Обява

Свий
Няма добавени обяви.

UK фарове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • UK фарове?

    Разликата в светлините между автомобили с лява и дясна дирекция, идва от стъклото, рефлектора или от двете? Счупен ми е предния фар(субару), на пазара има много UKски, стъклото се сменя лесно на пръв поглед.... а и как да се предпазя(позная) фар от кола с десен волан?Благодаря!

    А, и всичко това, защото хич не ми се слага китайски, ще е първата такава част по колата
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-11-13, 18:21.
    VARADERO SD2

  • #2
    От: UK фарове?

    Всъщност най-често идва от положението на лампата спрямо рефлектора. Това при класически H4 фар с параболичен рефлектор. На някои коли посоката на фара се обръща с различно поставяне на лампата или завъртане на гнездото, което я държи.

    На стъклото има шарка, но тя не е чак фатална, а и на доста стъкла е симетрична и става и за двата варианта. Я снимай здравия.

    Коментар


    • #3
      От: UK фарове?

      Ясно, мерси, фара седи на мястото си и свети, но е напукан много и дните са му преброени, а за КАТ... утре ще пробвам да снимам или като го демонтирам.
      VARADERO SD2

      Коментар


      • #4
        От: UK фарове?

        Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
        Разликата в светлините между автомобили с лява и дясна дирекция, идва от стъклото, рефлектора или от двете? Счупен ми е предния фар(субару), на пазара има много UKски, стъклото се сменя лесно на пръв поглед.... а и как да се предпазя(позная) фар от кола с десен волан?Благодаря!
        И от двете. Светлината от крушката се "събира" от рефлектора и се насочва от " разпределителя на стъклото" ( не си спомням как се казва на български, на английски е диспенсър/разпределител/насочвател) Всичко е оптика/геометрия и проблемът е че колко и да вършиш винтовете на английският фар -няма да покрие нормите по европейският. Мой приятел англичанин живеещ в БГ на който му се наложи няколко коли от УК да регистрира в БГ сподели с мен че проблемът го е решил ( след търсене в БГ и нета по света) за най добра цена от поляци предлагащи тази услуга. Захващането на фаровете е отместено от оригиналното. После без проблеми КАТ дава БГ регистрация.
        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
        В. Иванов

        Коментар


        • #5
          От: UK фарове?

          Разпределителят на стъклото се нарича френелова леща и немалко производители го правят симетричен (което не е лесно, ама веднъж се смята) и тогава стъклата са еднакви за лява и дясна дирекция. Ако не са - то ясно си личи ивицата под наклон 30 градуса, която на европейските фарове е отдясно (гледано срещу фара), а на английските - отляво на лампата. Ако има такава - стъклото е различно за английски и европейски.

          Ако стъклото на фара е гладко, тогава тази роля я изпълнява рефлекторът и съответната картинка е на него.

          Лампата H4 - огледалцето на късите светлини е направено да осветява 210 градуса от кръга на фара. Това са 180 градуса (горната половина на фара) и още 30 които се падат отляво или отдясно и светят встрани от пътя. Съответно разликата е в гнездото на крушката, което е завъртяно с 30 градуса наляво или надясно.
          Дългите светлини светят еднакво при ляво и дясно движение.

          Коментар


          • #6
            От: UK фарове?

            И да допълня Ясен - европейските 30 градуса са от дясно посока на движение.
            Айде и въпросче, Ясен мълчи, защо отдясно?
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • #7
              От: UK фарове?

              Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
              И да допълня Ясен - европейските 30 градуса са от дясно посока на движение.
              Айде и въпросче, Ясен мълчи, защо отдясно?
              За да целиш по-лесно пешеходците, вървящи по десния тротоар. Майтап.
              За да виждаш обектите по тротоара от дясно, които биха ти създали конфликтна ситуация.
              „Свободата е скъпа, но си струва“

              Коментар


              • #8
                От: UK фарове?

                Първоначално публикуван от Васил Цанков Преглед на мнение
                За да целиш по-лесно пешеходците, вървящи по десния тротоар. Майтап.
                За да виждаш обектите по тротоара от дясно, които биха ти създали конфликтна ситуация.
                Имаме участник познал 50 % !!!
                подаръци за мъже от FACOM
                промоция на читави инструменти

                и на хоби такива

                тел. О879 Ч8Ч 2З5

                Коментар


                • #9
                  От: UK фарове?

                  ...и да не стреляш чак толкоз насрещните автомобили?
                  Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                  Коментар


                  • #10
                    От: UK фарове?

                    Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                    ...и да не стреляш чак толкоз насрещните автомобили?
                    100% от двама участника - демек в този форум имаме 50% успеваемост, колко ли е в КАТ-аджийския форум !?
                    подаръци за мъже от FACOM
                    промоция на читави инструменти

                    и на хоби такива

                    тел. О879 Ч8Ч 2З5

                    Коментар


                    • #11
                      От: UK фарове?

                      Моите ги смъкнах малко надолу и си покриват нормите при преглед с уред, даже ме питаха дали съм ги сменял , иначе има възможност да се завърти крушката и все се каня да го направя .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • #12
                        От: UK фарове?

                        Явно въпроса при различните марки е решен различно
                        VARADERO SD2

                        Коментар


                        • #13
                          От: UK фарове?

                          Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
                          Явно въпроса при различните марки е решен различно
                          Стана дума, че е до фарове. Т.нар. френелова леща (тя не е само такава, понеже предното стъкло на фара не е в една равнина), не пее при фарове, следящи завоя. При фарове, които се регулират по височина, релефното стъкло също пречупва както и накъдето си иска. Тези автомобили са с гладки стъкла и всички ъгли, насочване, разсейки UK- EU, стават вътре във фара.
                          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X