Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

    Колите са Рено Еспас 1 и 2, и двете са 2.2 бензин 4х4. Виждал съм го и на Рено Туинго, ама там го връщах на майсторчЕтата докато го оправят защото се появи след ремонт на съединителя и не знам какво точно му направиха.

    При студен двигател всичко работи нормално. При добро загряване (градско движение при околна температура 30 градуса и повече) съединителят започва да отделя лошо и да затруднява смяната на скорости. Процесът се ускорява и задълбочава с включването на климатика. Като изстине колата всичко се оправя и все едно не е било, до следващото загряване.

    При едната кола е слабо изразено и само изисква по-старателно настъпване на съединителя. При другата (по-новата) прави напълно невъзможно движението и на няколко пъти вече се стига до извадени шарнири на скоростния лост.

    Поради что е това и как се оправя?

  • #2
    От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

    Течност сменяна ли е? Да не е менте и да пуска мехури?

    Коментар


    • #3
      От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

      Съединителя с хидравлично командване ли е , или механично? Рено от тези години ползваха жило. Пък и Ясен да не се сети за течността.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

        Този ефект го имах на Пижо, но от ефтин комплект със съдържание притискателен диск, феродов и лагерче на една фирма дето завършва на 07, но после го смених и заспа. Виж дали не е купуван от там, по народност е китайски
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #5
          От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

          Да се присъединя с едно рено 19, същия проблем, според разбирач е от предполагаемо кофти феродо на съединителя.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #6
            От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

            Некачествена диафрагма на притескателя като загрее и омеква и не отделя;хлабави скорости при монтажа на се стегнати към двигателя;попаднал твърд предмет между маховика и съединителя ;счупени пружини на феродов диск;клеясали шлици на амбреажната ос не позволява феродовия диск да се движи аксеално;блокирала амбреажна ос в упората на маховика и от там съединитела се движи с еднаква скорост с оборотите на двигателя.

            Коментар


            • #7
              От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

              Питането е малко по-различно, но все пак да спомена, че може симптомите да не са разтълкувани правилно.
              Имал съм подобен случай - при продължително шофиране, съединителят започваше да работи все по-зле и педалът да става все по-твърд. Проблемът се оказа в жилото на съединителя - средната му част се беше вкопала в бронята. След смяна на жилото с ново, проблемите изчезнаха.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #8
                От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Съединителя с хидравлично командване ли е , или механично? ...
                Та собственика на проблема да сподели, все пак...
                Имах Самара с подобни дертове, които се оказаха от проблем с опората на бронята на жилото..
                Ама то и собственика на проблема имаше самара, ако се не лъжа..

                Коментар


                • #9
                  От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                  Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                  Този ефект го имах на Пижо, но от ефтин комплект със съдържание притискателен диск, феродов и лагерче на една фирма дето завършва на 07, но после го смених и заспа. Виж дали не е купуван от там, по народност е китайски
                  Същият проблем с Рено 19. Със съединител от същата фирма. За няма и 10000 км от смяната му, само че беше турски МАПА. След смяна с LUK - около 80 000 км никакви проблеми. Според разбирачи е от кофти материал на диафрагмата, който си променя еластичността с нарастване на температурата
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                    Е чак пък толкова.... Там температурата нормално надали надвишава 100 градуса. При често ползване (без "палене") в градско да кажем, че е около 200. Ако ще от черно тенеке да са диафрагмените пружини, не би трябвало да им оказва такова влияние, че да почнат да се огъват и да не отделят. Ама знае ли човек... По-скоро феродото става "лепкаво" според мен. Или има мехури в течността, ако системата е хидравлична. Последното лесно може да се провери като се направи едно бързо обезвъздушаване на загрял двигател или се полеят цилиндърчето и помпата с вода. Възможно е и гумичките да изпускат като загрее течността. Абе, в общия случай според мен като почне да го прави тоя номер трябва един да натисне съединителя и един да гледа хода на цилиндърчето. Ако е нормален, значи съединителя е кофти, без значение дали са пружини или феродо. Ако е с жило, направо нов съединител (след проверка на всичко останало де, че може причините да са повече от една).
                    П.П. Възможно е и да има раздути отвътре полузапушени маркучи и течността да не се връща достатъчно бързо в помпата, както и отвора на помпата към компенсационното казанче да е позапушен.
                    Последно редактирано от kuzdov; 03-09-15, 21:46.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                      Няма хидравлика, съединителят се задейства с жило. Самара нямам отдавна, там не са ми се случвали такива неща.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                        При мен е нещо подобно но от свършил съединител.
                        Вече приплъзвa при някои нaтовaрвaния и зaгрявa кутиятa. Топъл ми е чaк скоростния лост. Вседствие се променя мaзaнето...
                        Тaкa си го обеснявaм aз.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                          Е чак пък толкова.... Там температурата нормално надали надвишава 100 градуса. При често ползване (без "палене") в градско да кажем, че е около 200. Ако ще от черно тенеке да са диафрагмените пружини, не би трябвало да им оказва такова влияние, че да почнат да се огъват и да не отделят. Ама знае ли човек...
                          При мен, освен другото, педалът беше много твърд. Смених две жила (вярно че евтини от 15 лв), но второто жило си остана с LUK-а и повече не се скъса. Имаше и видимо сериозно изяждане на диафрагмата, там където натиска лагера. А беше сменен целият комплект преди 10-12 000. Проблемите започваха при достигане на работна температура. От начало първа и задна започваха да влизат с хъркане. След време и втора влизаше трудно, после и трета ... Като изстине - никакви проблеми.

                          Тогава ми го сменяха в съседния севиз, собственост на съсед, с който живеем врата срещу врата и му имах доверие. Тогава ми хвана цена на съединител 240 лв + 100 за труд. После се оказа, че въпросната МАПА струва 90 лв целия комплект в Еврото, без отстъпки. Колата седя три дена в сервиза, много псуване от майсторите, че била Френска, а французите могли са правят само ....

                          При втората смяна дйде един познат, който не е майстор но е технически грамотен. За два часа свали кутията и за още толкова я качи, след работа, с едно Гедоре в чантата, пред гаража, дори канала не пожела да използва.

                          Ясене, провери механизма за самообтягане на жилото. На 19-ката ми беше с пластмасова тресчотка над педала, която според колеги във форума правела проблеми (но не и на мен). На Лагуната ми беше с един капсулован топуз на самото жило. Но този механизъм не би трябвало да се влияе от температурата. Също и вилката на съединителя се изяжда на леглото, къдто лагерува на ябълката, дори пробива дупка. Познава се по това, че има прекалено голям луфт.
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                            След като процеса се ускорява и задълбочава след включване на климатика , и според мен проблема е в жилото , по-точно бронята , от високата температура омеква и поддава при натискане на съединителя. Като се появи проблема , може да охладиш жилото с вода , и ако се оправи , значи е от него.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проклет съединител - на горещо спира да отделя.

                              Aко съединителя отделя нормaлно ниско под половинaтa нa ходa нa педaлa и нямa никaкви aномaлии ,кaто приплъзвaне и тресене,знaчи е жило.Пaтил съм с турско зa Форд изкaрa 3месецa и преди дa се скъсa прaвеше точно тaкa,a aз се усъмних в трешчоткaтa нa педaлa,зa aвтомaтично нaтягaне.Aко е вилкa ,лaгер,слънчевите плaстини нa притискaтелния върху които нaтискa лaгерa ще го прaви ВИНAГИ.Плaстините прaвят мaгaрии нa студено,феродовия също.....тресе и не включвa добре.Кaтегоричнa пробa може дa се нaпрaви нa кaнaл с нaпъвaне с лост върху вилкaтa нa топъл мотор ,нa ръчнa и нa високa предaвкa, дa не стaне беля!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X