От: Ремонт на стартер VW Polo 92г 2F 1,4D
Добре с кабела за даване на ток ще пробвам.
Добре с кабела за даване на ток ще пробвам.


и мн. добър контакт/връзка/ , щото тока е мн. голям. Засядането на бендикса в маховика/зъбен венец/ се дължи на ръжди в зъбите от соления морски въздух. Имал съм 5 лодки всички със стационарни двигатели и често ми се е случвало. Имай впредвид , че ако стартера завърти както трябва и двигателя запали шансовете бендикса да не се върне и отцепи са нищожни , защото триенето между зъбите намаля. За всеки случаи смазвай зъбния венец от време на време с грес. И спокойно , късо в бобинаж и кабели нямаш. За всеки случай провери и за изтъняли връзки /намаляло сечение/ в стягането на клемите на силовите кабели от акумолатора. Проследи ги по пътя им до маса и стартер за да нямат някъде нараняване на изолацията и от солта и окиса медта да е изтъняла. При въртене там обикновенно загрява и дими , а въртенето и мощността на стартера в такъв момент хич го няма. Задръж малко повече включена веригата на стартера и някой да дълдисва по кабелите .........

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар