Това е резултат от около половин година здрава работа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Асиметрична наклоняваща се триколка
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Мотор с кош, който ляга в завоя. Коша не се усеща при карането. Публиката дивее, шефиора дивее ...
Като го оставя, не му пуска степенка, ами заключва колелото на коша. И на светофара не си пуска краката на земята.
Между другото, патента е български
А щангите са надлъжни.
А какво още може да се направи нататък ...
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Ако е български патента (за раздвижен мотор с кош), трябва да е по-стар от 15 години, предвид че французите продаваха такова нещо от 1993та насам, най-често на база Yamaha TDM. Марката беше Toro, не знам дали съществуват още. Май да.
http://www.side-bike.com/pages/TORO.htm#
Иначе - поздравления за реализацията. Няма значение чий е патента, а и така като гледам май двете имат общо като функция но не и като изпълнение.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Има. Никоя от тежките фирми няма с надлъжни щанги. А с напречните може всеки, само че те са всичко на всичко шарнири на разрязан мост. Скука.
Тоя е по-интересен конструктивно, и с реален потенциал за модификации и развитие.
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Колега, мотоциклета е много интересен за всички тук!Първоначално публикуван от chervendinev Преглед на мнениеТова е резултат от около половин година здрава работа.
Може ли да разкажете повече за разработката, някои интерсни снимки, кога и къде може да се види на живо?Show must go on!
LZ1VES
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Патентът е съвсем нов. Различното тук е, че остите на свързващите шарнири са напречни, а съответните щанги са надлъжни. По този начин се постига много компактна конструкция. Ширината е по-малка от 1200. Затова смятам, че е по-удачно да се нарича асиметрична триколка, а не мотоциклет с кош.
Това е само част от проект за създаване на триколесно превозно срество, удобно за градски условия.
Този прототип ще бъде показан на "Биенале на българския дизайн" от 08.10.2008 в сградата на Шипка 6. По-късно ще пусна още подробности.
Благодаря за интереса
))
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Идеята определено е новаторска. Всъщност третото колело ще помага при спиране да не се пуска крака, което е всъщност невъзможно при затворена кабина. Сигурно е предвиден и баласт в трето колело при спиране на накло надясно.
Искам да попитам ако идеята да е смалки размери за градско каране и при щирочина 1.2м не е ли по удачно просто да се направи АТВ с кабина.OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Третото колело е окачено шарнирно към мотоциклета, така че да не възпрепятства свободното наклоняване. По този начин поведението и управлението на мотоциклета се запазва, както на мотоциклет без кош. Двата корпуса, на мотоциклета и на коша, се наклоняват синхронно при движение. При спиране, за да не се обърне мотоциклетът, е необходимо да се подпре с крак или да се блокира някой от шарнирите, при което мотоциклетът се подпира на коша. Има възможност това блокиране да се автоматизира, аналогично на наклоняващата триколка на Piaggio - MP3 (http://www.mp3.piaggio.com/index_eng.html ) Тогава вече няма да е небходимо мотоциклетът да се подпира с крак и може да се мисли за изцяло затворено купе.
А относно АТВ-то. Ако му се сложи кабина ще стане с много висок център на тежестта. Съчетанието на висок център на тежестта, малка ширина и невъзможност да се наклонява при движение в завой, ще направи това превозно средство много нестабилно. То и без кабина АТВ-тата не са много стабилни.
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Chervendinev, така и така си личи че ти е в кръвта това - скромното ми мнение е че трябва да се замислиш за проект на атв в което се накланят седалката и кормилото (целият "пилотски комплекс"), запазвайки независимото предно и задно окачване. Аз откакто съм се качил на АТВ все за това мисля, но ми стига акъл да го реализирам като хората.
Обяснявам - като човек свикнал основно с мотоциклети, имам един много съществен проблем с атв-тата: при влизане в завой с атв, мозъкът ми се паникьосва понеже мисли горе-долу в този ред: "Караш мотоциклет, в завой си а не си се наклонил. Нещо не е наред, явно в момента се пребиваш". Може да звучи пресилено, но усещането е кошмарно - караш мотор, а не се накланяш в завой.
Мисля че АТВ при което седалката и кормилото се накланят ще е добра идея, ще можеш да лягаш в завой. Що се отнася до гумите - не е нужно да се накланят, така се запазва сцеплението и качеството на окачването тип автомобилно. Де факто става прекрасна машина за дрифт.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
Според мен просто трябва да се направи рамката да си действа без седалка и кормило, и после да се добавят. От всяка страна може да се сложи по някво елементарно амортисьорче да ги държи естествено в изправено положение.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Асиметрична наклоняваща се триколка
ще се получи жироскоп върху шаси ако може въобще да се изпълни, ами ако има неравности не ми се мисли все пак при стандартно АТВ тялото на драйвъра е вид балансьор я пробвай преди каране да се напушиш за да изключиш релето за паникьосване иначе има по широки оси и по дъги носачи и свъкваш машината ниско долу и яко дрифт мен ме интересува нещо друго при по бърз ляв завой когато коша е другата страна има ли стабилност мотореткатаПървоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеChervendinev, така и така си личи че ти е в кръвта това - скромното ми мнение е че трябва да се замислиш за проект на атв в което се накланят седалката и кормилото (целият "пилотски комплекс"), запазвайки независимото предно и задно окачване. Аз откакто съм се качил на АТВ все за това мисля, но ми стига акъл да го реализирам като хората.
Обяснявам - като човек свикнал основно с мотоциклети, имам един много съществен проблем с атв-тата: при влизане в завой с атв, мозъкът ми се паникьосва понеже мисли горе-долу в този ред: "Караш мотоциклет, в завой си а не си се наклонил. Нещо не е наред, явно в момента се пребиваш". Може да звучи пресилено, но усещането е кошмарно - караш мотор, а не се накланяш в завой.
Мисля че АТВ при което седалката и кормилото се накланят ще е добра идея, ще можеш да лягаш в завой. Що се отнася до гумите - не е нужно да се накланят, така се запазва сцеплението и качеството на окачването тип автомобилно. Де факто става прекрасна машина за дрифт.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар