Здравейте, всичко започна така: http://www.offroad-bulgaria.com/show...75#post1707475 тук всичко е описано.
Накратко счупих капачката на предния диференциал която пък е и носещ елемент на диференциала.
Въпросния елемент е алуминиев, носих го на аргон заварихме го, но пак се счупи (почти моментатално след потегляне).
Мисълта ми е да се вземе плътно желязо 1,5-2 сантиметра и да се пригоди по някакъв начин...
Въпросното чудо, има лека сгъвка и малко след средата е изкривено малко нагоре и там вече се хваща за кожуха на диференциала.
Въпроса ми е дали ще стане цялата тази процедура и какъв метал ще е най-добре?
Фреза ще ми трябва само да мине на местата където ляга на кожуха на диференциала назад няма нищо само дупките за захващането...
Яд ме е че не го снимах като го бях свалил, но ето ориентиовърно за какво иде реч:
Накратко счупих капачката на предния диференциал която пък е и носещ елемент на диференциала.
Въпросния елемент е алуминиев, носих го на аргон заварихме го, но пак се счупи (почти моментатално след потегляне).
Мисълта ми е да се вземе плътно желязо 1,5-2 сантиметра и да се пригоди по някакъв начин...
Въпросното чудо, има лека сгъвка и малко след средата е изкривено малко нагоре и там вече се хваща за кожуха на диференциала.
Въпроса ми е дали ще стане цялата тази процедура и какъв метал ще е най-добре?
Фреза ще ми трябва само да мине на местата където ляга на кожуха на диференциала назад няма нищо само дупките за захващането...
Яд ме е че не го снимах като го бях свалил, но ето ориентиовърно за какво иде реч: