Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна предназначението от лек на товарен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна предназначението от лек на товарен

    Интересува ме колко сложно би била смяната на предназначението на 8-9 местен пътнически бус към 5-6 местен товарен бус, тоест премахването на последния ред седалки. Целта е реално колата да се използва като товарна с определен брой места и да няма проблем с Органа (и ДАИ). Ако бъде изградена преграда за товара и прозорците се затворят с решетки или ламарина, какво друго би се изисквало на технотеста? Има ли капани и специални закачки? Скъпа и сложна ли е такава процедура, ако приемем, че реконструкциите се направат собственоръчно. Има ли някой на готово какви са изискванията? Благодаря.

  • #2
    От: Смяна предназначението от лек на товарен

    Преди сегашното ми товарно бусче карах пътническо 6+1 и го ползвах основно като товарно и не съм имал проблеми с Органа,а пък ДАИ никога не са ме спирали...Обикновено спират тирове и грамадни бусове,та според мен разправиите с Технотест ще са ти напълно излишни,а и мисля че и 5-6 местен ще го запишат пак пътнически(няма вече категория товаро-пътнически).На твое място бих хвърлил задната седалка и бих си карал без нея,а хипотетична глоба от 50 лв на 2-3 години бих преглътнал

    Коментар


    • #3
      От: Смяна предназначението от лек на товарен

      Ако промениш регистрацията на товарна, според мен ще е грешка. И ако е над 10 години ще минаваш ГТП на 6 месеца. Ако държиш да промениш местата може пак да си остане лек- М1
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #4
        От: Смяна предназначението от лек на товарен

        Ок, мерси, и аз мисля, че е излишно, но исках да чуя независимо мнение.

        Коментар


        • #5
          От: Смяна предназначението от лек на товарен

          Минавам преглед 2 пъти годишно,но данакът е 10 лв-едното за сметка на другото

          Коментар


          • #6
            От: Смяна предназначението от лек на товарен

            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
            Минавам преглед 2 пъти годишно,но данакът е 10 лв-едното за сметка на другото
            Да,ама ако е с товароносимост над 1.5 тона и ГО е по-скъпичка...
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #7
              От: Смяна предназначението от лек на товарен

              Разликата при най-ниските оферти при товароносимост до 1,5 тона и до 2,5 тона е 30-40 лева,но това вече е извън темата.Аи тези разходи са като играчка в сравнение с цената на частите и поддръжката

              Коментар


              • #8
                От: Смяна предназначението от лек на товарен

                Той колегата няма да сменя колата, та в този смисъл цените на части и поддръжка нямат отношение. Въпроса е дали си струва да се занимава с тези трансформации
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна предназначението от лек на товарен

                  Струва си всяко усилие.
                  LZ1AIV

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна предназначението от лек на товарен

                    Павлов какъв е тоя 8-9 местен бус? Та това си е автобус-над 6+1 се иска кат Д.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна предназначението от лек на товарен

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Павлов какъв е тоя 8-9 местен бус? Та това си е автобус-над 6+1 се иска кат Д.
                      Грешка, до 8 плюс 1 може без кат-Д
                      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна предназначението от лек на товарен

                        Има подкатегория Д1, която е за над 8+1 и до 16+1. Категория Д е с неограничен брой места.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна предназначението от лек на товарен

                          Според мен,в опита си да си съвестен гражданин,сам си вкарваш автгол.Превозвайки пътниците,спрямо нуждите,имаш право да не надвишиш общото тегло,или броя на пътниците.От там нататък може да бъдеш атакуван за неукрепен товар,или да надвишиш броя на пътниците.А ДАИ,засега не консумира цаца като тебе....така че терзанията ти са излишни...

                          ПП.Ползвам транзит кънект,по талон "товарен",но е 4+1 с опция 7+1
                          ПП2.За КАТ е важно товароносимост и брой места.И укрепен товар.В смисъл,пияните пътници да са с колан...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X