Като бях малък си мечтаех за рц бъги, за една коледа нашите ми купиха...Камион с багерна уредба, имаше дистанционно, но беше бавен и вързан с 2-3 метров кабел между дистанционното и камиона.
Е преди две години по една или друга причина реших да "инвестирам" в по-интересно прекарване на свободното си време. Купих си китайка- HSP FlyingFish, не ми се даваха много пари, и си мислех, че поне в началото ще мога да покарам с първоначалната инвестиция...Блаженни са вярващите както ни е известно . Количката дойде с четков мотор, металхидритна батерия и мегахерцова апаратура...Първа беше батерията-взех Липо, за което обаче трябва и ново зарядно, много скоро дойде ред и на комбото(спийд контролера и двигателя), които смених с безчеткова сензорна система на ЛРП, ново по-бързо серво за завиване, нова гигахерцова апаратура, няколко комплекта гуми за различни настилки, малко тунинг тук-таме...
Реших че ми се кара бавно, и си взех катерач на същата фирма...и пак реших, че четката не ми е достатъчна, та смених комбото с безчетково...с единия двигател при подаване на газ правеше бекфлипове на място, та се наложи да взема такъв с по-малко kv...покарах няколко пъти и го продадох...1:16 размера е за каране по възглавници, не по строителни обекти
Не е хубаво човек да се заглежда поклипчета в тубата, а и това че съм фен на трофи-тръкс и стадиум супер тръкс, също помогна . Взех си Траксас Слаш 2WD:
И се започна...
Киошо Мега форс, "Малкия-голям сладур" 1:10 модел с гуми от 1:8, предна и задна скорост, 2сс нитро двигател...
Киошо МФР, което трансформирах от нитро в електро, модела оригинално е със скоростна кутия, две скорости+задна, аз му сложих среден диф, водоустойчиви-мотор(1800W!), котролер, серво и кутия за приемник, така модела може да се кара и под вода . Много интересен монстър с поведение на тръги.
Лоси ЛСТ 1:8 нитро монстър, който отново трансформирах в електро, уникално шаси на три етажа, ОГРОМНИ амортисьори, с които се държи като залепен на пътя, невероятно поведение има този монстър! За съжаление поради моя грешка изгорих контролера, а и купих китайският му еквивалент, но в нитро вариант, със скоростна кутия(бърза и бавна скорост), две ексцентрични скорости и задна, та реших да продам оригинала.
Взех и два състезателни модела с които мислех да се пробвам на едно-две състезания, но се появи друг приоритет, та май ще ги разкарам в крайна сметка
HongNor X2CR бъги
Супер наточено бъги-7074 алуминии, титаний, карбон, CNC-детайли, безкрайни настройки по окачването...
Losi 8ight-T тръги
Имам и няколко модела, които са за проекти, искам да си направя Шорткорс с цял заден мост, имам едно бъги което трансформирах от нитро в електро и му монтирах шорткорс боди, но искам да му променя ъгъла на задните носачи, подобно на Клас-1 пробъги на Баха, мисля че ще стане много интересен модел...
От това: мислех да си поиграя докато докарам нещо подобно на пустинно бъги: но ми мина мерака, иначе изглеждаше обещаващо
А да освен, че ми харесва да ги поправям/ъпгрейдвам/карам обичам и да ги снимам, ако на някой му е интересно, моля:
https://www.facebook.com/sgichev/med...2151427&type=3
И внимавайте, хобито е заразно и може да излезе изключително скъпо
Е преди две години по една или друга причина реших да "инвестирам" в по-интересно прекарване на свободното си време. Купих си китайка- HSP FlyingFish, не ми се даваха много пари, и си мислех, че поне в началото ще мога да покарам с първоначалната инвестиция...Блаженни са вярващите както ни е известно . Количката дойде с четков мотор, металхидритна батерия и мегахерцова апаратура...Първа беше батерията-взех Липо, за което обаче трябва и ново зарядно, много скоро дойде ред и на комбото(спийд контролера и двигателя), които смених с безчеткова сензорна система на ЛРП, ново по-бързо серво за завиване, нова гигахерцова апаратура, няколко комплекта гуми за различни настилки, малко тунинг тук-таме...
Реших че ми се кара бавно, и си взех катерач на същата фирма...и пак реших, че четката не ми е достатъчна, та смених комбото с безчетково...с единия двигател при подаване на газ правеше бекфлипове на място, та се наложи да взема такъв с по-малко kv...покарах няколко пъти и го продадох...1:16 размера е за каране по възглавници, не по строителни обекти
Не е хубаво човек да се заглежда поклипчета в тубата, а и това че съм фен на трофи-тръкс и стадиум супер тръкс, също помогна . Взех си Траксас Слаш 2WD:
И се започна...
Киошо Мега форс, "Малкия-голям сладур" 1:10 модел с гуми от 1:8, предна и задна скорост, 2сс нитро двигател...
Киошо МФР, което трансформирах от нитро в електро, модела оригинално е със скоростна кутия, две скорости+задна, аз му сложих среден диф, водоустойчиви-мотор(1800W!), котролер, серво и кутия за приемник, така модела може да се кара и под вода . Много интересен монстър с поведение на тръги.
Лоси ЛСТ 1:8 нитро монстър, който отново трансформирах в електро, уникално шаси на три етажа, ОГРОМНИ амортисьори, с които се държи като залепен на пътя, невероятно поведение има този монстър! За съжаление поради моя грешка изгорих контролера, а и купих китайският му еквивалент, но в нитро вариант, със скоростна кутия(бърза и бавна скорост), две ексцентрични скорости и задна, та реших да продам оригинала.
Взех и два състезателни модела с които мислех да се пробвам на едно-две състезания, но се появи друг приоритет, та май ще ги разкарам в крайна сметка
HongNor X2CR бъги
Супер наточено бъги-7074 алуминии, титаний, карбон, CNC-детайли, безкрайни настройки по окачването...
Losi 8ight-T тръги
Имам и няколко модела, които са за проекти, искам да си направя Шорткорс с цял заден мост, имам едно бъги което трансформирах от нитро в електро и му монтирах шорткорс боди, но искам да му променя ъгъла на задните носачи, подобно на Клас-1 пробъги на Баха, мисля че ще стане много интересен модел...
От това: мислех да си поиграя докато докарам нещо подобно на пустинно бъги: но ми мина мерака, иначе изглеждаше обещаващо
А да освен, че ми харесва да ги поправям/ъпгрейдвам/карам обичам и да ги снимам, ако на някой му е интересно, моля:
https://www.facebook.com/sgichev/med...2151427&type=3
И внимавайте, хобито е заразно и може да излезе изключително скъпо
Коментар