Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделно ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Самоделно ремарке

    Да де - и на мен това ми се въртеше из главата. Ремаркета, каравани и тем подобни от Англия, тъй като нямат отделни документи и номера (там май се вписват в талона на колата, с която се теглят) общо взето минават технотест в България, освен ако не са от производители и модели вписани в КАТ, но там списъка е кратък и непълен т.е. дори за каравана (например) от признат производител, но неизвестен на КАТ модел, е нужен технотест за да може да се регистрира в БГ. Та в този смисъл, какво ти пречи да си сложиш някоя измислена табелка на производител (може с твоето име) (и ако все пак изделието изглежда добре) и да кажеш, че е внесено от Англия? То по принцип май изобщо с регистрацията на такива неща от Англия драмата е голяма, но явно има начин (все пак).

    Коментар


    • #47
      От: Самоделно ремарке

      Идеята ми е близка до това което обясни, много близка, ако КАТ и Технотет се е.....т с нас и ние ще им отговорим със същото, почти съм сигурен, че ремарке със собствена маса по един тон не се регистрира и няма документи в Англия, кара се с копие на номера на теглещото мпс. В Испания май е подобен закона и там май ремаркетата нямат номера и талон...
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #48
        От: Самоделно ремарке

        При все че без да сме член на европейския съюз сменихме черните номера със жълти,после с бял фон и черни цифри,после с сини и сега сменят сините със пак сини но със звездите....с книжките и личните карти подобна история,с ремаркета и подобни същата гавра,виновни сме само ние че търпим !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #49
          От: Самоделно ремарке

          Подочух, че от тази година няма да има Технотест, а такива регистрации ще се извършват в ДАИ.
          Някой дали знае нещо по въпроса?

          Коментар


          • #50
            От: Самоделно ремарке

            По последни проучвания трябва фирма, която има право на VIN номера (каквото и да значи това) и чрез нея да се регистрира самоделката, за което фирмата естествено иска пари (300 лв. искала една такава в провинцията, в София може да има повече и да е по-евтино ама ).
            Последно редактирано от karviola; 06-05-13, 19:24.

            Коментар


            • #51
              От: Самоделно ремарке

              Къде има повече информация по този въпрос,струва ми се че,ако фирма се издържа само от такава дейност,с такава цена са обречени на глад !
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #52
                От: Самоделно ремарке

                Информацията ми е от интернет (и други се опитват да си правят самоделки - ремаркета, каравани). Според мен става въпрос за големи фирми, производители на... нещо (не мляко), чрез които се регистрира творението, което пък по-скоро ми прилича на "услуга" от тяхна страна!

                Коментар


                • #53
                  От: Самоделно ремарке

                  Тук май става въпрос точно за същото (въпреки че пак не разбрах съвсем с какво се занимават тези фирми - производство на трактори и ремаркета ли...)?

                  Глава трета
                  ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА
                  Чл. 138. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., изм. и доп., бр. 79 от 2005 г., изм., бр. 22 от 2007 г., бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г., бр. 54 от 2010 г.) (1) На пътищата, отворени за обществено ползване, се допускат превозни средства, които отговарят на изискванията на този закон и на издадените въз основа на него подзаконови актове.
                  (2) Изпълнителният директор на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" е компетентният орган за одобряване на типа на нови превозни средства, системи, компоненти и отделни технически възли.
                  (3) Одобряването на типа на нови колесни и верижни трактори за селското и горското стопанство, на ремаркетата за тях и на сменяемата прикачна техника се извършва по реда на Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника.
                  (4) Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията издава наредби за условията и реда за одобряване на типа на нови пътни превозни средства, системи, компоненти и отделни технически възли, както и за индивидуално одобряване на нови превозни средства.
                  (5) Съответствието на превозните средства с приложимите към тях технически изисквания се установява чрез извършването на процедури за:
                  1. ЕО одобряване на типа на нови превозни средства;
                  2. одобряване на типа на нови превозни средства, произвеждани в малки серии;
                  3. индивидуално одобряване на превозни средства;
                  4. изменение в конструкцията на регистрираните превозни средства.
                  (6) Министърът на икономиката, енергетиката и туризма съгласувано с министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията определя с наредба реда за създаване и начините за нанасяне на идентификационен номер (VIN код) на превозните средства, произведени в Република България.
                  (7) Пускането на пазара на нови пътни превозни средства, за които се изисква ЕО сертификат за одобряване на типа, се извършва въз основа на валиден ЕО сертификат за съответствие с одобрения тип.
                  ( Пускането на пазара на нови компоненти или отделни технически възли за превозни средства, за които се изисква одобряване на типа, се извършва с нанесени обозначения в съответствие с изискванията на приложима наредба по ал. 4 или по приложимо правило на ООН/ИКЕ.
                  Чл. 138а. (Нов - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) (1) При одобряване на типа на нови превозни средства и на системи, компоненти и отделни технически възли за нови превозни средства се прилагат процедурите и техническите изисквания, определени с наредбите по чл. 138, ал. 4.
                  (2) При подаване на заявление за извършване на процедури за одобряване на типа производителят представя пред изпълнителния директор на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" декларация, че не е направил искане пред друг орган по одобряването и не е започнала процедура за одобряване на същия тип в друга държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава от Европейското икономическо пространство. Декларацията се подава при процедури за:
                  1. одобряването на типа на ново превозно средство - базово, некомплектувано, комплектувано и напълно комплектувано;
                  2. одобряването на типа на ново превозно средство по отношение на система/определени технически характеристики, на система, компонент или отделен технически възел;
                  3. национално одобряване на типа на превозни средства, произвеждани в малки серии;
                  4. индивидуално одобряване на превозни средства;
                  5. одобряване на типа на части или оборудване за превозни средства.
                  (3) При превозни средства със специално предназначение производителят попълва и декларация за произход на базово/некомплектувано превозно средство.
                  (4) Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" създава и поддържа национална информационна система за издадените от нея одобрения на типа на превозни средства, системи, компоненти и отделни технически възли и за получената информация по отношение на сертификатите за одобряване на типа, предоставена от компетентен орган на друга държава - членка на Европейския съюз.
                  Чл. 138б. (Нов - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Изпълнителният директор на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" определя и нотифицира техническите служби, които извършват или контролират извършването на изпитванията, необходими за одобряването и извършването на проверки за установяване на съответствието с техническите изисквания и с изискванията за съответствие на производството на превозни средства, системи, компоненти или отделни технически възли с одобрения тип.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Самоделно ремарке

                    Всъщност, теоретично, може и на мляко да са производители - ако искат да си направят специфични цистерни за превоз на мляко из страната, защо да не могатсами да ги регистрират?

                    (спирам да пиша засега, че се обърках яко)
                    Последно редактирано от karviola; 08-05-13, 05:32.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Самоделно ремарке

                      Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                      До колкото знам в момента е много трудно да се регистрират ремаркета. Най лесния начин е да си намерите документи от лицензирана фирма за производство и с тях в кат. Аз така направих преди година и половина.
                      Здравей, би ли дал инфо точна как го регистрира. Предварително ти благодаря

                      Коментар


                      • #56
                        От: Самоделно ремарке

                        Първоначално публикуван от karviola Преглед на мнение
                        Да де - и на мен това ми се въртеше из главата. Ремаркета, каравани и тем подобни от Англия, тъй като нямат отделни документи и номера (там май се вписват в талона на колата, с която се теглят) общо взето минават технотест в България, освен ако не са от производители и модели вписани в КАТ, но там списъка е кратък и непълен т.е. дори за каравана (например) от признат производител, но неизвестен на КАТ модел, е нужен технотест за да може да се регистрира в БГ. Та в този смисъл, какво ти пречи да си сложиш някоя измислена табелка на производител (може с твоето име) (и ако все пак изделието изглежда добре) и да кажеш, че е внесено от Англия? То по принцип май изобщо с регистрацията на такива неща от Англия драмата е голяма, но явно има начин (все пак).
                        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                        Идеята ми е близка до това което обясни, много близка, ако КАТ и Технотет се е.....т с нас и ние ще им отговорим със същото, почти съм сигурен, че ремарке със собствена маса по един тон не се регистрира и няма документи в Англия, кара се с копие на номера на теглещото мпс. В Испания май е подобен закона и там май ремаркетата нямат номера и талон...
                        И сте близо и не толкова. Ремаркета в Англия не се регистрират, ама при регистрация в КАТ в България се изисква "Сертификат"-ът от завода производител. На няколко места пиша, ще го пиша и тук. "Самоделки" няма как да се регистрират (или иначе казано Може, ама не е законно)!! "ТЕХНОТЕСТ" се занимава с различен по вид протоколи. За протоколи дето всички питате си има 3(ТРИ) НЕМСКИ фирми, дето уж си правят конкуренция. И ДА "ТЕХНОТЕСТ" го удушиха!
                        т.е. дори за каравана (например) от признат производител, но неизвестен на КАТ модел, е нужен технотест за да може да се регистрира в БГ.
                        Абсолютно НЕВЕРНО. За марки и модели много отдавна не се ходи никъде освен в КАТ при дежурен офицер (инспектор де).
                        Та в този смисъл, какво ти пречи да си сложиш някоя измислена табелка на производител (може с твоето име) (и ако все пак изделието изглежда добре) и да кажеш, че е внесено от Англия?
                        Точно затова се иска "Сертификат" от производител!
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Самоделно ремарке

