Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Unimog / Унимог регистрация в България - възможности и особености

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Unimog / Унимог регистрация в България - възможности и особености

    Привет,

    Колеги, виждам, че има Унимог регистриран като товарен, като селскостопански, а дори чувам и за такива регистрирани като >3,5т.

    Релно от какво зависи и според вас как е най удачно да се регистрира един Унимог?
    Откровенно не съм запознат с административните особености на това да имаш машина, регистрирана като камион/селскостопанска и същевременно да се ползва за лично забавление и разходки по гори и полянки (образно казано).

  • #2
    Зависи какъв е модела. Повечето са с регистрация на камион N2.
    При под 3,5 тона, може и N1. Може и специален, ако го пишеш кемпер.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Кое би било най-изгодното, тоест някой може ли да разясни в зависимост пт регистрацията какви такси се дължат и на какви прегледи или контрол подлежат? Пак казвам при положение, че се ползва образно като голям джип

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Като камион искат ГТП два пъти в годината(Ако е над 10 години). Винетка няма, има толл такса. Другите неща също не са кой знае какво.

    • #4
      Виж винетка и ГО за над 3,5 тона и много бързо ще решиш кой е най-добрия вариант за теб.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #5
        А как кара земеделска техника по магистралата?

        ПП очевидно поредния флейм стартер но все пак.
        Последно редактирано от turtey; 28-11-21, 19:51.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • m4r1qn
          m4r1qn коментира
          Редактиране на коментар
          ммммммедна част от Мог-овете не са за магистралата независимо от регистрацията.......

      • #6
        Моя Мог 406 е горски влекач (земеделска техника) и попринцип по света така се регистрира. Не е за магистрала, а на жълтите павета много се изкушавам да сгазя някого. Има модели от по-новите проектирани, като камиони. Вчера един такъв се движеше с 120 на скоростната тангенттангента. И да, поради липсата на преден регистрационен номер полицаите са Мнооооого впечатлени. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1623223513587.jpg Прегледи:0 Размер:902.7 КБ ID:6795164
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #7
          Красавец, щом е горски влекач (трябва да погледна тази класификация), може ли да се кара по републиканската пътна мрежа? Дължи ли пътна карта/тол такса или е с някакъв тип винетка? Каква гражданска му се прави и, ако не е тайна, какви пари са всички тези удоволствия

          Коментар


          • #8
            120лв. Гражданска отговорност и 20-30лв. технически преглед. Няма тол или винетка. Няма право да се движи по магистрали и автомобилни пътища (Цариградско). На някои пътища е забранено за трактори в определени часове.

            Коментар


            • #9
              Говоря по-скоро за модела U1300 (435), той ли би ледвало да е като камион N2 регистриран или ако да, знаете ли там какви са предполагаемите административни разходи, както и къде можеи къде не да се движи?

              Коментар


              • #10
                Я да отговоря кратко, че не ми се четат глупости. Регистрацията зависи най-вече от чуждестранната такава. Ако се търси преустройство е друго нещо.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • Стоян Боюков-Sariones
                  Стоян Боюков-Sariones коментира
                  Редактиране на коментар
                  На косъм съм да тегля "лелина"!

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ти па.
                  Я си направи секуро

                • smirnofster
                  smirnofster коментира
                  Редактиране на коментар
                  До колкото знам преустройството е трудно и съмнително. Там от където съм намерил са основно селскостопански.

                  Форумът за какво е ако не за постове... Бъдете здрави!

              • #11
                Регистриран ли е като камион, може да се движи според ограниченията за камиони. Дали е регистриран като камион зависи като какъв е закупен - предавателни числа, максимална скорост... А за камион застраховка -600-800лв, технически преглед - 60-80лв, ТОЛ такса на изминат километър, тахограф и съответната заверка, а в зависимост от тонажа е възможно и лиценз да искат....

                Коментар


                • #12
                  Ясно, благодаря

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Чети тук, че не ми се пише пак, а пък те хвърлят нещо по върбите
                    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...e3#post6782977

                    Там питащият, може да си го питаш също, щото в крайна сметка си взе такъв камион(ГАЗ 66).
                    За Унимог няма да е съществено различно.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X