Извинявам се ако темата не е за тук, но тук открих подобна и за това пиша тук.
Разглобих, почистих и напълних с хидравлично масло един 5 тонен немски крик.
Успешно вдигнах Газ-ката за проба и си помислих че съм готов.
Почистих крика и го боядисах, но след няколко часа забелязах, че между буталото и първичния цилиндър (ако изобщо се казва така) тече масло, също така от винта за сваляне на крика. Внимателно изчистих маслото и когато опитах да сваля гумената пробка, доста въздух под налягане "изсъска" и теча от буталото и винта за сваляне изчезна.
Когато се замислих, налягането се е образувало след като съм развил винта за сваляне и съм натиснал голямото бутало, съм създал налягане във масления резервоар (кожуха на крика) което се освобождава като избутва маслото през тези две места (буталото на първичния цилиндър и винта за испускане ).
Та въпросът ми е, това налягане трябва ли да го има или някъде в горният край на крика има някоя малка дупчица за изпускане на това излишно налягане която съм запушил с боята или просто семеринга на буталото на първичния цилиндър е изпуснал както и гуменото уплътнение на винта за спускане. Но при вдигане на крика няма никакви течове от първичния цилиндър и вдига бързо и лесно. Изобщо малко съм в шах, така че ако имате някакви идеи както и информация къде мога да си взема нови семеринги, моля споделете.
С уважение,
Димитър Младенски
Разглобих, почистих и напълних с хидравлично масло един 5 тонен немски крик.
Успешно вдигнах Газ-ката за проба и си помислих че съм готов.
Почистих крика и го боядисах, но след няколко часа забелязах, че между буталото и първичния цилиндър (ако изобщо се казва така) тече масло, също така от винта за сваляне на крика. Внимателно изчистих маслото и когато опитах да сваля гумената пробка, доста въздух под налягане "изсъска" и теча от буталото и винта за сваляне изчезна.
Когато се замислих, налягането се е образувало след като съм развил винта за сваляне и съм натиснал голямото бутало, съм създал налягане във масления резервоар (кожуха на крика) което се освобождава като избутва маслото през тези две места (буталото на първичния цилиндър и винта за испускане ).
Та въпросът ми е, това налягане трябва ли да го има или някъде в горният край на крика има някоя малка дупчица за изпускане на това излишно налягане която съм запушил с боята или просто семеринга на буталото на първичния цилиндър е изпуснал както и гуменото уплътнение на винта за спускане. Но при вдигане на крика няма никакви течове от първичния цилиндър и вдига бързо и лесно. Изобщо малко съм в шах, така че ако имате някакви идеи както и информация къде мога да си взема нови семеринги, моля споделете.
С уважение,
Димитър Младенски
Коментар