От много време имам проблем с бензиновия трион и съпътстващата го купчина атрибути и туби.
Какви ли не подсилени кашони и глупости смених и пробвах. Последното беше оригинален кашон от резачка, на който е изрязан отвор за да излезе през него шината. Нещо като кутиите, които продават производителите на резачки, но картонен. Огромен недостатък е факта, че след всяко ползване на резачката за 30 секунди ми се налага да изваждам всички натурии от кашона за да сложа вътре първо резачката и после всичко останало. След като обиколих всички магазини и пазари за да купя подходящия куфар и не го открих реших да се заема с проблема собственоръчно.
Днес реших да експериментирам с огъване на Поликарбонат. Оказа се, че с нагряване се огъва и разтяга подобно на плексиглас. Страхотен ефект има този метод за огъване напречно на клетките.
Вижте в крайна сметка какво сътворих. Тежи около килограм и има огромна здравина. Спокойно ме издържа да се разхождам върху него.












Какви ли не подсилени кашони и глупости смених и пробвах. Последното беше оригинален кашон от резачка, на който е изрязан отвор за да излезе през него шината. Нещо като кутиите, които продават производителите на резачки, но картонен. Огромен недостатък е факта, че след всяко ползване на резачката за 30 секунди ми се налага да изваждам всички натурии от кашона за да сложа вътре първо резачката и после всичко останало. След като обиколих всички магазини и пазари за да купя подходящия куфар и не го открих реших да се заема с проблема собственоръчно.
Днес реших да експериментирам с огъване на Поликарбонат. Оказа се, че с нагряване се огъва и разтяга подобно на плексиглас. Страхотен ефект има този метод за огъване напречно на клетките.
Вижте в крайна сметка какво сътворих. Тежи около килограм и има огромна здравина. Спокойно ме издържа да се разхождам върху него.
Коментар