Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за името на един чарк на български

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за името на един чарк на български

    Превеждам тука едно филмче за Дискавъри Ченъл и пичовете модифицират едно Сузуки Sj410. Ще му слагат модифицирани мостове, за да увеличат клиренса, а и ще му блъснат по-големи гуми. Искат тарикатите и да ги изнесат малко навън.

    За целта слагат върху спирачните дискове т.нар. wheel spacers или още hub spacers. Не мога да намеря името на тоя чарк на български. Трябва сигурно да е "дистанционно... нещо си", защото върши същата работа като например една дистанционна шайба, но разбира се в различен мащаб.

    Ето няколко снимки на такива спейсъри, за да добиете представа за какво говоря.
    http://www.hi-ho.ne.jp/nob-t/capp/ty.../hubspacer.jpg
    http://www.avid-products.com/catalog...rs_3451726.htm

    Ще съм благодарен на всяка помощ.

  • #2
    Може и фланец...
    LZ1NBN

    Коментар


    • #3
      Дистанционен фланец или просто фланец?

      Коментар


      • #4
        Хихихи, мнг ми помогна, мерси, сега като се разтърсих на български с "фланец" и открих й това постче.
        http://www.toyotabg.com/viewtopic.ph...a7959a81ace7c5

        То напълно потвърждава предложението ти. 10х!

        Коментар


        • #5
          "Разширителен фланец" е точното наименование...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Още едни идиоти ... За фланци - фланци са, те и "проставки" на руски. С тая гадост се изтрепа сума народ, освен дето скапват колата.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от VPetrov
              "Разширителен фланец" е точното наименование...
              Екстра, предполагам, че дистанционен е просто чуждица за "разширителен".

              Благодаря ви!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                Още едни идиоти ... За фланци - фланци са, те и "проставки" на руски. С тая гадост се изтрепа сума народ, освен дето скапват колата.
                гледам и комшията си е взел /за Ауди А4 2002г./... изглеждаха много качествено направени... За разбиването на колата ясно /по-тежко, товари лагерите с огъващ момент.../
                Но за претрепването не мога да разбера "поради що" се получава???
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Освен разбиването влошава и управляемостта, разбива и трапеца.
                  Отвинтват се и колелата отлитат. Тези от загиналите, които познавах естествено знаеха всички методи за законтряне на резбите ...

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Освен разбиването влошава и управляемостта, разбива и трапеца.
                    Отвинтват се и колелата отлитат. Тези от загиналите, които познавах естествено знаеха всички методи за законтряне на резбите ...
                    а джантите с голям офсет? Те не развалят ли също трапеца и управляемостта? Например ЕТ -40?

                    Питам, защото днес ще продавам последното "наследство" от 73-ката /4 лъскави джанти МАНГЕЛС 7х16 ЕТ+13/ и се чудя напролет дали да взема едни жантета с ЕТ-25 или -40 или да не си вкарвам таралежа в гащите и да си ползвам фабричните лети джанти от Х-я /не знам даже какво ЕТ са.../
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      а джантите с голям офсет? Те не развалят ли също трапеца и управляемостта? Например ЕТ -40?
                      Окачването е много сложно за конструиране и винаги е правилно да се използват или оригиналните предвидени от конструктора джанти или най близките до тях но с разлика не повече от 15%. И джантите с различен излет променят кинематиката по същия начин като фланците, разликата е че механично са по-надеждни...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        А, колкото по-голямо изнасянето (отрицателното ЕТ), толкова по-тежко за лагерите на главините, естествено. Но и -40 (което май си е вече прекалено) все още не е чудото на тия фланци. Обаче като ничтоже сумняшеся опънат мостовете с по половин метър, и айде коня у реката ...
                        Освен това и -100 да е джантата, тя остава монолитен детайл закрепен за щатното си място на главината. А фланеца е преходен детайл с всичката си еластика, собствени вибрации, конзолност и каквото още се полага на подобна гадост. И квото и да го правиш - мърда и спрямо главината и спрямо джантата. За декоративни цели се е утепало, за каране аз не бих го препоръчал на никого.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          А, колкото по-голямо изнасянето (отрицателното ЕТ), толкова по-тежко за лагерите на главините, естествено. Но и -40 (което май си е вече прекалено) все още не е чудото на тия фланци. Обаче като ничтоже сумняшеся опънат мостовете с по половин метър, и айде коня у реката ...
                          Освен това и -100 да е джантата, тя остава монолитен детайл закрепен за щатното си място на главината. А фланеца е преходен детайл с всичката си еластика, собствени вибрации, конзолност и каквото още се полага на подобна гадост. И квото и да го правиш - мърда и спрямо главината и спрямо джантата. За декоративни цели се е утепало, за каране аз не бих го препоръчал на никого.
                          е, аз имах предвид фланци с "нормални" размери - 30-40мм, не някакви смешки тип "самурай с целите гуми отвън"

                          снощи стана една беля... явно преди гайките на едното колело са били зверски затегнати и е повредена резбата... снощи сменях джантите и две шпилки на предно ляво колело се скъсаха... на едната остана 4-5мм резба и завих гайка от резервното колело, но другата шпилка остана почти "на нула"... Откъде да взема нови шпилки? Или да си ги правя на стругар?
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Ст 30 или Ст 35, нормализация и високотемпературно отпускане.
                            Това за шпилките.
                            Значи, разбира се че колкото фланците са по-високи толкова по-зле. Но и тънки да са, самият факт че ги има внася достатъчно шарнирност, напрежения и вибрации за да създадат проблеми. Конструкторите и на най-калпавия автомобил не са идиоти, и освен за декоративен тунинг е много мъчно да се обоснове поне якостно такова нещо. Дори да може да се пренебрегне управляемостта за някви конкретни условия.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              Ст 30 или Ст 35, нормализация и високотемпературно отпускане.
                              Това за шпилките...
                              Шпилките са по 2.90лв в Инд-комерс.. Гайките - малко по-евтини... общо 10лв...
                              Смяната ще остане за другата седмица...
                              хубаво са го измислили японците - 6 шпилки на колело... Има да късаш и пак да остане
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X