Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кормилни щанги пред/зад моста

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кормилни щанги пред/зад моста

    Интересуват ме плюсове и минуси на разположението на кормилните щанги пред и зад моста. Говорим за коли с цял преден мост.

    Имам някакви идеи, както и знам на кои коли къде са, но искам да чуя още мнения.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    От: Кормилни щанги пред/зад моста

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Интересуват ме плюсове и минуси на разположението на кормилните щанги пред и зад моста. Говорим за коли с цял преден мост.

    Имам някакви идеи, както и знам на кои коли къде са, но искам да чуя още мнения.
    Звънни на Крум, че не е на линия, ако ти е спешно.
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #3
      От: Кормилни щанги пред/зад моста

      Знаех си, че трябва да има цици, за да набарам активност по темата
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Кормилни щанги пред/зад моста

        Ами то е елементарно и логично щангите пред моста са първото което посреща евентуален удар в нещо . Зад моста са много по добре защитени от външни механични въздействия . Поне аз нямам спомени да съм виждал кола/камион на който кормилните щанги да са пред моста.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          От: Кормилни щанги пред/зад моста

          От удар могат да се зашитят сравнително лесно. Поне късата. Дългата ако е отпред стои доста по-високо от ръкава на моста.Когато са отзад, дори да е само дългата, в завой ударите от разни камъни понася задната част на гумата. В резултат щангата се натоварва челно по оста. И се згъва като палатка. Това си е слабо място на Ровърите. Лекува се с дебела щанга, ама тогава отива в накрайниците. Говоря за по-агресивно каране. На всичкото отгоре половината щанга се вижда под ръкава на моста.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            От: Кормилни щанги пред/зад моста

            Щанга ли кривна бре, мискинин?

            ...а и то голям избор нямаш. Ако искаш да ги местиш, не е малка разправия. Просто си направи подходящ щит отпред. Goldy си беше правил. Имаше и картинки някъде.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              От: Кормилни щанги пред/зад моста

              Кривнах задната. Оправих я на един чатал. И си карам. Ама имам едно на ум.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                От: Кормилни щанги пред/зад моста

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Щанга ли кривна бре, мискинин?

                ...а и то голям избор нямаш. Ако искаш да ги местиш, не е малка разправия. Просто си направи подходящ щит отпред. ...
                Не виждам смисъл да се магерят някакви защити или пък да се правят експерименти с местене на щанги. Щангата пред моста е достатъчно високо и двете, които съм строшил/изкривил досега, са били следствие от удар на колело в препятствие (дърво, камък, пропадане в коловоз), а не поради директен удар по самата щанга. По същия начин се криви и предната напречна щанга.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Кормилни щанги пред/зад моста

                  Абе аз съм кривил задната щанга от камък.
                  На патрула местенето отпред отзад е доста лесно, ма за сега няма да казвам как щото не съм го изтествал да съм 100% сигурен.

                  Щанги се изправят относително лесно дори в гората, не е там проблемът.
                  На джип (уилис до сиджей) са отпред, на ужаз са отпред щангите - явно има някаква идея.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кормилни щанги пред/зад моста

                    То па голямата идея. Казват и кинематика.
                    Колкото до пазенето - отпред са по-защитени, понеже шофьора ги пази рефлекторно. Пазене отзад няма, особено след като вече яхне дънера.
                    А предните не се защитават с картери, ами с подпорки.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кормилни щанги пред/зад моста

                      Дай да чуем за кинематиката - не знам, питам.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кормилни щанги пред/зад моста

                        Какво да чуеш? Не знаеш ли какво е трапец?
                        Вземаш една хартия, и рисуваш. Започваш от моста, и мястото където ти стои волана. После рисуваш секторите, които трябва да замитат дисковете на колелата, гледани в план. После ти остава да не забравяш, че те имат радиуси на изместване при завиването, и да отчетеш колко са, спрямо строителното положение в покой. Получаваш секторите на допустимите положения на щангите при целите ходове на окачването, и целия диапазон на завиване.
                        А, да, трябва да сметнеш още само отклоненията при тръгване и спиране с максималните ускорения.
                        После можеш да ги местиш където искаш, какъв е проблема?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кормилни щанги пред/зад моста

                          Питах каква е разликата дали са отпред или отзад.
                          Как да ги местя ми е ясно.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кормилни щанги пред/зад моста

                            Верно ти е ясно? Тогава не разбирам какъв е въпроса.
                            Когато са отпред, и когато са отзад, са две различни коли, каквото и да пише на решетката. С принципиално различни окачвания, стабилизация, и спирачки. Би трябвало да го знаеш, щом ти е ясно как се прави.
                            Четете, преди да знаете. Теорията на автомобила май вече я разсекретиха.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X