Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Спец.техника
Свий
X
-
До: Спец.техника
Това пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=relatedЖивотът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!
Коментар
-
До: Спец.техника
Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнениеТова пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=related
Коментар
-
До: Спец.техника
Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнениеЕ това вече е за мен камион с голяма проходимост. А знайте ли колко струва монтирането на такива вериги и дали ги има изобщо в България.
Коментар
-
До: Спец.техника
Първоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнениеСъмнявам се че ги има в България, но тази рационализация е революционна за мен, едно от най-големите изобретения на 21 век. Велико, нямям думи...00359893488603
....нямам си вече LR...
Коментар
-
До: Спец.техника
Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнениеПрез 70-те години на миналия (20-ти) век руснаците изпитват подобна схема на комбинирано (колесно и верижно) задвижване за БТР. Схемата е успешна в техническо отношение, но неоправдана от гледна точка на: тегло, сложност, ремонтопригодност, цена.....стига толкова
При ралито се познават слабите места на автомобила, но и на пилота!
Коментар
-
До: Спец.техника
Това голямото впечатлява, но по отношение на оф роуд способностите е кръгла нула. Задвижването е само задно и ако вали - пързаля страшно, затова ги пускат да работят само на сухо. Максималния преодолим наклон е само около 5-6%, при това на сухо и твърдо, освен това тоя дизел гълта като за световно, пък и повече. Сигурно на Мачу Пикчу и в Африка, където залежите са богати, излизат на сметка, но в БГ не се рентират.
Аз не си падам по руската техника - но трябва да призная, че в този клас (130-200т полезен товар) БЕЛАЗ няма равен като икономическа ефективност заради хибридното си задвижване (дизел/ток) затова и в Асарел това е основната марка.
При по-малките машини обаче - в сравнение с 4х2 дъмпера - концепцията на 6х6 артикулиращ дъмпер (макс до 50т товар) е направо космическа - а дъмперите на Волво са просто № 1 с пъти пред останалите.
Артикулиращия дъмпер работи при всякакви условия, 365 дни в годината (някой марки малко по-малко), преодолява до 40% надолу без товар (направо ги хвърлят в дупката) и 15-20% нагоре с пълен товар при сухо (това и за джипка с бавни е сериозно) , до 10-12% нагоре е икономически ефективен при мокро.
Тествахме един такъв в един рудник по време на торнадото миналата година - там от 50г не беше влизал дъмпер при дъжд защото, цитирам, "Белазите" почват да поднасят даже ако им се изпикаеш до гумата" => никакъв проблем не беше за машината на Волво, а разхода беше само 15-20% нагоре. Освен това разтоварваше на табана с двете задни гуми във въздуха без да мръдне.
Проблема, който възниква обаче е, че шофьорите ги е шубе да напънат машината, и то ги е шубе много...
Коментар
-
До: Спец.техника
един линк за обикновена ежедневна употреба на артикулиращ дъмпер, ако решите обаче да ползвате обикновен самосвал или дъмпер тип Белаз - просто няма да стане
http://www.bizesor.com/video/CWu_HgF...-A40D-ADT.html
и за да не кажете, че съм твърде пристрастен към марката - ето и малко гъдел.
http://www.youtube.com/watch?v=t9WSH...eature=related
Коментар
-
До: Спец.техника
Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнениеМного огромен, такива машини срещат ли се в България?
Че аз толкова много съм патувал и не съм забелязал никъде такива машини, а така искам да се насладя на вида им!
Поздрави.
Толкова големи няма...
В Асарел Медет (Панагюрище) и в Елаците (Етрополе) ползват 130 тонни, но и на двете места няма как да влезеш без покана, но когато някои вносител направи сделка обикновено домъква машината на Пловдивския Панаир.
В няколко кариери има 55 тонни, а на повечето места са 30 тонни.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар