Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

    Здравейте
    Искам да си направя преса (монтьорска) за обща употреба. Реших модела да е нещо такова:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mazolla_Wpress_298x233.jpg
Прегледи:1
Размер:15.3 КБ
ID:5942624
    Роботната основа ще е от горещо валцовап п-лайзен, основата на цилиндъра от шина 12 по 140 ст.45, а шините ще ги купя и надупча.
    Цилиндъра го взех днеска от един братовчед, който изхвърляше неговата преса на вторични. Песата му беше в окаяно състояние(циганска сглобка) за помпа използваше крик.
    Проблема ми е, че не знам много добре какво представляват ръчните хидравлични помпи, как се сварзват и тнт. Бихте ли ми разяснили малко картинката около принципното действие на помпите и на този вид хидравлична система. Виждал съм на такава преса като на снимката някакви врътки при помпата, с които се регулира нещо налягането предполагам и ти става по-лесно докато помпаш. Как се свързва контейнера с маслото. Какъв модел помпа ще ми препоръчате.
    Относно цилиндъра предполагам, че е с вградена пружина, която връща буталото. Утре ще го разгледам по-обстойно и може и да кача снимки.
    ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

  • #2
    От: ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

    Най-добре качи снимки за да може да ти се даде по-конкретен отговор... Иначе като цяло това което си показал на снимката си е ръчна преса, масовите които се продават магазините са такива...
    Принципа е съвсем когато имаш самите компоненти готови и само трябва да ги звържеш... за целта ти трябва само помпа, бутало и маркуч... помпата си дърпа самичка масло от резервоарът си от което го праща към цилиндъра и съответно колкото повече помпаш когато натиснеш детайла, толкова повече налягане прави помпата и съответно тонажа се увеличава, няма нищо за нагласяне... Цилиндърът е еднопосочен, т.е. може да му се прилага сила само на наситкане (разтягане), за да се свие трябва ад се отпусне налягането от помпата (трябва да има врътка на самата нея) след което се затяга и пак си готов за работа.
    При ръчните помпи плюса е, че те правят доста по-голямо налягане от тези с ел. двигател (2-3-4 пъти повече) но съответно и цилиндърът трябва да може да издържи на това налягане...
    Моите снимки...
    https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
    https://500px.com/ivankoo

    Коментар


    • #3
      От: ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

      Не ми е ясно това с облекчаването. Тая помпа дето съм вижвал има някакъв болт с ракохватка. Като стиснеш детайла или там каквото натискаш и ти стане трудно, развърташ болта и ти става по-лесно. Ако го стегнеш повече може и да не можеш да поместиш лоста. Какво педставлява това нещо, как точно работи?
      ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

      Коментар


      • #4
        От: ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

        Такова нещо чувам за първи път... и някак не си го обяснявам как ще ти стане по-лесно без да променяш нищо в буталцето на помпата или в дръжката... май нещо си се объркал или някой те е объркал... попринцип болт има само за разтоварване на налягането за да се прибере цилиндъра до първоначална позиция и болта пак е с ръкохватка, че да си го въртиш на ръка
        Моите снимки...
        https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
        https://500px.com/ivankoo

        Коментар


        • #5
          От: ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

          Ето две преси с гореспоманатите от мен врътки На първата преса самото приспособрение е изнесено над ръчната пампа, а на втората е вградена и върви комплект с помпата. Днеска бях до магазина дето ги предлагат, ама момчето работещо там не можа да ми обясни за какво иде реч. Питах дали предлагат само помпата, но ме отрязаха (само за преси в гаранция). Другия вариант е да сложа две помпи една до друга с различно сечение на работното им цилиндърче и ако закъсам с тая с по-дебелия цилиндър да се прехвърля на другата
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.jpg
Прегледи:1
Размер:66.0 КБ
ID:5307969
          ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

          Коментар


          • #6
            От: ХИДРАВЛИЧНА СИСТЕМА

            Тази врътка като гледам си е обикновен кран (лявата преса врътката по маркуча на горе) тя е така да се каже като стоп... т.е. като натегнеш нещо и затягаш крана за да имаш подсигуряване да не изпусне цилиндъра... иначе няма никакъв смисъл когато натягаш с помпата да седи полу затворен... това само ти пречи на теб... отваря се на макс и си работиш след което ако искаш да задържиш нещо натегнато, просто го затваряш и ще знаеш че няма как да се върне цилиндъра колкото и да биеш, освен ако не се скъса маркуча
            Моите снимки...
            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
            https://500px.com/ivankoo

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X