Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибридните коли!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Хибридните коли!?

    Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
    Я, тази Тойота струва колкото 3( да речем) нови дизелчета и на дълго харчи почти колкото всяко от тях
    Даже на мен на пропан-бутан ми излиза "по-тънко" на дълъг път. Засега няма да си купувам хибрид. Виж от самоделно хибридизиране не бих се отказал....
    Чак три дизелчета...Нали казах ,да не звучи като реклама на Тойота.

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение

    A за трансмисията - специфична CVT трансмисия е. То тя е и една от основните дяволии при Приуса:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Synergy_Drive
    Електронно управлявана с безстепенно изменение на предавателното число/CVT/
    Или с думи прости-вариатор.Една скорост напред ,една назад.Няма го "побутването "като при другите автоматици,сменяйки скоростта.

    Вълчо спирачките са дискови.Предните вентилирани,задните обикновенни.

    PRIUS е философия. Измислена от японците ,както се каза по горе за американците.Никого не искат да надскочат с нисък разход/колата е икономична,но не най икономичната/,с висока безопасност-има и по безопасни автомобили,нито с най -висока технология,има и по високо технологични от "хибридното задвижване".
    Просто "Идея ,чието време е настъпило" .
    B+

    Коментар


    • #17
      До: Хибридните коли!?

      Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
      PRIUS е философия. Измислена от японците ,както се каза по горе за американците...
      Не философия, а маркетингов трик. Защото Prius не е с нищо по-"зелен" от други автомобили, но представен по този начин печели аудитория.

      И докато в Америка е все пак по-оправдан дори икономически (нали не карат дизели), то в Европа според мен надделява имиджа да караш еко автомобил. Ама че не бил толкова еко, друга тема.

      Поздрави

      Коментар


      • #18
        До: Хибридните коли!?

        Съгласен съм

        А за щатските таксита - време беше да се направи нещо. Съжалявам много, но шестметрово такси, осмак, едвам побиращо трима души пътници, чието единствено качество е че е евтино и се ремонтира евтино, е концепция която беше време да се промени. Особено когато става дума за стотици хиляди таксита.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          До: Хибридните коли!?

          Има хибриди на големи СУВ - Лексъс; Форд сигурно и други, но те не решават проблема. Хибрида не дава много по-висока енерго ефективност от малък комън рейл дизел.

          Решението е или технология за батерии които се презареждат за 5мин, дават 300км пробег и издържат 3год, или технология за ефтин добив и безопасно съхранение на водород, за да могат да се прилагат горивните клетки.

          Хибридите са точно каквото пише на етикета ХИБРИДИ - преход от 1 технология към друга.
          [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
          [/COLOR]

          Коментар


          • #20
            До: Хибридните коли!?

            Пък и нали си представяте, тези стотици милиони ел. хибриди, като си мушнат щепсела в контакта, какво ще стане. В резултат - пак същото замърсяване...
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • #21
              До: Хибридните коли!?

              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
              ...Идеята е ВЕЛИКА - Двигателя (теоретично) работи само в Оптимален режим (или не работи), а всички минимуми и Максимми се покриват от батерията, още по-великото е регенирирането на кинетичната енергия в електрическа (Спиране, спускане), което при нормалните коли си е генериране на Топлина и стружки.
              Имя някаква мисъл в идеята, но чак пък велика... Има твърде много преобразувания на енергията и произтичащите от това загуби. Механична --> Електрическа --> Алхимична , след това обратно - Алхимична --> Електрическа --> Механична.

              Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
              ...Електронно управлявана с безстепенно изменение на предавателното число/CVT/
              Или с думи прости-вариатор.Една скорост напред ,една назад.Няма го "побутването "като при другите автоматици,сменяйки скоростта...
              Нищо ново под слънцето. Например в Ауди са го кръстили мултитроник и го произвеждат и продават от доста години.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #22
                Хибридните коли!?

                Относно кутията ефекта от работата е като на ауди, но иначе няма нищо общо. Представлява планетарен механизъм с два безчеткови електродвигателя от двете страни. Ауди имат доста проблеми с тези кутии, тойота никакви.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #23
                  До: Хибридните коли!?

                  Няма нищо общо с Ауди тази кутия.Действително вариатора за първи път се слага в немска кола ,по-точно камион ,но не помня ДАФ или МАН беше.
                  B+

                  Коментар


                  • #24
                    До: Хибридните коли!?

                    DAF. И е една от основните причини да откажат DAF от колите и да продадат цялата работа барбар с патента на Волво. Които се опитват да го пооправят но бързо им идва акъла в главата. Но между другото до ден днешен си ползват завода Недкар в Холандия купен при сделката.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: Хибридните коли!?

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Имя някаква мисъл в идеята, но чак пък велика... Има твърде много преобразувания на енергията и произтичащите от това загуби. Механична --> Електрическа --> Алхимична , след това обратно - Алхимична --> Електрическа --> Механична.

                      ....
                      Тя затова е идея, а не Перфектна Реализация, а е Велика защото при "Традиционните" коли, просто няма НИЩО подобно. Има Гориво, изгаряне, движение и топлина, топлина, топлина

                      Но технологиите не седят на едно място, след няколко години, преобразуванията ще са по-ефективни и моето Скромно Мнение е, че бъдещите коли ще имат по ел. двигателче в колело (ако имат колела де) а от къде ще идва тока е подробност която остава да се Избистри

                      Коментар


                      • #26
                        До: Хибридните коли!?

                        2 поколения коли в бьдещето и около 70% ще са хибриди.Това го четох някьде,но дано не е верно,че сьм си за нормален мотор аз.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          До: Хибридните коли!?

                          Преди много, много години бях чел за Ван на Рено с 4 ел. двг. на всяко колело, и дизелов двг с генератор, но тази с-ма била по- ефективна от стандартните задвижвания само за големи мощности за момента над 75 kw.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Хибридните коли!?

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            Преди много, много години бях чел за Ван на Рено с 4 ел. двг. на всяко колело, и дизелов двг с генератор, но тази с-ма била по- ефективна от стандартните задвижвания само за големи мощности за момента над 75 kw.
                            Произвеждат се по тази схема огромни самосвали за работа в кариери. Дизела се гаси само за обслужване. В моделите за полярните райони има радиатор под кабината и по обясними причини никой не си и помисля да гаси дизела.
                            [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                            [/COLOR]

                            Коментар


                            • #29
                              До: Хибридните коли!?

                              А защо не се позамислихте за ВОДОРОДНИ автомобили. Скоро гледах някакъв прототип с над 350 к.с. и много малък разход. Пък и са суперекололгични.
                              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Хибридните коли!?

                                Първоначално публикуван от ivanjorov Преглед на мнение
                                А защо не се позамислихте за ВОДОРОДНИ автомобили. Скоро гледах някакъв прототип с над 350 к.с. и много малък разход. Пък и са суперекололгични.
                                Що да не се замислим? Но кой и как ще произвежда нужният Водород, как ще го складира и Разпространява, колко ще се събира в една кола без да става тежка или опасна.........
                                Май към днешна дата въпросите са повече от отговорите, но надеждата умира последна

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X