Имам проблем със спарки BUR2 18E
Когато започна да развивам след 2-3 оборота превключва само на ударен режим. Опитах да сваля патронника, но неуспешно. Като го развия в средата на патронника има винт, който не може да се развие. Счупих 3 отверки и не мръдна. Развивах го на ляво, да не би да е с обратна резба? Между патронника и корпуса има разстояние няколко милиметра и се вижда място за захващате с ключ, които трябва да е много тесен. Моля за съвет как да се справя със свалянето на патронника и какъв може да е проблема с ударния механизъм. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с винтоверт Спарки
Свий
X
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
Болта на "дъното" на патронника е с лява резба.
Самият патронник е с резба UNF 1/2"-20н.
Свалянето на патронника няма да помогне за проблема "превключва само на ударен режим".
Препоръчвам: ако машината е в гаранция - гаранционен сервиз.
Ако не е: внимателно разглобяване и без груби намеси.
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнениеГрафе, изкара ми акъла с това заглавие....Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПитай ме мене! Още съм ококорен на кого и какъв проблем съм направил, без да знам.
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
Първоначално публикуван от rumbata Преглед на мнениеБолта на "дъното" на патронника е с лява резба.
Самият патронник е с резба UNF 1/2"-20н.
Свалянето на патронника няма да помогне за проблема "превключва само на ударен режим".
Препоръчвам: ако машината е в гаранция - гаранционен сервиз.
Ако не е: внимателно разглобяване и без груби намеси.
Благодаря за съветаЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнениеГрафе, изкара ми акъла с това заглавие....и да съкратя срок
ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ СЪС СПАРКИ
И на мен ми изкара акъла.Можеше да сложиш едно уточняващо "винтоверт" в заглавието и можеше да е с малки букви.
Колкото по темата. Един китайски ключ струва 2 лева, купуваш, изпиляваш го и си имаш специален инструмент за там.
П.П. Нека някой мод го оправи заглавието, че и на други които държат на Спартак ще им се обърне стомаха."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Проблем с винтоверт Спарки
Вече стана въпрос, че свалянето на патронника няма начин да спомогне отстраняването на проблема. На оста на машината има захват за гаечен ключ - 17, на патронника също има шестогран, резбата на оста си е нормална (всичко това, след като си развил осигурителният винт в дъното на патронника).
Защо държиш да ремонтираш сам - въпросите, които задаваш са показателни, че това не ти е особено по силите. Откъде си, нямаш ли достъп до сервиз? За София мога да ти препоръчам много добър и сравнително евтин - разбира се на ЛС.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Проблем с винтоверт Спарки
Кой реши, че свалането на патронника ще спомогне за оправянето на проблема със смяната на режимите??? Въпроса е някой имал ли е подобен проблем и има ли представа какво точно може да е станало(какво се е прецакало)?
Няма място по оста кадето да се хване контра. То има много малко разстояние между патронника и корпуса. Само за един ключ и то доста тесен. Как да хвана контра и да сваля патроннка???ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар