Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техника за Автодиагностика.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Техника за Автодиагностика.

    Здравейте колеги..
    Двоумя се между 3 уреда за Атводиагностика..
    Не смятам да се занимавам професионално, просто хоби..Идва приятел с светнала лампа "Chek Engine" и иска да му изтрия грешките...Изтривам му ги и готово..Пък да си чета и комповете на нашите коли..
    Според мен е най-добре с Последния ВиСа/защото обхваща най-много модели/, но пък иска настолен компютър...
    Голям форум сме, мисля че, все ще се намери човек, който работи или е навътре в нещата с тези уреди, за диагностика, дори и да не е с тях, да изкаже някакво мнение..
    Цените на тези 3 уреда са ми по възможностите и затова съм дал тях..То е ясно, че за без пари, не може да се вземе нещо добро, но среден клас поне..Имат и меню на Български, това ме олеснява..
    Мерси предвърително на отзовалите се...
    Първият е: ELM 327 CAN OBDII Bluetooth

    Адаптерът позволява диагностицирането на повечето европейски автомобили, които притежават OBD II стандарта, което го прави универсален тестер.Посредством CAN протокола е възможна диагностиката на по-новите автомобили (след 2003-година).

    Работи с:
    - американски бензинови от 1996.
    - европейски бензинови от 2001.
    - дизел от 2004.

    В Европа протокола OBD-II е въведен във ВСИЧКИ автомобили след 2001 г.

    Поддържа всички OBDII протоколи:

    * J1850 PWM (41.6 kbaud)
    * J1850 VPW (10.4 kbaud)
    * ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
    * ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
    * ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud)
    * ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
    * ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
    * ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
    * ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

    Възможности на адаптера:

    * Прочитане на кодовете за грешки и тяхното описание. Преглед на минимални, максимални и текущи стойности.
    * Изтриване на кодовете за грешки от паметта на контролера
    * Наблюдаване в реално време на показанията на сензорите - живи данни.
    * Измерване на ускорение, разход и др. подобни параметри
    * и много други функции.

    Възможно е да се ползва с всеки софтуер предназначен за ELM327.
    Множество производители предлагат безплатен и/или платен софтуер за използване с този интерфейс за Windows, Linux, PDA и др. Например: Digimoto, EasyOBDII, MoDiag.professional, PCMScan, Proscan, ScanMaster-ELM, ScanTool, ScanXL_ELM, Vauxcheck, VitalScan и др.

    ScanMasterELM позволява и четенето/триенето на грешки в ECU на Opel 1996-2004 (протокол KWP2000) и Alfa Romeo с ECU - М1.5.5, ME2.1, ME3.1 и ME7.3.1 и скор. кутия Selespeed. Други софтуерни продукти също позволяват да се работи с контролери извън OBD-2 стандарта.

    Fiat/Alfa/Lancia автомобили:
    Интерфейсът може да се използва за диагностика на тези автомобили чрез FiatECUScan.
    Таблица на поддържаните контролери/интерфейси. Език на интерфейса - БЪЛГАРСКИ, английски и др.

    Спецификация

    * Връзка с компютър: USB
    * Скорост на обмен: 9600 или 38400
    * Индикация LEDs: OBD Tx/Rx, USB Tx/Rx, Power
    * Захранване: 12V, вградена защита с/у окъсяване и претоварване
    * Консумация: 45 mA


    Вторият е: ELM327-USB-OBDII CANУниверсален интерфейс за компютърна авто-диагностика с вграден мулти-протоколен интерпретатор ELM327.
    Метален корпус. Висока скорост на обмен. Напълно работоспособен модел. Версия 1.4.

    Диагностика на OBD-II съвместими автомобили

    Продукта е подходящ за диагностика на всички автомобили отговарящи на стандарта OBDII/EOBDII.
    В Европа за пътнически и лекотоварни автомобили, OBDII/EOBDII стандарта е задължителен от 2001г. за бензинови и от 2004г. за дизелови автомобили. В САЩ е в сила от 1996г. Някои производители са изпълнили изискванията на стандарта преди посочените дати.

