Купих си лидълското. Прибрах се в къщи. Включих го в запалката на джипа. Каза мяк и умря. И това без да го слагам на гумата. Проверих му предпазителя, здрав е, проверих запалката, здрава е. Е отидох в лидъл, казах че не ме кефи и им го върнах. Дадоха ми парите и грам не протестираха.
Как не видях по рано какво си писал ...та и аз се набутах с такова компресорче. Но да знаеш моето работи ...на празен ход . Закачих го на задна гума , която напомпана на 3 ...направо спира. Отидох на предна / на 1,8 / работи 15-20 секунди и спря. Сега се чудя да го връщам ли или да го оставя само за леките коли. .....За сравнение имам и едно от 20 лв , още по малко , което си работи дори и на задната гума / 3 ат/
Лидълското се пуска да работи и се навива на вентила.Ако спира на 3 бара ,пробвай мотора да работи,13-14 волта се усещат на компресора,ако пак спира,остави го да поработи,да се разработи.Ако пак спира го върни без никакви ядове.Моето със смачкан маркуч вдига 8 бара.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815 https://dvrbg.com/
Лидълското се пуска да работи и се навива на вентила.Ако спира на 3 бара ,пробвай мотора да работи,13-14 волта се усещат на компресора,ако пак спира,остави го да поработи,да се разработи.Ако пак спира го върни без никакви ядове.Моето със смачкан маркуч вдига 8 бара.
Ще го пробвам утре по този метод и ще пиша за резултата .
Вържи го към акумулатора . И аз във Витарата имам проблеми заради запалката. Прави сигурно 1л/мин, върти като асматик велосипед по баир. Ама като го вържа на другата кола няма нищо общо - направо ще хвръкне. Тая вечер му събрах запалка с дебели кабели и щипки, че да мога да го ползвам и във Витарта.
Вържи го към акумулатора . И аз във Витарата имам проблеми заради запалката. Прави сигурно 1л/мин, върти като асматик велосипед по баир. Ама като го вържа на другата кола няма нищо общо - направо ще хвръкне. Тая вечер му събрах запалка с дебели кабели и щипки, че да мога да го ползвам и във Витарта.
За да го вържа към акумулатора трябва преходник със щипки. Не искам да режа оригиналното заради гаранцията.
За да го вържа към акумулатора трябва преходник със щипки. ...
Спретваш си един срещу 10-тина лева за материалите. И аз се бях засилил да го тунинговам тотално, даже мислех да елиминирам и ключето, но стигнах до твоята мисъл за гаранцията и също ще сглобявам отделна "запалка" с щипки.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Спретваш си един срещу 10-тина лева за материалите. И аз се бях засилил да го тунинговам тотално, даже мислех да елиминирам и ключето, но стигнах до твоята мисъл за гаранцията и също ще сглобявам отделна "запалка" с щипки.
Е тъй де, трябва си преходник . Имах налични части - събрах си.
Днес пуснах компресора през преходника - и на витарата работи нормално. Разликата беше много сериозна от преди когато беше през запалката. Не е като големия офроуд компресор дето дърпа 20+ ампера, ама и тоя върши работа за донапомпване. Пък и се разпъва по-лесно.
Никога не позволявайте на гаранционните условия да ви пречат да си ползвате вещите! Сложете адекватно дебел кабел и щипки. Ключето вероятно също е бошлаф.
Коментар