Обява

Свий
Няма добавени обяви.

AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

    Здравейте колеги, отскоро имам S4 B5 2.7T и бера супер големи ядове с гумените гарнитури на капаците на клапаните :@ .Като я взех оливаше по колекторите и пушеше много гадно, също пълнеше и някои свещи с масло... ужасно е. Въпреки че, предишния собственик ме уверяваше, че гарнитурите са скоро сменяни си оливаше юнашки. Дразнише ме, взех две нови гарнитури на Еоринг, почистихме хубаво капаците, намазахме много тъничко с черно силиконче, всичко се получи много добре, затворихме капаците и воала - сега тече още повече... Ако не още повече, то като преди... Левия капак като че ли тече доста по-малко от преди, но десния започна да тече повече от преди! Та какво да я правя... може ли постоянно да и доливам масло и да пуши като Вартбург... Help...
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

  • #2
    Вероятно са деформирани самите капаци - предполагам са от алуминий..
    Не ги стягай още да не се спука някой. Най -добре ще е да ги свалиш отново и да им направиш обстоен преглед. Ако всичкл е наред, смисал няма спукано ги провери за кривини и неравности (главата също -за неравности). Ако е необходимо шлайф на капаците, нови гарнитури и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО силикон от двете страни нс гарнитурата, най -добре на Рейнц.

    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

      Възможно е да са криви и самите капаци, да, алуминиеви са. Привидно нищо им нямаше, но явно трябва да се свалят и да се прегледат обстойно... и ако се наложи да се карат да се шлайфат.
      Ако е машина, нека бъде немска!
      XJR 1200
      ETZ 150
      Kawasaki Ninja ZX10R

      Коментар


      • #4
        От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

        Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
        Възможно е да са криви и самите капаци, да, алуминиеви са. Привидно нищо им нямаше, но явно трябва да се свалят и да се прегледат обстойно... и ако се наложи да се карат да се шлайфат.
        Провери, пък сподели. Омасляването от там е най-малкото дразнещо, за миризмата и евентуалния риск от самозапалване няма да коментирам.
        Свали ги и направо при някой шлайфист - той ще ти каже
        Междо другото - какъв вид гарнитура постави, освен марката >?

        Коментар


        • #5
          От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

          Провери за кривини, сложи оригинални гарнитури и не ги мажи със "маджуни". В някой случаи има и значение последователността на стягане за да легне правилно гарнитурата.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #6
            От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

            Здравейте, оказа се, че проблем с гарнитурите вече няма, а тече от едни тапи, отзад на главите, които са на разпределителните изпускателни валове. Сега ще търсим някакво решение...
            Ако е машина, нека бъде немска!
            XJR 1200
            ETZ 150
            Kawasaki Ninja ZX10R

            Коментар


            • #7
              От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

              Че какво им е сложното на тапите? (Освен че сигурно са откъм купето и трябва да се смъкнат главите или двигателя де)

              Коментар


              • #8
                От: AUDI S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.

                Да, откъм купето са, завряни са, но нищо, не се сваля. Просто не можем да ги намерим по каталозите като резервна част да ги поръчаме. http://www.ecstuning.com/Audi-All_Road--2.7T/ES2581845/
                Ето това представляват. Уж излиза някакъв номер. Утре пак ще търсим да поръчваме. Само ми е интересно с какъв ключ се развива и завива това. Май ще е с чук и отвертка
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X