    Възможно е да се ползва с всеки софтуер предназначен за ELM327.
    Множество производители предлагат безплатен и/или платен софтуер за използване с този интерфейс за Windows, Linux, PDA и др.
    Например: Digimoto, EasyOBDII, MoDiag.professional, PCMScan, Proscan, ScanMaster-ELM, ScanTool, ScanXL_ELM, Vauxcheck, VitalScan, FiatECUScan и др.
    Възможности на интерфейса

    • Прочитане на кодовете за грешки и тяхното описание. Преглед на минимални, максимални и текущи стойности.
    • Изтриване на кодовете за грешки от паметта на контролера
    • Наблюдаване в реално време на показанията на сензорите - живи данни.
    • Измерване на ускорение, разход и др. подобни параметри
    • и много други функции.


    Специализирана диагностика на Fiat/Alfa/Lancia автомобили

    Интерфейсът може да се използва за диагностика на тези автомобили чрез FiatECUScan.
    Тук може да намерите повече информация за този софтуер.
    Таблица на поддържаните контролери/интерфейси.

    Език на интерфейса - БЪЛГАРСКИ, английски и др.

    Поддържани протоколи

    • SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
    • SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
    • ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
    • ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
    • ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
    • ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
    • ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
    • ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
    • SO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
    • SAE J1939


    ScanMasterELM позволява и четенето/триенето на грешки в ECU на Opel 1996-2004 (протокол KWP2000) и Alfa Romeo с ECU - М1.5.5, ME2.1, ME3.1 и ME7.3.1 и скор. кутия Selespeed. Други софтуерни продукти също позволяват да се работи с контролери извън OBD-2 стандарта.
    Спецификация

    • Метален корпус
    • Връзка с компютър: USB
    • Скорост на обмен: 38400
    • Индикация LEDs: OBD Tx/Rx, USB Tx/Rx, Power
    • Захранване: 12V, вградена защита с/у окъсяване и претоварване
    • Консумация: 45 mA




    Комплекта включва:
    • Интерфейс
    • Кабел за връзка между интерфейс и OBDII извод за диагностика
    • Кабел за връзка между интерфейс и компютър
    • CD съдържащо: ръководство за инсталиране на български, драйвери, ELM327 софтуер* на английски, български, руски и др. езици


    Третия е: Visa Uniscan 1.3/1.8
    Устройството чете голяма част от европейските автомобили произведени в периода 1988-2001г. Тества ECU на двигателя и ECU на някои други системи, които са включени в списъка.

    С помощта на този интерфейсен адаптер можете:

    • да четете кодовете на грешки от двигателя и другите устройства, които се поддържат. Обикновено AirBag и ABS.
    • да получавате кратка информация, помагаща при отстраняване на дефекта за всеки код на грешка
    • да изтривате кодовете на грешки от двигателя и другите устройства, които се поддържат.
    • да следите стойностите на сигналите, получавани от датчиците в реален режим на работа (живи данни)
    • да задействате изпълнителни механизми с цел по-лесно диагностициране на проблема.

    Софтуерът работи под чист DOS а не под DOS емулация или COMMAND PROMPT. Минималните изисквания за персоналния комютър на който ще работи системата са Pentium 166MHz, 8MB RAM, 1GB HDD, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДВА (2) COM порта. НЕ РАБОТИ с USB - COM порт или PCMCIA. Не работи на лаптоп!!

