Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ 53 смяна на преден мост, нова кабина и механична лебетка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газ 53 смяна на преден мост, нова кабина и механична лебетка

    Здравейте,

    Купих си Газ 53 с бензинов 100 коня двигател, който вече е на газ.
    Машината я купих с
    1. газкови скорости
    2. заден мост от виетнамка
    3. преден от молотовка
    4. Раздатка от зил

    Смених й скоростите със зилови 151, че газковите са и слаби и вече бяха издали багажа.

    Сега искам да й сменя:
    1. Предния мост със виетнамков - в момента предавателните числа на диференциалите на предния и задния мост се различават и това създава голямо напрежение. Също така искам хидравлика отпред, че иначе е много трудно да се върти волана - та съм се спрял на най-лесният вариант - да сменя предния мост със виетнаков и хем да изравня предавателните числа хем да получа хидравлика
    2. Сменя цялата кабина с нова - сегашната е доста удряна и кърпена и съответно и ръждясала - та искам да я заменя
    3. Искам да й сложа лебедка - по възможност механична. Купил съм си и допълнителната "скорост" за зиловите скорости, но не успявам да я сложа тъй като по мои опити няма място. От друга страна виждам в нета да се продават доста газ 53 със зилови скорости и лебедка та явно може и сигурно аз не правя нещо като хората.

    Въпросите са ми:
    1. Някой в/около София правил ли е такава замяна на преден мост на газ 53 - кой може да му сложи виетнамковия мост ?
    2. Откъде мога да намеря по-бързи диференциали - бих искал да вдигна скоростта на камионна на поне 90-100 км/ч.
    3. Откъде мога да поръчам нова кабина - чувал съм, че в Русия се произвеждат още и човек може да си купи - някой да е запознат ?
    4. Какво да правя с лебедката - къде мога да я закарам, за да ми монтират допълнителната "скорост" и да ми нагласят лебедката ?
    Поздрави

  • #2
    С газовата кутия не трябва да имаш ядове. Върви си с 90км, но разхода става доста висок и в кабината трябва да си с шлемофони. Преден мост да се смени не е нещо сложно, та всеки сервиз трябва да може да ти го направи. Има бързи диференциали. Слагани са на дизелови изпълнения, но на километража няма да ти отчита реалната скорост, а по малка.

    Коментар


    • #3
      На кутията на зила трябва да има или КОМ или място за него затапено с капачка . От него вадиш каквото ти трябва . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1190076149_w640_h640_1190076149.jpg
Прегледи:540
Размер:29.3 КБ
ID:6794975Натиснете снимката за да я уголемите

Име:601351032_w640_h640_korobka-otbora-moschnosti.jpg
Прегледи:468
Размер:342.6 КБ
ID:6794976
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        То хубаво по бързи дифове,ама не ти трябва по-висока скорост от 90,че това нещо като знам как спира......отделно явно искаш камиона за дърводобив,та се замисли в зависимост от терена,ако има сериозни наклони,трябват бавни дифове.Че с осем кубика бук,на някоя изкачване,този двигател му звършва ''сулука''.Нещата за които питаш не са толкова сложни,та ако може си ги прави ти,че бая пари ще ти вземат за тях.Отделно караш ли това нещо,да не казвам всеки ден,ама много често ще си в ремонт,така че ще се научиш и да не знаеш кое,как.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
          То хубаво по бързи дифове,ама не ти трябва по-висока скорост от 90,че това нещо като знам как спира......отделно явно искаш камиона за дърводобив,та се замисли в зависимост от терена,ако има сериозни наклони,трябват бавни дифове.Че с осем кубика бук,на някоя изкачване,този двигател му звършва ''сулука''.Нещата за които питаш не са толкова сложни,та ако може си ги прави ти,че бая пари ще ти вземат за тях.Отделно караш ли това нещо,да не казвам всеки ден,ама много често ще си в ремонт,така че ще се научиш и да не знаеш кое,как.
          Здрасти, благодаря за инфото - няма да я ползвам за дърводобив, а си я правя като офроуд машина за кеф. Тоест тя никога повече няма да носи повече от 1-2 тона и то ако реша да й слагам някакъв контейнер отзад. Тъй като се разхождам с камиона ми е важно да е и малко по-бърз и икономичен на по-високите скорости.

          На кутията на зила трябва да има или КОМ или място за него затапено с капачка . От него вадиш каквото ти трябва .
          Да, има капаче, отделно аз си купих и и допълнителната раздатка за механичната лебедка. Проблемът е, че няма място или аз не успявам да го монтирам правилно -




          Затова търся майстор в София, на който да я закарам и да види какво що.

          Коментар


          • #6
            За нашия проект все време не остава . ГАЗ 66 с форсиран двигател от Чайка ГАЗ 13 и скорости от ЗиЛ . Куплирал съм скоростите към двигателя и другото лято ще го качиме на камиона . Много работи се събраха на урала трябва да му качим кабина от ЗиЛ 4331 .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X