БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
прилича ми на едни руски трактори дето се "чупеха" по средата и така завиваха...май и това е същото,само че с кабина от виетнамка)))
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
Т-150, К-700. Те не са трактори. Влекачи. И не са с Трекол
А тоя не съм го виждал, явно Венци е ходил на лов далече
може и така да е,знам че с един такъв оряха на село,за това си мислех че са трактори...
гумите му бяха като на БУГФУТ)))
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
С тоя трудно се стига до калта) Не може да ходи по шосето. Ама както всички ниви са буренясали, ще излезе че не е проблем...
Бе не, още не мога да разбера кво има вътре. Егати. Май съм станал кат някоя квартална сврака
Гумите. Това са гуми със свръхниско налягане, прословутия Трекол. За снего-блатоходи. Мани че едната струва няколкостотин долара, и на твърдо се бастисва. Няма устойчивост, нито курсова, нито в завоите. Цялото шосе няма да ти стигне за динамичен коридор при тия заявени 55 км/ч. И от тях спирачния път ще е 10 минути И дума не става да се балансират. Забрави за каквато и да е динамика, максималната скорост сигурно се достига за 2 минути. Това изобщо не е "пътна машина" по смисъла на ЗДП. За където е измислено това не е проблем, нали последните хора са били преди 2 000 километра...
Съчленяването го прави окончателно истинско, не позволява диагонално увисване, така че да буксуват и двата моста.
Ммм ... не, няма как да се сравнят. Бархана си е ГАЗ 66 (Виетнамка, Шишига(страшен, грозен), или съвсем галено - Шишка). Обединени са фургона и задната част на кабината, а за да не се усуче от усукването на рамата, разреза на конструкцията е по задния край на капака на мотора. При движение, прочее мърда с по 15 сантиметра.
А това чудо видимо е с полурами със шарнир, и кабината/кабините са разтоварени от усукващите усилия, артикулацията на мостовете е за сметка на шарнира, и това оставя окачването просто при несравнима и с независимото окачване проходимост. Би трябвало да е за сондьорите, ...
Май грешно ме разбрахте.Не съм искал да се сравняват двете машини(няма база за сравнение),а просто да покажа още едно руско чудо.Голямо желание имам да си направя нещо подобно,но като знам как ще стане узаконяването направо ми се приплаква.Като се връщах от Габрово какви проблеми имах с КАТ заради УАЗ-ката.
Коментар