До: Шкода Мадара 4x4
Срещата ми с такава Шкода 4х4 е била военната версия с ремонтна работилница отзад.Като надеждност сравнена със ЗиЛ-а е по-добре,обаче работилниците напрактика са нови- по 20-30 000 км защото се изкарват от парковете само в краен случай или до мястото на занятия.В Офроуд аспект-на леко наклонена мокра поляна си буксува,факт е и че гумите са стандартните за асфалт.Ако има страничен наклон се опитва постоянно да се свлича по него.За в кал не съм виждал някой да има смелост да я вкара.В Ирак по време на марша създаваха доста по-малко проблеми от ЗиЛовете,единственото което ми направи впечатление е че избиха гарнитурите на предните колела.Имаше даже идея да се свалят фургоните и да се насади каросерия,за да се ползват за патрулни.Мисля че не е лош камион,обаче за соц.времето когато друга по-добра алтернатива е нямало.
Срещата ми с такава Шкода 4х4 е била военната версия с ремонтна работилница отзад.Като надеждност сравнена със ЗиЛ-а е по-добре,обаче работилниците напрактика са нови- по 20-30 000 км защото се изкарват от парковете само в краен случай или до мястото на занятия.В Офроуд аспект-на леко наклонена мокра поляна си буксува,факт е и че гумите са стандартните за асфалт.Ако има страничен наклон се опитва постоянно да се свлича по него.За в кал не съм виждал някой да има смелост да я вкара.В Ирак по време на марша създаваха доста по-малко проблеми от ЗиЛовете,единственото което ми направи впечатление е че избиха гарнитурите на предните колела.Имаше даже идея да се свалят фургоните и да се насади каросерия,за да се ползват за патрулни.Мисля че не е лош камион,обаче за соц.времето когато друга по-добра алтернатива е нямало.
Коментар