ромейко и всеки винт праща по 3 импулса на оборот на микроконтролера за управление. 2 еднакви колони с 2 мотора и два кабела помежду им. 3.5т,
            По 2 крайни изключвателя на колона.

        • #7
          Написаното е точно така.
          Подемника на равалиоли е с горна в която има жило за изключвателите.
          Но този на корги е с потенциометри в колоните.
          И работи точно по описания начин.
          Точно в това тръгване и спиране е проблема.
          Тази синхронизация може да бъде изключена с идея да не спират моторите по средата и да не могат да реъгнат после.
          Но няма как да се гарантира примерно,че няма да мигне тока примерно.
          Трябва да го измислим и да е сигурно,че ще стане щото тези неща ще се потъчват нови и после няма какво да ги правя.
          А този 3 фазния на 230волта за него какво мислите?
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #8
            https://forum.napravisam.bg/viewtopic.php?f=11&t=26167- тук е правено .

            Коментар


            • #9
              Не е по темата, но защо не Ви вършат работа хидравлични подемници?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #10
                На височина 3.08м.
                Трябва да съберем две коли които са със сумарна с много малко разстояние височина 3.03м
                Нямама гаранция ,че контрите на хидраеличния ще съвпаднат в точно този толеранс на заключване.
                Повечето хидравлични са с по високи от 3.08 колони.
                А и повечето хидравлични са с по голяма товароподемност което предполага и по голями габарити на самото изделие което също е проблем защото гаража е тесен и ит едната колона до средата разстоянието е малко а размаха на лапите е голям а размаха трябва са е малък.
                Е такива работи.
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • stefsab
                  stefsab коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колеги вкопаха в основата/пода опорите на колоните и напречната верига. Така пода остана равен за ползване на крик с долна синхронизация и 1 мотор.

              • #11
                А предвидил ли си факта че при кола върху подемник и евентуален сблъсък на паркиращата се под нея с някоя от колоните може и да не е много безопасно. Отделно дето колата на втория етаж не трябва да има нито един теч, никога, иначе долната ще става постоянно на гъз.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • stefsab
                  stefsab коментира
                  Редактиране на коментар
                  В духа от Спарки - При вкарване напред, долната кола да не са окаже с врати до колоните и влизане излизане да става с "процеждане" ?

              • #12
                Купи си трифазен генератор?
                0+

                Коментар


                • #13
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  А предвидил ли си факта че при кола върху подемник и евентуален сблъсък на паркиращата се под нея с някоя от колоните може и да не е много безопасно. Отделно дето колата на втория етаж не трябва да има нито един теч, никога, иначе долната ще става постоянно на гъз.
                  Всичко това е предвидено.
                  Кола да не капе пронципно има ама е рядко.
                  А и няма гаранция ,че в следващите месеци няма да капне та долната ще бъде завита покрита итн.
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #14
                    Първоначално публикуван от Emil_PB Преглед на мнение
                    Купи си трифазен генератор?
                    Имам ама авр таблото е на около 60метра и не ми се опъва кабел.
                    Освен това трябва всеки път да спирам основното захранване за да запали грнератора и става малко сложно.
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • #15
                      Kakво пречи да се докара нормален трифазен ток?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X