Колите са Рено Еспас 1 и 2, и двете са 2.2 бензин 4х4. Виждал съм го и на Рено Туинго, ама там го връщах на майсторчЕтата докато го оправят защото се появи след ремонт на съединителя и не знам какво точно му направиха.
При студен двигател всичко работи нормално. При добро загряване (градско движение при околна температура 30 градуса и повече) съединителят започва да отделя лошо и да затруднява смяната на скорости. Процесът се ускорява и задълбочава с включването на климатика. Като изстине колата всичко се оправя и все едно не е било, до следващото загряване.
При едната кола е слабо изразено и само изисква по-старателно настъпване на съединителя. При другата (по-новата) прави напълно невъзможно движението и на няколко пъти вече се стига до извадени шарнири на скоростния лост.
Поради что е това и как се оправя?
При студен двигател всичко работи нормално. При добро загряване (градско движение при околна температура 30 градуса и повече) съединителят започва да отделя лошо и да затруднява смяната на скорости. Процесът се ускорява и задълбочава с включването на климатика. Като изстине колата всичко се оправя и все едно не е било, до следващото загряване.
При едната кола е слабо изразено и само изисква по-старателно настъпване на съединителя. При другата (по-новата) прави напълно невъзможно движението и на няколко пъти вече се стига до извадени шарнири на скоростния лост.
Поради что е това и как се оправя?
Коментар