    Работи със следните модели:
    • Европейски марки до 2000г.
    • Audi
    • Alfa Romeo
    • BMW
    • Citroen
    • Fiat
    • Ford
    • Lancia
    • Mercedes
    • Mitsubichi
    • Opel
    • Peugot
    • Rover
    • Seat
    • Skoda
    • Volvo, VW
    • OPEL (to 1999)
    • FORD (to 1995)
    • Renault (to 1999)
    • BMW (to 1999)
    • MERCEDES (to 1999)
    • Fiat, Alfa Romeo, Lancia (to 1999)
    Комплектът съдържа:
    • VISA Unniscan интерфейс
    • сериен кабел
    • OBD2 кабел
    • Mercedes кабел
    • BMW кабел
    • универсален KL кабел
    • 2x2 VAG
    • CD
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

  • #2
    От: Техника за Автодиагностика.

    visa unniscan работи и на лаптоп със сериен сом порт,продават такива за 300лв.Много е важно да има легален софтуер, който се обновява периодично,ако не е легален не прави опити за обновяване,ще ти изтрие всичко.

    Коментар


    • #3
      От: Техника за Автодиагностика.

      Любителската автодиагностика винаги ми е пречела в работата. Масово мнение е , че грешките се натрупват като боклук в коша и трябва да се трият постоянно, съвсем друг е въпроса, че грешките могат да бъдат ползвани само за насока към същинския проблем, който от своя страна има шанс да бъде разгадан от живите стойности които могат да бъдат следени качествено само от човек с опит.
      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

      Коментар


      • #4
        От: Техника за Автодиагностика.

        Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
        Любителската автодиагностика винаги ми е пречела в работата. Масово мнение е , че грешките се натрупват като боклук в коша и трябва да се трият постоянно, съвсем друг е въпроса, че грешките могат да бъдат ползвани само за насока към същинския проблем, който от своя страна има шанс да бъде разгадан от живите стойности които могат да бъдат следени качествено само от човек с опит.
        Taka e kolega..Syglasen sym s teb..Zatova vidqh i Uni scana za6toto poddarja jivi danni na kompa..A 4rez jivite danni moje da se proveri problema..
        Izvinqvam se za latinicata, no ne6to laptopa nqma kirilica...
        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
        Honda Dominator 650
        088ЧЧ93979-->Борис
        0878956Ч38-->Борис

        Коментар


        • #5
          От: Техника за Автодиагностика.

          Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
          Taka e kolega..Syglasen sym s teb..Zatova vidqh i Uni scana za6toto poddarja jivi danni na kompa..A 4rez jivite danni moje da se proveri problema..
          Izvinqvam se za latinicata, no ne6to laptopa nqma kirilica...
          И живи и мъртви да ги гледаш данните, то е само ориентир, евентуално. Естествено е по-добре от това да може да чете само грешки де.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Техника за Автодиагностика.

            Имам Актрон CP9575

            Мальк е,100 кинта струваше и за четене и триене на грешки вьрши работа,не е професионален уред и за 100 долара не се очакват чудеса.Достатьчно ми е да си каже какьв и е проблема,избил койл на пети цилиндьр примерно,а не да се чудя кой от всичките сега не работи.
            Трие и дразнещи неща - циркулация на отработените газове на студен мотор..................фраааас грешка.Ремонта е сваляне на главите и прочистване на едни канали,цената е половината кола.Забивам му го под волана,трия грешката и карам с месеци преди пак да цьфне,като цьфне я знам коя е,но пак си проверявам и пак трия.

            А иначе на 93 Ноември МБ 140 с мотор 320 имам и двете букси,ОБД2 има всичко живо след 96 тук,някои имат и доста преди това.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              От: Техника за Автодиагностика.

              Пичове,
              наместо да си купувате ОБД 2-3 ....за всеки с Андроид телефон - закупувате си ей такава джидавка
              http://www.ebay.ca/itm/NEWEST-Smalle...240c4e&vxp=mtr
              сваляте си Torque Апликация .. къде 5 кинта е и си имате връзка с кораба майка през Блутуут. Не зная дали напълно заменя ОБД 2, но чете чисти грешки и така нататък.
              При мен сработи без грижи.
              Дано съм Ви бил полезен.

