Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спец.техника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спец.техника

    http://www.fishki.net/comment.php?id=54795
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

  • #2
    Това е уникално и се монтира на МЕРЦ, ДАФ и всеки друг камион. Сигурно е майка си и баща си, но си заслужава парите. Какво производство е

    Коментар


    • #3
      До: Спец.техника

      Това пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
      http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=related
      Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

      Коментар


      • #4
        До: Спец.техника

        Вьшка някаква,има/няма 1000 коня мотор
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          До: Спец.техника

          Е това вече е за мен камион с голяма проходимост. А знайте ли колко струва монтирането на такива вериги и дали ги има изобщо в България.

          Коментар


          • #6
            До: Спец.техника

            Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
            Това пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
            http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=related
            Че е специализиран камион специализиран е. Това по конкретно е дъмпер работещ по табаните на на мините и кариерите. На живо коша на дъмпера е с размерите на апартамент а височината му е колкото на четириетажна къща. Гумите се сменяват трудно чрез кранове, височината им е 3.20м, а теглото 2.6 тона. Това е повече от Истински ОFFROAD паркетник и тем подобни. Буквално ГАЗИ...

            Коментар


            • #7
              До: Спец.техника

              Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнение
              Е това вече е за мен камион с голяма проходимост. А знайте ли колко струва монтирането на такива вериги и дали ги има изобщо в България.
              Съмнявам се че ги има в България, но тази рационализация е революционна за мен, едно от най-големите изобретения на 21 век. Велико, нямям думи...

              Коментар


              • #8
                До: Спец.техника

                Много добра техника радва учите като се види такова нещу. А сигорно ако се види на живо е жестоко.

                Коментар


                • #9
                  До: Спец.техника

                  Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнение
                  Съмнявам се че ги има в България, но тази рационализация е революционна за мен, едно от най-големите изобретения на 21 век. Велико, нямям думи...
                  През 70-те години на миналия (20-ти) век руснаците изпитват подобна схема на комбинирано (колесно и верижно) задвижване за БТР. Схемата е успешна в техническо отношение, но неоправдана от гледна точка на: тегло, сложност, ремонтопригодност, цена.....стига толкова
                  00359893488603

                  ....нямам си вече LR...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Спец.техника

                    Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнение
                    През 70-те години на миналия (20-ти) век руснаците изпитват подобна схема на комбинирано (колесно и верижно) задвижване за БТР. Схемата е успешна в техническо отношение, но неоправдана от гледна точка на: тегло, сложност, ремонтопригодност, цена.....стига толкова
                    Може ли да сравняваме изпитвания, проби, и опити със реално постигнат резултат, съмнявам се че колегата ZLOI ни пробутва някакъв монтаж, който не работи на живо, или прототип който е в начална фаза на изпитване. Тук говорим за постигнато крайно реализиране и вкарване в серийно производство, а това че е имало взаимстване ми е пределно ясно, и руснаците не са света богородица, и те взаимстваха още преди 44та и от CATERPILLAR (Америка), и от немците и от кой ли не, най-добрите технологии и системи, както и запада взаимстваше от тях, и евалата им за което. Важното е не кой е взел от някаде идея, а как я е взел и с какво я е развил, допълнил и подобрил .

                    При ралито се познават слабите места на автомобила, но и на пилота!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Спец.техника

                      Това голямото впечатлява, но по отношение на оф роуд способностите е кръгла нула. Задвижването е само задно и ако вали - пързаля страшно, затова ги пускат да работят само на сухо. Максималния преодолим наклон е само около 5-6%, при това на сухо и твърдо, освен това тоя дизел гълта като за световно, пък и повече. Сигурно на Мачу Пикчу и в Африка, където залежите са богати, излизат на сметка, но в БГ не се рентират.
                      Аз не си падам по руската техника - но трябва да призная, че в този клас (130-200т полезен товар) БЕЛАЗ няма равен като икономическа ефективност заради хибридното си задвижване (дизел/ток) затова и в Асарел това е основната марка.
                      При по-малките машини обаче - в сравнение с 4х2 дъмпера - концепцията на 6х6 артикулиращ дъмпер (макс до 50т товар) е направо космическа - а дъмперите на Волво са просто № 1 с пъти пред останалите.
                      Артикулиращия дъмпер работи при всякакви условия, 365 дни в годината (някой марки малко по-малко), преодолява до 40% надолу без товар (направо ги хвърлят в дупката) и 15-20% нагоре с пълен товар при сухо (това и за джипка с бавни е сериозно) , до 10-12% нагоре е икономически ефективен при мокро.
                      Тествахме един такъв в един рудник по време на торнадото миналата година - там от 50г не беше влизал дъмпер при дъжд защото, цитирам, "Белазите" почват да поднасят даже ако им се изпикаеш до гумата" => никакъв проблем не беше за машината на Волво, а разхода беше само 15-20% нагоре. Освен това разтоварваше на табана с двете задни гуми във въздуха без да мръдне.
                      Проблема, който възниква обаче е, че шофьорите ги е шубе да напънат машината, и то ги е шубе много...
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: Спец.техника

                        един линк за обикновена ежедневна употреба на артикулиращ дъмпер, ако решите обаче да ползвате обикновен самосвал или дъмпер тип Белаз - просто няма да стане
                        http://www.bizesor.com/video/CWu_HgF...-A40D-ADT.html

                        и за да не кажете, че съм твърде пристрастен към марката - ето и малко гъдел.
                        http://www.youtube.com/watch?v=t9WSH...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          До: Спец.техника

                          Не знам колко е проходим и за какво е специализиран,но е огромен.


                          Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Спец.техника

                            Много огромен, такива машини срещат ли се в България?
                            Че аз толкова много съм патувал и не съм забелязал никъде такива машини, а така искам да се насладя на вида им!
                            Поздрави.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Спец.техника

                              Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнение
                              Много огромен, такива машини срещат ли се в България?
                              Че аз толкова много съм патувал и не съм забелязал никъде такива машини, а така искам да се насладя на вида им!
                              Поздрави.
                              Този изглежда като да е 200-300 тона полезен товар.
                              Толкова големи няма...
                              В Асарел Медет (Панагюрище) и в Елаците (Етрополе) ползват 130 тонни, но и на двете места няма как да влезеш без покана, но когато някои вносител направи сделка обикновено домъква машината на Пловдивския Панаир.
                              В няколко кариери има 55 тонни, а на повечето места са 30 тонни.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X