Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си направим самоделен кран от всеки автомобил...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да си направим самоделен кран от всеки автомобил...

    Стори ми се интересно, за съжаление нямам информация кой е човека но авторството му е запазено от снимките:




    VPetrov.photography

  • #2
    Много оригинална идея , направо ме изкефи от сърце , обаче ако се счупи ``стрелката`` на крана , няма ли да станат фалове малко ?

    Коментар


    • #3
      Ами те хората са го казали отдавна : Не стой под стрелата!

      Коментар


      • #4
        Оригинална???))
        Танковите ВАРЕМ-и още от 40-те имат такова нещо. Да вдигнеш капака на мотора на Т-34 струва 700 кила, всички следващи са с много по-тежки бронелистове Когато са на война, това може да им се случва и веднъж на 5 дни, снаряд в мотора не бракува танка а иска смяната му. От такова попадение БК не детонира, а всяка дупка в бронята по-малка от 12 см се кърпи. Три дни в боя, ако са го цапардосали в началото, до петото денонощие трябва да е готов. Заедно с още много други също ударени... За танковите роти имаше по два Джугана с такива кранбалки. А като им е скучно, просто слагат - свалят траловете (по 5 в рота) за да не ръждясват железата)) Това съм забравил, обаче МТ - хх (и това съм го забравил((() тежи около 3 тона.
        А мократа бреза не можеш да я счупиш и с локомотив, камо ли с тая лебедка. Тия хора много хубаво знаят какво да сложат)

        Коментар


        • #5
          много е яко
          WWW.FBRALLYRAID.COM

          Коментар


          • #6
            Подобна система ползваха и тръбокладите/и те бяха руски/ които полагаха тръбите за газопроводите , когато работех в Газстроймонтаж навремето.

            Коментар


            • #7
              Ония са още по-хитри, нали стрелите им са отстрани) Навремето като видях за пръв път веднага се шашардисах. Бе на тия кой им позволява да правят нещо че да е по-лесно? Щото имаше едни времена - работата беше не да се свърши работа ами да се работи. Тъпо, безсмислено и вечно. После го кръстиха епоха на застоя, ама тогава още не знаехме.

              Коментар


              • #8
                Те затова са отстрани , защото е по-удобно тръбокладът като върви покрай канала/трасето/ да поставя тръбите в него. Тръбовозите/и аз съм карал такива/ , закарваха тръбите/всяка по 10 м. дълга и тежка по 1,5 т./ и ги стоварваха около трасето , а тръбокладът си ги закача и ги спуска в канала.Хитра техника , и почти не се чупеше.

                Коментар


                • #9
                  Ашколсун! С крика вдига "стрелата" а с лебедката куката! Хитро Само дето брезата е слаба за стрела ама нищо

                  Коментар


                  • #10
                    Слаба, слаба ...
                    За танк Т-55 ограничението за челен таран на бор е 35 см в диаметър, за бреза - 20 см. 36 тона, 20 км/ч.
                    А шасито на УАЗа на колко ще се сгъне?)) Особено без опори отдолу

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X