              Коментар


              • #8
                От: Техника за Автодиагностика.

                Фиат еку скан-а на повечето модели иска кабел ваг-ком.
                Аз имам ваг ком(около 15 $),елм 327 1,5а (20$), и оп-ком (около 30$)
                Няколко преходника(ваг 2х2,опел 16-10,фиат 3-ка)
                Доста коли покривам,но и доста ми бягат
                С лаптоп съм,с емулиран ком порт.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: Техника за Автодиагностика.

                  Колеги имам проблем с vag-com и ODBII кабела!

                  1.Не мога да намеря драйвър! (VW Polo 1998-ма 6n1 1.4i GTI)
                  2.От липсата на драйвър мисля че не може да се авърже,всичките com port-тове не отговарят при тест!
                  3.Как мога със същият кабел да използвам VAG TACHO?

                  Хора помагайте!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Техника за Автодиагностика.

                    Здравейте колеги, някой работил ли е с Аутоком CPD+ или CPDpro, със софтуер на Делфи, ако да, от къде го поръча и на каква цена, в тунинг форума, гледам има колега, който ги продава, на цена от 240 лева, а в http://www.obd2works.com/, ги намирам по 100, някои на промоция и по 60-70, но не съм поръчвал никога от този сайт, та някой поръчвал ли е от там?? Да сподели как седят нещата
                    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                    Honda Dominator 650
                    088ЧЧ93979-->Борис
                    0878956Ч38-->Борис

                    Коментар


                    • #11
                      От: Техника за Автодиагностика.

                      Колега аз в момента ползвам точно този модел и съм доволен!До сега не съм имал проблем да се свърже с кола след 2000г.Закупен е от фирма в Българиа цена 200лв.На лично мога да ти кажа от къде и има 1г гаранция.



                      Константин Вълчанов.0888313247

                      Коментар


                      • #12
                        От: Техника за Автодиагностика.

                        Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                        Здравейте колеги, някой работил ли е с Аутоком CPD+ или CPDpro, със софтуер на Делфи, ако да, от къде го поръча и на каква цена, в тунинг форума, гледам има колега, който ги продава, на цена от 240 лева, а в http://www.obd2works.com/, ги намирам по 100, някои на промоция и по 60-70, но не съм поръчвал никога от този сайт, та някой поръчвал ли е от там?? Да сподели как седят нещата
                        Имам блутут варянта на Аутокома , имам Vagcom hex+can , имам Opcom имам и Vagtacho , аа и 2-3-4 самоделки...

                        Звънни да ти кажа кое как и откъде

                        Коментар


                        • #13
                          От: Техника за Автодиагностика.

                          Иване, ще пробвам да ти звънна и сега, че днес съм зает, утре може да пийнем по едно кафе, пред Ту
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • #14
                            От: Техника за Автодиагностика.

                            Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                            Иване, ще пробвам да ти звънна и сега, че днес съм зает, утре може да пийнем по едно кафе, пред Ту
                            Щом е пред тУ, може

                            Коментар


                            • #15
                              От: Техника за Автодиагностика.

                              Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                              Здравейте колеги, някой работил ли е с Аутоком CPD+ или CPDpro, със софтуер на Делфи, ако да, от къде го поръча и на каква цена, в тунинг форума, гледам има колега, който ги продава, на цена от 240 лева, а в http://www.obd2works.com/, ги намирам по 100, някои на промоция и по 60-70, но не съм поръчвал никога от този сайт, та някой поръчвал ли е от там?? Да сподели как седят нещата
                              Аз си взех такова със софта на делфи и да ти кажа до момента съм много доволен.. Преди работих със скъпия атс на адиа, но ъпдейтите не стига, че са скъпи, ами и нямат кой знае какво в тях..
                              Тва на делфито ми излезе 350 лева със всички кабели + кабела за спринтерите..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X