Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Спец.техника
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Това пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
 http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=relatedЖивотът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Че е специализиран камион специализиран е. Това по конкретно е дъмпер работещ по табаните на на мините и кариерите. На живо коша на дъмпера е с размерите на апартамент а височината му е колкото на четириетажна къща. Гумите се сменяват трудно чрез кранове, височината им е 3.20м, а теглото 2.6 тона. Това е повече от Истински ОFFROAD паркетник и тем подобни. Буквално ГАЗИ...Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнениеТова пак е специализиран камион,но от друг ранг.Обърнете внимание като се разминава с тира за мащабите.
 http://www.youtube.com/watch?v=FTYz8...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Съмнявам се че ги има в България, но тази рационализация е революционна за мен, едно от най-големите изобретения на 21 век. Велико, нямям думи...Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнениеЕ това вече е за мен камион с голяма проходимост. А знайте ли колко струва монтирането на такива вериги и дали ги има изобщо в България.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 През 70-те години на миналия (20-ти) век руснаците изпитват подобна схема на комбинирано (колесно и верижно) задвижване за БТР. Схемата е успешна в техническо отношение, но неоправдана от гледна точка на: тегло, сложност, ремонтопригодност, цена.....стига толковаПървоначално публикуван от Sapfir Преглед на мнениеСъмнявам се че ги има в България, но тази рационализация е революционна за мен, едно от най-големите изобретения на 21 век. Велико, нямям думи...00359893488603
 
 ....нямам си вече LR...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Може ли да сравняваме изпитвания, проби, и опити със реално постигнат резултат, съмнявам се че колегата ZLOI ни пробутва някакъв монтаж, който не работи на живо, или прототип който е в начална фаза на изпитване. Тук говорим за постигнато крайно реализиране и вкарване в серийно производство, а това че е имало взаимстване ми е пределно ясно, и руснаците не са света богородица, и те взаимстваха още преди 44та и от CATERPILLAR (Америка), и от немците и от кой ли не, най-добрите технологии и системи, както и запада взаимстваше от тях, и евалата им за което. Важното е не кой е взел от някаде идея, а как я е взел и с какво я е развил, допълнил и подобрил .Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнениеПрез 70-те години на миналия (20-ти) век руснаците изпитват подобна схема на комбинирано (колесно и верижно) задвижване за БТР. Схемата е успешна в техническо отношение, но неоправдана от гледна точка на: тегло, сложност, ремонтопригодност, цена.....стига толкова
 
 При ралито се познават слабите места на автомобила, но и на пилота!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Това голямото впечатлява, но по отношение на оф роуд способностите е кръгла нула. Задвижването е само задно и ако вали - пързаля страшно, затова ги пускат да работят само на сухо. Максималния преодолим наклон е само около 5-6%, при това на сухо и твърдо, освен това тоя дизел гълта като за световно, пък и повече. Сигурно на Мачу Пикчу и в Африка, където залежите са богати, излизат на сметка, но в БГ не се рентират.
 Аз не си падам по руската техника - но трябва да призная, че в този клас (130-200т полезен товар) БЕЛАЗ няма равен като икономическа ефективност заради хибридното си задвижване (дизел/ток) затова и в Асарел това е основната марка.
 При по-малките машини обаче - в сравнение с 4х2 дъмпера - концепцията на 6х6 артикулиращ дъмпер (макс до 50т товар) е направо космическа - а дъмперите на Волво са просто № 1 с пъти пред останалите.
 Артикулиращия дъмпер работи при всякакви условия, 365 дни в годината (някой марки малко по-малко), преодолява до 40% надолу без товар (направо ги хвърлят в дупката) и 15-20% нагоре с пълен товар при сухо (това и за джипка с бавни е сериозно) , до 10-12% нагоре е икономически ефективен при мокро.
 Тествахме един такъв в един рудник по време на торнадото миналата година - там от 50г не беше влизал дъмпер при дъжд защото, цитирам, "Белазите" почват да поднасят даже ако им се изпикаеш до гумата" => никакъв проблем не беше за машината на Волво, а разхода беше само 15-20% нагоре. Освен това разтоварваше на табана с двете задни гуми във въздуха без да мръдне.
 Проблема, който възниква обаче е, че шофьорите ги е шубе да напънат машината, и то ги е шубе много...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 един линк за обикновена ежедневна употреба на артикулиращ дъмпер, ако решите обаче да ползвате обикновен самосвал или дъмпер тип Белаз - просто няма да стане
 http://www.bizesor.com/video/CWu_HgF...-A40D-ADT.html
 
 и за да не кажете, че съм твърде пристрастен към марката - ето и малко гъдел.
 http://www.youtube.com/watch?v=t9WSH...eature=related
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Спец.техника
 
 Този изглежда като да е 200-300 тона полезен товар.Първоначално публикуван от m17k0 Преглед на мнениеМного огромен, такива машини срещат ли се в България?
 Че аз толкова много съм патувал и не съм забелязал никъде такива машини, а така искам да се насладя на вида им!
 Поздрави.
 Толкова големи няма...
 В Асарел Медет (Панагюрище) и в Елаците (Етрополе) ползват 130 тонни, но и на двете места няма как да влезеш без покана, но когато някои вносител направи сделка обикновено домъква машината на Пловдивския Панаир.
 В няколко кариери има 55 тонни, а на повечето места са 30 тонни.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




 
							
						



Коментар