Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MAN 4x4 17.232

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MAN 4x4 17.232

    Здравейте, от скоро придобихме въпросният камион.
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4020.JPG Прегледи:0 Размер:607.2 КБ ID:6701778Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4021.JPG Прегледи:0 Размер:718.0 КБ ID:6701779

    Машината ще се ползва със смесено предназначение (земеделие/дърводобив). Размерът на гумите е:
    Предни
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4022.JPG Прегледи:0 Размер:878.0 КБ ID:6701781
    Задни
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4023.JPG Прегледи:0 Размер:838.5 КБ ID:6701782


    Имам желание да стане като камиона от следващата снимка, с 4 гуми общо, като виетнамка, бих бил много благодарен за всякаква информация относно размер на джанти и гуми които биха могли да станат. Приемам и конкретни предложения ако някой има за продаване. Благодаря на всички ви предварително!
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:maxresdefault.jpg Прегледи:0 Размер:171.5 КБ ID:6701784
    Прикачени файлове

  • #2
    Този е на един приятел. https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BC%D0%B0%D0%BD Работил съм малко с него и с камиона и с крана перфектна машина във всяко едно отношение ! Такъв има още един колега от Елешница зимата с него е снегорин на Витиня лятото вози основно жито . Дойде с единичните гуми и според него с тях е много нестабилен особено натоварен . Страдат си от теглото празен белия е 12 тона и пак е много проходим .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      Предполагам че ще е по нестабилен, но камионите в района всички са на единични гуми и коловозите съответно са тесни, предполагам че ще имам проблем с двойната гума.

      Коментар


      • #4
        Честито. Такъв камион-самосвал с кран, не руски, и стар модел ми е мечта. И май само ще си остане...
        И навеса ми е мечта, за него по има шансове

        Тук на една виетнамка и насадиха заден мост от ГАЗ53, или само главини ли, не знам точно, но това с идеята да и сложат двойни гуми отзад. За да има товароносимост.
        Вие пък искате обратното... Явно е заради проходимост, ама губите от тонажа.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          Кольо белия човека го докара от Франция с идеята не толкова че ще работи с него а имаше идея с него къща да строи . Седи си паркиран във ВЕИто на ТУ София и сме се разбрали запродава ли го първо на мен да ми се обади . Преди 5 години с него преместих един завод машини перфектно се работи и с камиона и с крана . Най хубавото е че е от Франция на 300 000 реални километра без грам ръжда по него . С урала и с това по София много леко се кара Кольо за селскостопанска работа най добър е урала както сме го направили . Кран Явор 6 и самосвален кош от Европа . И в най голямата кал можеш да работиш с него .
          Последно редактирано от sek.1; 01-02-21, 08:28.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Мен калта на полето не ме бърка. Когато е кално-не може да се работи нищо по нивите. Та и само със заден задвижващ ми върши перфектна работа.
            Самосвал с кран е супер комбинация като за мен.
            То не, че няма такива камиони. Има и то не малко, ама другото го няма, друготоооо...

        • #6
          Селскостопанската работа по принцип не се работи в кално време, особено транспортната дейност. На кал може да се работи, примерно, на силаж, на цвекло и още от тоя род дето в съвременното земеделие почти ги няма. Или ако ги има, който го работи това нещо си има и техниката.
          Въпросният Ман отгоре ако ще е и за горско и за селско - гумите ясно че ще се прави компромис с едната работа, но с коша ми е интересно как я мислите да става.
          Иначе да - тука при нас от десетина години вече зърнарите средна ръка /който си няма чел товарач/ се оборудваха с по един такъв самосвал с кран... От Скандинавско бая машини влязоха...

          П.п. А перфектният Ман на Сек пък въобще не го виждам перфектен за селскостопанска работа. За там трябва малък кран, а не това желязо дето почти цяла година ще бъде мъртъв товар.

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            За сега мана на никой не се продава а запродава ли го човека аз съм първия . Мана преди да дойде тук е работил във френското ЧЕЗ монтаж на стълбове на трудно достъпни места . За гаражните клетки има някакво решение на кметицата и общинския съвет за премахването им от общинска земя . Сега са го спрели заради изборите както и всички останали непопулярни мерки и решения . Минат ли почва се лудницата . Селскостопанския сезон е реално около половин година . Като ти е читав камиона и крана за него работа и през останалото време има .
            Последно редактирано от sek.1; 03-02-21, 07:14.

          • jordanov sv
            jordanov sv коментира
            Редактиране на коментар
            Селскостопанският сезон не го знам реално колко е, но работата за лек кран в селското стопанство е 3-4 дена. Който има работа за повече дни си има челен товарач задължително. Евентуално ако има да се вдига някой склад, къща, сеновал кранчето ще се включи, но то това пак не е селско стопанство. Услуга на приятел не го броим за основна дейност.
            Евентуално вариантът на колегата, пуснал темата е приложим - комбинация между селско и горско стопанство /аз затова се и заинтересувах как го мислят коша/ - но и в горското уви, не се търси кран с 18 тона метъра. Точно сега гледам през прозореца как две дъърти ЮМЗ-та с шипка кранчета за отрицателно време товарят камиони с трупи.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            В дърводобива с малък кран можеш да натовариш/разтовариш само себе си с тоя на мана и на 12 метра имаш голям резерв .

        • #7
          За единичната и двойната гума опита ми е от дърводобива . Пробите ги правих на IFA L60. "Балонните" единични гуми правеха Ифата много проходима. "Живота" на комплекта не надхвърляше 2-3м ,и на здравия терен не беше безопасно да се товари повече от 5-6т. Двоините (руски девятки) гуми носеха близо 2т. повече по същия терен и бяха два пъти по евтини .Отделно изкарваха цял сезон (ако някой камък не ги бракува).
          Пс. Затова си мисля ,че МАНа е редно да се пробва първо в този си вид.Ако терена е толкова тежък ,че не може да излезе с товара е по добре е да се избере друго сечище или с междинен подвоз.
          При земеделско ползване двойната гума също си има своите плюсове.

          Коментар


          • #8
            За какво ще се ползва камиона?

            Коментар


            • #9
              Машината ще се ползва със смесено предназначение (земеделие/дърводобив). Или иначе казано ще вози всичко каквото трябва: зърно, бали, пръст, камъни, тор, животинска тор, дърва-метрови, дърва каквито други има и тн. Товароносимостта не е фатално че ще намалее, понеже камиона е частен и ще се кара от собствениците така че ще се внимава. Конкретно ме интересува от какво могат да му паснат джанти и гуми. Намерих в нашето мобиле един камион който се продава и се вижда хубаво размер на гумата. интересно ми е само да нямат разлика в главините и джантите да са строго индивидуални.
              Относно коша, ще има някакви доработки, отзад дървата ще трябва да са на пачка за да може да се използва самосвала да вдига назад, странично разтоварване не желателно понеже дървата падат на гумите и ги късат. Като стане готов ще кача снимка.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Тук надали някой ще знае дали се сменя главина.
                Най-добре потърси из нета каталог за този камион, в него трябва да го има като част, ако има друга главина. То и джантата сигурно ще е по-широка...

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Един колега Валери сменя гуми с джанти само че на Мерцедес 4х4 . Работеше известно време с някой от мобилните оператори . Нямам спомен да ми е споменавал че е сменял главини само че специализираните единични гуми с джантите са една торба пари .Той има 5 - 6 камиона с кранове от 16 до 120 тона на метър и мерцедеса го продаде на скоро .
                Последно редактирано от sek.1; 07-02-21, 05:18.

