Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Страннен проблем с Урал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Страннен проблем с Урал

    Добър вечер,колеги от известно време се появи достра страннен проблем на Уралчето.Не иска да завива на ляво,прави някакви усилия,но гумата не излиза на пълен завой.На дясно нямам проблеми само на ляво е,каква може да е повредата,дали не е хидравлична помпа.Може дане прави добро налягане или нещо друго,че е невъзможно да завиеш на ляво,нужни са 1001 маневри.

  • #2
    От: Страннен проблем с Урал

    Така по описаното от теб ми идва наум една повреда на моето ЮМЗ. Симптомите бяха същите-не иска да завива наляво. Надясно няма проблем, но малко след като гумите се изправят-да заемат положение за направо, и малко след това-към левия завой кормилото запира все едно е свършил хода на кутията. Някак си се домъкнах до в къщи, и след като разглобих кормилната уредба се оказа, че буталото на цилиндъра който служи да усили действието на волана е излязло от оста, и е застанало напреки в цилиндъра. Та затова и хода свършва дотам-докато стержена опре в освободеното бутало.

    Сега като прочетох какво съм написал-и аз не можах да го разбера...
    Да се опитам да обясня отначало.
    Значи-моето ЮМЗ има усилвател на кормилната уредба. Хидравличен цилиндър, който работи с налягане от специална за целта маслена помпа. В цилиндъра има бутало което е нанизано на ос, и е застопорено с гайка. Оста действа на кормилния механизъм и спомага за лесното въртене на волана. Доколко е лесно въртенето е друг въпрос, и не е тема за разговор тук...
    Та въпросната гайка се е развила, и буталото остава в долно положение, даже извъртяно напреки на нормалното си положение. И когато оста започне да слиза към буталото-тя опира в него и хода е дотам. А би трябвало да е още почти толкова... След нарязване на нова резба и стягане с новата гайка-всичко си заработи както преди.
    Та виж си усилвателя на кормилото-може да имаш същия проблем.
    Последно редактирано от Кольо; 18-06-10, 23:06.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Страннен проблем с Урал

      колега,от десната страна на урала има още един хидравличен цилиндьр,провери го.

      Коментар


      • #4
        От: Страннен проблем с Урал

        Извинявам се че пиша чак сега,но имам прекалено много работа.Проблема го остраних,работата беше там една част от листовете на ресьорите,бяха с отвор за централния болт 12мм,а другата част с отвор за централния болт 14мм.Отам идваше луфта на централния болт и изместването на целия деференциял.Свалих и двата пакета ресьори,разпробих дупките на 14мм и всичко си пасна на място.

        Коментар


        • #5
          От: Страннен проблем с Урал

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Така по описаното от теб ми идва наум една повреда на моето ЮМЗ. Симптомите бяха същите-не иска да завива наляво. Надясно няма проблем, но малко след като гумите се изправят-да заемат положение за направо, и малко след това-към левия завой кормилото запира все едно е свършил хода на кутията. Някак си се домъкнах до в къщи, и след като разглобих кормилната уредба се оказа, че буталото на цилиндъра който служи да усили действието на волана е излязло от оста, и е застанало напреки в цилиндъра. Та затова и хода свършва дотам-докато стержена опре в освободеното бутало.

          Сега като прочетох какво съм написал-и аз не можах да го разбера...
          Да се опитам да обясня отначало.
          Значи-моето ЮМЗ има усилвател на кормилната уредба. Хидравличен цилиндър, който работи с налягане от специална за целта маслена помпа. В цилиндъра има бутало което е нанизано на ос, и е застопорено с гайка. Оста действа на кормилния механизъм и спомага за лесното въртене на волана. Доколко е лесно въртенето е друг въпрос, и не е тема за разговор тук...
          Та въпросната гайка се е развила, и буталото остава в долно положение, даже извъртяно напреки на нормалното си положение. И когато оста започне да слиза към буталото-тя опира в него и хода е дотам. А би трябвало да е още почти толкова... След нарязване на нова резба и стягане с новата гайка-всичко си заработи както преди.
          Та виж си усилвателя на кормилото-може да имаш същия проблем.
          Ние преди 6-7 гидини заварихме въпросната гайка и още не е имало проблем !
          Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
          ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X