Здравейте колеги.
Колата не спада към 4x4, но е моя работен кон.
Имам дилема в главата си дали да и сложа горна плочка/имам двукамерна с два накрайника, карана е на лада/, или да пробивам карборатора, майсторите ми казват да пробивам, аз лично не съм много съгласен с това.
Тяхното обяснение е че с горна плочка, се получавало разреждане на газта от влизащия въздух в филтъра и колата няма да работи правилно, другото което казаха е че вкарвали парцали в тръбата на филтъра за да намят потока, шантава работа. Така като си разсъждавам, не можели да се направи отклонение на тръбата на филтъра надолу или назад с някакво стеснение в края и така количеството на входящия въздух към възд. филтър ще се намали.
Препоръчаха долна плочка, при мене не е вариант карборатора е изметнат, дори и да го коригирам за пореден път пак ще се деформира.
При дупченето това което забелязах е клатенето на штуцерите поне на тези които досега видях монтирани, четох на разни места че ги лепят за да не мърдат.
Моля дайте съвет от опит как да постъпя.
Другият ми въпрос е как се процедира с принудителния празен ход на карборатора, изключвали се това нещо?
Последно водата на изпарителя към тръбите на парното ли се вързва.?
Простете за глупавите въпроси, но обичам да съм на ясно с нещата, а като питам там ме прескачат, другата ми кола е с газ инж. и бих казал че с нея с по на ясно отколкото с тази таратайка.
П.П
Ако е от значение с ел. изпарител ще бъде.
Благодаря.
Колата не спада към 4x4, но е моя работен кон.

Имам дилема в главата си дали да и сложа горна плочка/имам двукамерна с два накрайника, карана е на лада/, или да пробивам карборатора, майсторите ми казват да пробивам, аз лично не съм много съгласен с това.
Тяхното обяснение е че с горна плочка, се получавало разреждане на газта от влизащия въздух в филтъра и колата няма да работи правилно, другото което казаха е че вкарвали парцали в тръбата на филтъра за да намят потока, шантава работа. Така като си разсъждавам, не можели да се направи отклонение на тръбата на филтъра надолу или назад с някакво стеснение в края и така количеството на входящия въздух към възд. филтър ще се намали.
Препоръчаха долна плочка, при мене не е вариант карборатора е изметнат, дори и да го коригирам за пореден път пак ще се деформира.
При дупченето това което забелязах е клатенето на штуцерите поне на тези които досега видях монтирани, четох на разни места че ги лепят за да не мърдат.
Моля дайте съвет от опит как да постъпя.
Другият ми въпрос е как се процедира с принудителния празен ход на карборатора, изключвали се това нещо?
Последно водата на изпарителя към тръбите на парното ли се вързва.?
Простете за глупавите въпроси, но обичам да съм на ясно с нещата, а като питам там ме прескачат, другата ми кола е с газ инж. и бих казал че с нея с по на ясно отколкото с тази таратайка.

П.П
Ако е от значение с ел. изпарител ще бъде.
Благодаря.
Коментар