Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към модератора Ясен.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Въпрос към модератора Ясен.

    Да, говорим за реално време отчетено по ГПС.
    Всъщност идеята на въпроса идва от глупав бас кой е по бърз 100 метра от място.
    Този глупав бас го сключих аз с един собственик на астра 1997 1.4 16в 90 к.с. 115 н.м. 13,8 секунди 0-100
    Аз съм с това от подписа 4.0 v8 340 н.м., автомат, 12.8 секунди.
    Преди лифта съм сигурен че го бия.
    След лифта пак според мен не се е скопила осезателно.
    Ще се разбере след месец.
    А въпроса е към Ясен поради факта че е доказан "научник".
    Сръбска дума означаваща човек отдаден на науката.

    И да препоръчвало се след този лифт смяна на раздатка с по бавна от старите Дефендри.

    Поздрави
    Последно редактирано от rosen_offroad; 24-07-15, 19:12.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос към модератора Ясен.

      Няма ,как да го биеш,много дълго е за обясняване.Единствения ти плюс е че ти няма да боксуваш ,при тръгване.Но ако той се е пускал някога на гонки,нямаш никакъв шанс.Не се доверявай на написаните технически параметри на колите,но това ще го разбереш сам.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос към модератора Ясен.

        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
        Няма ,как да го биеш,много дълго е за обясняване.Единствения ти плюс е че ти няма да боксуваш ,при тръгване.Но ако той се е пускал някога на гонки,нямаш никакъв шанс.Не се доверявай на написаните технически параметри на колите,но това ще го разбереш сам.
        Не съм съгласен напълно.
        Имал съм подобна астра тя е екотек и комби с най малкия мотор- далеко е от състезателна кола.
        Джипа пък както е автомат на режим спорт ускорява като тролей.
        Имам и опция да съм с оригиналните му гуми.
        Всъщност преди да се впусна в гонката ще си измеря времената на газ, на бензин, с големи и с малки гуми.
        Ще публикувам и резултатите
        Поздрави
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос към модератора Ясен.

          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
          Не съм съгласен напълно.
          Имал съм подобна астра тя е екотек и комби с най малкия мотор- далеко е от състезателна кола.
          Джипа пък както е автомат на режим спорт ускорява като тролей.
          Имам и опция да съм с оригиналните му гуми.
          Всъщност преди да се впусна в гонката ще си измеря времената на газ, на бензин, с големи и с малки гуми.
          Ще публикувам и резултатите
          Поздрави
          Това малко ми прилича на един стар бас на каса бира / от преди 30 години /...в месния ДАП докараха първата Европа с турбо , влекач . И почнаха с меренето ...кой е по бърз на старта . Застана един фият , полски и Европата. Резултата беше смайващ...фията изостана чуствително. После шофьора на Европата обясни ....просто аз тръгнах на 4 бърза , и го отвях
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос към модератора Ясен.

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            Всъщност идеята на въпроса идва от глупав бас кой е по бърз 100 метра от място.
            А защо се хващаш на глупави басове?
            Това е все едно да сложиш на старта багер и ТИР и да правиш състезание на кого първи ще му се спука гумата.
            Искам да кажа, че борите две много различни машини. Едната си е предназначена за що-годе добро ускорение(астрата), а другото да върви там където астрата даже не мисли, че може да се кара.
            Що не го пробваш да минете някое дере в гората?
            Или що не се пуснеш с голфа от подписа?
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос към модератора Ясен.

              Абе не е от най глупавите баса, тя астрата е само на газ а и нова да е няма как да сбори автомобил с по добро отношение н.м/ тон и к.с./ тон
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос към модератора Ясен.

                Убу де, ти си знаеш.
                Ама искаме клипове. Иначе не се признава резултата.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос към модератора Ясен.

                  Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                  В класическата механика, инерционният момент, наричан също масов инерционен момент или инерчен момент, (SI единици kg·m²·rad-2, ) е мярка за "съпротивата", която едно тяло оказва на промяна в състоянието си на въртеливо движение.
                  Т'ва от кака Вики.
                  Не бе , мен ми е ясно какво е инерционен момент . По класическа механика ( в частност Динамика) по Татово време у МЕИ-то имах 5. Ама тогава немаше кака Вики , затова ми е интересно `га се е появил въпросния термин .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос към модератора Ясен.

                    Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                    Абе не е от най глупавите баса, тя астрата е само на газ а и нова да е няма как да сбори автомобил с по добро отношение н.м/ тон и к.с./ тон
                    Не е баш така. Ако горното беше винаги вярно, нямаше да има състезания-сядаш смяташ и знаеш кой е най-най...
                    Освен горните съоношения има и съпротивления(въздух, гуми...), по-напред в темата Ясен обясни за инерционния момент. Едно е да развъртиш две шепи железа, съвсем друго е двеста кила-освен по-големи/тежки гуми при теб има и два моста, 3 дифа/раздатка(не знам как е при Диското)...
                    Успех
                    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                    Lexus LS430

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос към модератора Ясен.

                      Ами аз казах че ще сложа оригиналните гуми - тогава разликата ще е теглото на лифта. Претеглям новото тегло разделям го на старото тегло и умножавам по 12,8.
                      Land Rover Discovery II, V8 4.0
                      VW Golf VI variant
                      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос към модератора Ясен.

                        На мен, като доблестен кибик ми е интересно, какъв е залога?
                        Какво печели победителя?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос към модератора Ясен.

                          А всъщност, най-големия ти проблем е там където уж си мислиш че ще го биеш, и това е старта. Всъщнст за да го грабнеш от старта трябва да прежалиш кутията, а това няма да го направиш, а ако колегата с астрата се е пускал повече от веднъж на чертата ще те утрепе. Единствения начин за старт със ЗФ кутиятати е от неутрална и обороти на двигателя около 4500-5000 и при даване на старт набиваш директна..... Е тука е мор за кутията

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос към модератора Ясен.

                            Залога е сиромашки ей така колкото без хич 100 лева.

                            Не съм съгласен с по горното.
                            Производителя е премерил време 0-100 - 12,8 секунди.
                            Как и кога автомата ще превключи си е негова работа но е ноторен факт това.
                            Пробвал съм да включа на Д след Н и лек форсаж - рита осезателно. Не искам да си чупя кутията така че мерси за съвета.
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X