                          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                          И сте близо и не толкова. Ремаркета в Англия не се регистрират, ама при регистрация в КАТ в България се изисква "Сертификат"-ът от завода производител. На няколко места пиша, ще го пиша и тук. "Самоделки" няма как да се регистрират (или иначе казано Може, ама не е законно)!! "ТЕХНОТЕСТ" се занимава с различен по вид протоколи. За протоколи дето всички питате си има 3(ТРИ) НЕМСКИ фирми, дето уж си правят конкуренция. И ДА "ТЕХНОТЕСТ" го удушиха!

                          Абсолютно НЕВЕРНО. За марки и модели много отдавна не се ходи никъде освен в КАТ при дежурен офицер (инспектор де).

                          Точно затова се иска "Сертификат" от производител!
                          Стояне, мерси много за уточненията.

                          В Англия хората си правят ремаркета сами, регистрират си ги в местния КАТ и си ги карат, и коли и джипове и самолети също си правят и си ги карат легално

                          Често, стара каравана се превръща в ремарке за лодка, за АТВ или дори платформа за влачене на кола/джип, всичко е легално и т.н.

                          Как аджаба ако взема ремарке от Англия примерно, което се е родило като каравана, има понастоящем документи от Англия, ще успея да го регистрирам в България?

                          На сертификата му ще пише каравана ....

                          Не става ли някакси да се атакува факта, че КАТ изисква неща които НЕ се изискват в Европа и по-този начин .... еди си какво... създава проблеми... и възможност за нелоялна конкуренция, монопол.... и т.н.

                          Разсъждавам НЕагресивно, просто ми е интересно какво може да се направи...?

                          И впрочем, какво ми пречи утре да регистрирам фирма или дори като ЕТ да започна да "произвеждам" ремаркета и да издавам сертификати, дори и в типично български стил след 11 месеца дейност да фалирам например... аз няма да го направя но има много други предприемчиви хорица по тия земи...

                          Мисля, си нещо за евро сертификати, отговорност за нещото което ще отиде на пътя и т.н... и пак опираме, до факта, че в чужбина самоделките отиват на Техн Преглед и ако минат, са легални а тук освен Техн Преглед ти искат писмо от папата... тъпичко и нагло ти се бърка в джоба, по мое мнение...
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Самоделно ремарке

                            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                            .....
                            И впрочем, какво ми пречи утре да регистрирам фирма или дори като ЕТ да започна да "произвеждам" ремаркета и да издавам сертификати, дори и в типично български стил след 11 месеца дейност да фалирам например... аз няма да го направя но има много други предприемчиви хорица по тия земи...

                            Мисля, си нещо за евро сертификати, отговорност за нещото което ще отиде на пътя и т.н... и пак опираме, до факта, че в чужбина самоделките отиват на Техн Преглед и ако минат, са легални а тук освен Техн Преглед ти искат писмо от папата... тъпичко и нагло ти се бърка в джоба, по мое мнение...
                            За втората част мога да кажа така: -ДА преди нямаше проблем да се случат нещата (ТЕХНОТЕСТ беше институцията, дето ТОЧНО това правеше, амаа ....). За другото на ЛС.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Самоделно ремарке

                              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                              ........ И ДА "ТЕХНОТЕСТ" го удушиха! ......
                              Аз мисля, че сам се удуши. ...от лакомия и наглост.
                              Патрол DR Y61 дълга база ми се води 4+1 зарди алчност и дебелоочие.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #60
                                От: Самоделно ремарке

                                Има фирми производители на всякаква техника и е възможно да се регистрира. Работи се по удобрена типова разработка със съответната документация. Не знам дали ще е реклама ако спомена името на фирмата, така че ако някой се интересува, да ме пита на ЛС и ще му споделя. Имам една колежка, която работи в съответната фирма. Говорихме с нея че искам да си направя ремарке за пчели, но предполагам че ще имам проблеми с регистрацията. Тя попита и ми каза че могат да го изработят на удобрен проект, само промяна в надстройката по мои изисквания. Цената обаче малко ме отказва да си го поръчам. Иначе ако се купят всички материали нови, сложат надниците за изработването, печалбата на фирмата остава около 500лв. Само че аз мога сам да си изработя много от детайлите и мога да спестя парите поне за половината от труда. Отделно че основата на ремаркето като я закупя на старо и само я рециклирам ще спестя допълнително.
                                Ако има някой идея за ремарке и иска да се реализира има фирми, които ще го направят. Както се казва "ако не става с пари, става с много пари"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X