Освен резбови пили ,ето го още един начин на ''ремонт'' на замазаната резба ,например на главина , и ако такава за лек автомобил ,не струва бог знае колко ,на камион ще е бая ''солена ''.
Принципа е такъв ,че прокарването трябва да стане отзад напред ,за да не се замаже резбата тотално .
Реших да направя и аз подобен инструмент ,но ще ми се да прокоментираме най масови резби на камиони ,става въпрос за главини ,до сега това каквото открих сам са : 60x2 ,85x2 ,40x1.5,48x1.5 Ако някой помогне да допълним този списък ,ще почерпя
Принципа е такъв ,че прокарването трябва да стане отзад напред ,за да не се замаже резбата тотално .
Реших да направя и аз подобен инструмент ,но ще ми се да прокоментираме най масови резби на камиони ,става въпрос за главини ,до сега това каквото открих сам са : 60x2 ,85x2 ,40x1.5,48x1.5 Ако някой помогне да допълним този списък ,ще почерпя
