До: какъв камион да си взема?
Като го измислят , каквото и да пише в закона,разкопан от возене на дърва път се оправя само с булдозер(може и фадрома ,ама трудно).Така че каквото и да измислят е все тая.
От написано до тука забелязвам,че се обръща пракалено внимание на проходимоста.Ако терена предлага постоянно буксуване просто няма да ти излезнат сметките.Факт е че двойното задвижване се използва по-скоро за сигурност при спускане/изкачване,друго си е като мотора държина 2/3 моста.Или да не пребускува на някое по-гадно място.Което ме навежда на мисълта че ГАЗ или ЗиЛ дето да не му изключват скоростите НЯМА.Дори на чисто нов,напънеш ли го на работа в гората почват да изключват.А ако е стръмно спирачки не помагат!
Първоначално публикуван от gh0sts
Преглед на мнение
От написано до тука забелязвам,че се обръща пракалено внимание на проходимоста.Ако терена предлага постоянно буксуване просто няма да ти излезнат сметките.Факт е че двойното задвижване се използва по-скоро за сигурност при спускане/изкачване,друго си е като мотора държина 2/3 моста.Или да не пребускува на някое по-гадно място.Което ме навежда на мисълта че ГАЗ или ЗиЛ дето да не му изключват скоростите НЯМА.Дори на чисто нов,напънеш ли го на работа в гората почват да изключват.А ако е стръмно спирачки не помагат!

тези модели например:
Свалих го от вагона чисто нов ВАРЕМ и малко повече от година го карах докато се уволних от казармата през септември 1990 година. Тогава нямаше равен нито като комфорт нито като проходимост влачил съм къква ли не потрошена военна техника през къкви ли не калища и чукари . Искарвал съм по 20 и повече часа на волана и не слизах като пребит за разлика от предишния ми ВАРЕМ ЗиЛ 131.
смятаите
Коментар