Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

    Здравейте колеги.
    Колата не спада към 4x4, но е моя работен кон.
    Имам дилема в главата си дали да и сложа горна плочка/имам двукамерна с два накрайника, карана е на лада/, или да пробивам карборатора, майсторите ми казват да пробивам, аз лично не съм много съгласен с това.

    Тяхното обяснение е че с горна плочка, се получавало разреждане на газта от влизащия въздух в филтъра и колата няма да работи правилно, другото което казаха е че вкарвали парцали в тръбата на филтъра за да намят потока, шантава работа. Така като си разсъждавам, не можели да се направи отклонение на тръбата на филтъра надолу или назад с някакво стеснение в края и така количеството на входящия въздух към възд. филтър ще се намали.

    Препоръчаха долна плочка, при мене не е вариант карборатора е изметнат, дори и да го коригирам за пореден път пак ще се деформира.

    При дупченето това което забелязах е клатенето на штуцерите поне на тези които досега видях монтирани, четох на разни места че ги лепят за да не мърдат.

    Моля дайте съвет от опит как да постъпя.

    Другият ми въпрос е как се процедира с принудителния празен ход на карборатора, изключвали се това нещо?

    Последно водата на изпарителя към тръбите на парното ли се вързва.?

    Простете за глупавите въпроси, но обичам да съм на ясно с нещата, а като питам там ме прескачат, другата ми кола е с газ инж. и бих казал че с нея с по на ясно отколкото с тази таратайка.

    П.П

    Ако е от значение с ел. изпарител ще бъде.

    Благодаря.

  • #2
    От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

    Слагай горна плочка и няма да имаш никакъв проблем.

    Междо другото по-горе има цял раздел само за АГУ
    Последно редактирано от vacho; 18-07-11, 22:14. Причина: допълнение
    Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

      Видях раздела за АГУ, но не мога да намеря тема с отговорите на моите въпроси.

      При горната как сте решили проблема с гаснене от постъпващия въздух.

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

        Няма какво да му се решава на "проблема". Нормално настроена АГУ работи и в трите варианта - с горна, долна плочка или дупчене. А в Лада да не успееш да настроиш газта - просто няма какво да объркаш.

        Долна плочка - трудно ще намериш читава (т.е. тънка). Щутцерите наистина разбиват дупките и се клатят, и двете правят смукача странен на газ, а горната плочка няма тези недостатъци, но пък леко намалява мощността и изисква малко по-прецизна настройка.

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

          Благодаря за отговорите колеги. Другата седмица ако преключа въпроса успешно докладвам. Дотогава събирам мнения

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

            И аз съм за горна плочка,пробвано и работи мн.добре Изпарителя се връзва за малкия кръг,по-точно за единия от маркучите на парното!
            Успех!

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

              Полезно--- http://htftp.offroad-bulgaria.com/As...gateli/agd.pdf
              Последно редактирано от joe007; 07-08-11, 16:37.
              Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

                Сигорно съм закъснял ама дупченето е най-безпроблемния вариянт до който ще достигнеш след двете плочки !
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

                  Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                  Сигорно съм закъснял ама дупченето е най-безпроблемния вариянт до който ще достигнеш след двете плочки !
                  ъхъ. А плочката е най-безпроблемния вариант, до който достигаш след два нови карбуратора.

                  Всичките варианти работят, въпросът е на кой уцелиш настройката.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

                    Работи с и без плочка но дупчене е по-добре..... !Веднъж пробит отвор защо да сменяш карбуратора че не ми стана ясно ! А знаеш ли колко карбуратора съм надупчил вкл и на опелите масово....там пък за плочка и дума да не става !
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

                      А и принудителен празен ход на газ няма ако уредбата не е газов инжекцион което пък с ладата няма да стане !
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        От: Монтаж на АГУ лада 1300 карб. Плочка или Дупчене

                        С щуцери е по добре ,но трябва да уцелиш мястото да не опира в клапите и т.н. добре е и с плочка в средата на карбуратора с нови гарнитурки няма ядове с празния ход ,с горна плочка не съм слагал нямам наблюдения
                        колегата е прав добре настроена работи всякак без парцали и дунапрени с почти всеки изспарител вакумен и електрически

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X