От: Избор на икономичен автомобил за градски условия
Аз се замислям за икономична и лесна за подръжка кола. Трябва ми за работата, общо 120км на ден. 2000лв примерно бюджет, но колко още трябва да приготвя? Колко вида Каско има? Ниския данък до колко коня е?
Май тук съм чел за Сузуки Суифт, но здравото купе е с две врати...ще ми се да е с 4.
За Пунто четох препоръки, макар да не ме кефи външно.
Японското ме привлича, но наистина ли са скъпи за поддръжка?
Нещо хечбек ще да е, и да не е със много малък просвет.
Първото условие е да е икономична. Предполагам ще е газ. Ако няма уредба, то моно-инжекция ли да се търси (по-евтина уредба)?
Ако ще е дизел, дали ще е удачно да се меша с олио?
5-7/100км на газ постижимо ли е извънградско? Говорим за средногабаритна кола, а не консервна кутия. 60% от трасето е магистрала.
					Аз се замислям за икономична и лесна за подръжка кола. Трябва ми за работата, общо 120км на ден. 2000лв примерно бюджет, но колко още трябва да приготвя? Колко вида Каско има? Ниския данък до колко коня е?
Май тук съм чел за Сузуки Суифт, но здравото купе е с две врати...ще ми се да е с 4.
За Пунто четох препоръки, макар да не ме кефи външно.
Японското ме привлича, но наистина ли са скъпи за поддръжка?
Нещо хечбек ще да е, и да не е със много малък просвет.
Първото условие е да е икономична. Предполагам ще е газ. Ако няма уредба, то моно-инжекция ли да се търси (по-евтина уредба)?
Ако ще е дизел, дали ще е удачно да се меша с олио?
5-7/100км на газ постижимо ли е извънградско? Говорим за средногабаритна кола, а не консервна кутия. 60% от трасето е магистрала.


							
						
Коментар