            • #10
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-accdf42a5369d5fa53d327a2a9a3e64c-V.jpg Прегледи:0 Размер:225.4 КБ ID:6705429
              Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
              Тоя вашия перфектен Ман досега що не сте го пуснали в жътвена кампания да изкарва лев?
              Викаш на жътва да ходим ? Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-6febea0839a871bff368b5b21d002fac-V (1).jpg Прегледи:0 Размер:212.5 КБ ID:6705423Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-07d2413099d63153f20c3ac4940d16e5-V.jpg Прегледи:0 Размер:249.2 КБ ID:6705424Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-75848bdd18b0dfeb0d69137513062d46-V (1).jpg Прегледи:0 Размер:239.0 КБ ID:6705425Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-bd09bc16bcc0c1bf481751e10503cf19-V.jpg Прегледи:0 Размер:217.3 КБ ID:6705426Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-4526628edb1714dc386fb12a038ec993-V.jpg Прегледи:0 Размер:196.9 КБ ID:6705427Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-57f28fe4682149dffefe9b20e8d600c9-V.jpg Прегледи:0 Размер:228.8 КБ ID:6705428
              Последно редактирано от sek.1; 07-02-21, 04:48.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #11
                Ами да, нито една от сниманите машини не става за жътва. Не стават и в гората да ги вкараш. Ако си забравил, темата е за машина която ще се ползва за селско и допълнително - горско стопанство.
                Евентуално оня Урал дето е дежурен влекач на Витиня става, но само в краен случай - ако няма нещо друго.

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  То новите нямат нищо общо със старите .

                • jordanov sv
                  jordanov sv коментира
                  Редактиране на коментар
                  Евтини-евтини, колко да са евтини... На цената на старото желязо. Трийсегодишен ЗиЛ/Камаз, сменяш някоя и друга гума, позакърпваш с електрожена, части бол евтини или ментаци и всеки ден си вършиш работата. За всеки влак си има пътници. Някои пък държат да имат три лъча отпред на кабината и лампички да му светят вътре.
                  Най-интересното е че и в момента се вкарват нови машини произведени преди 30-40 години, от консервация - и не се задържат.
                  Съседът, както казах, може да си позволи много работи. Поне две Скании смени /едната муцунеста/, а и цял живот е работил като шофьор, сигурно знае какво му трябва.

                • Самодържец
                  Самодържец коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е евтини в сравнение със западните, айде така да уточним. Иначе за съпоставката "на цената на железото-буаш с чуко и връзваш с тело-изкарваш пари" и ново от магазина с комфорт и скъпи ремонти, има различни мнения.

              • #12
                Да караме по същество . Днес говорих с колегата Валери . Джанти за този тип гуми е намерил само от една фирма турска Джансъ но не продават директно . Представителството им за Източна Европа е в Холандия . Как ли не се е опитал да ги заобиколи не е успял . Джантите са му дошли на около 350 евро бройката . Гумите тук са му искали над 1200 евро за бройка намерил ги е в Германия по 600 евро на бройка . Не знам дали е оправдано да даваш такива пари .
                Последно редактирано от sek.1; 07-02-21, 18:52.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #13
                  Благодаря за отделеното време, ще потърся още известно време втора употреба, ако не стане ще търсим нови.

                  Коментар


                  • #14
                    Виж ги тези . https://kendichev89.mobile.bg/ Имат за МАН и за Мерцедес но според мен са еднакви . И цената им е добра .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #15
                      Благодарение на интернета, се свързах със собственика на синият немски камион по горе. Цитирам the size of the tires on my truck is 365 85 R20 or 13.00 R20 the size of the rims are 10.00. 20. Благодаря на всички включили се по темата тук. Поздрави и успех на всички.

                      Коментар


                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Джанти за 10Р20 имат доста машини, моя ДАФ също е с такива, има едни полски машини с подобни болтове на 12Р20/22, унимоговете имат доста джанти в около тия размери.

                        Джанти могат да се произведат в произволни размери, и да цените на дребно са около 5-600 евра.

                        Гуми най-добре от Холандия/Белгия, има няколко фирми с големи договори с военните и имат планини от гуми и джанти, пращат навсякъде и цените им са много конкурентни.

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        В България фирма Ванина в Ямбол произвеждат джанти.
                        Може да се пита за конкретния модел и дали могат да ги направят.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X