Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз за бусове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сервиз за бусове

    Колеги, препоръчайте добър сервиз за бусове в София и околията (и до Пловдив съм готов да се гръмна от отчаяние вече). Трябва да разбират от предно окачване от А до Я, съединители е бонус. С Renault Master II-ка съм. Дедо правел само американци, Соти е зает до средата на следващата година.

    Ако има по-подходяща секция на форума - моля админ да премести темата.

  • #2
    По въпросът ти не мога да помогна, но ще помоля да споделиш мнение за модела. Предстои ми покупката на такъв, а в нета е пълно с противоречиви мнения. Половината са правили ремонт на двигател, другата половина са навъртели милион на въпросния G9U. Конкретният бус явно е със сменян двигател, т.к. не отговаря на двигателя по VIN.

    Коментар


    • #3
      Не знам дали Andro160 тел. 0888319614 все още се занимава с ремонти. Едно време беше обявил, че сервизът му е само "за джипове и бусове". В новия форум не мога да му намеря профила...
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #4
        И аз не мога да помогна, но при онлайн търсене на сервиз за "нерешим" проблем в Плевен, попаднах на неоторизиран сервиз за рено в сф. Нямам впечатления от сервиза, не не пречи да се опита.
        И понеже и аз търся Мастер, от оториз. сервиз ме посъветваха да се напъна за трета генерация- 2.3dci.


        гр. София

        ВРЕМЕНЕН АДРЕС: СБА МЛАДОСТ


        Телефони в сервиза:

        089RENAULT

        0889905916

        02/9951639


        Управител:


        0888445243

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
          По въпросът ти не мога да помогна, но ще помоля да споделиш мнение за модела. Предстои ми покупката на такъв, а в нета е пълно с противоречиви мнения. Половината са правили ремонт на двигател, другата половина са навъртели милион на въпросния G9U. Конкретният бус явно е със сменян двигател, т.к. не отговаря на двигателя по VIN.
          Моят е G9U 754, 2004-та година, 2.5 DCI 120 на почти 500 000 (един господ знае дали реални) километра. Шасито е доста запазено, единствено отпред отляво е изгнила подложката за вдигане на крик (вдясно и тя е тръгнала, но се крепи засега). Другото в лошо състояние откъм ръжда са болтовете за на задните ресьори, недай си боже да се наложи да ги свалям някой ден. Иначе кьорав неръждаем болт няма оригинално, един по един ги подменям. На 2 скъсах глави (не на ключово място, слава богу) + 1 втулка, която държи планката за стягане на акумулатора (мега кретения с него - отдолу дупки, за охлаждане ли, за чий уй не знам и аз - дишаш нафта през тях та сега мисля с какво да ги затапя). Правих дюзи, къмто 1200лв излезнаха, преди това на 4-та идваше някакъв misfire на 3-ти цилиндър (по спомен).

          Окачването на предницата е зле (или поне моето, ама той е бил и челосван, та имам 5-6 на ум). Рейката течеше, тропаше...след ремонта само тропа отново, та пак ще я свалям

          Докато не сложих въздушни възглавници отзад возията беше много тегава. Обмислям и отпред.

          Бусът е адски нисък и поне моят, фабрично, дойде без кора. Сега майстори някакви планки да хванем метална такава, много е тежка. На оригиналните крепежи кой знае какво ще повлече със себе си надолу. Без кора почваш да сменяш ремъци и ролки след отрицателно време.

          Със спирачките големи проблеми - първо помпа, после 2 апарата (1 по 1, разбира се) ми блокират. Оригинални са всичките, на Bosch, по 300лв на елемент (или рециклиране в GI Autofren). Това, по подозрения, от кретения от предния собственик налял хидравлично масло в спирачната с-ма (сега чакам да свалят помпите на съединителя да видим какви бози са там - с общ резервоар са).

          Моят е 6-м, 2.6 висок (с панелите, кемпер е). Вози доста тромаво, над 120-130 при добър наклон забрави на магистрала. То и с тая покъщнина отзад не че ти се ще много повече по нашите псевдомагистрали. Моят съвет за подобен бус - под 140-150 коня двигател да се подминава.

          Надявам се съм бил полезен.

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Не знам дали Andro160 тел. 0888319614 все още се занимава с ремонти. Едно време беше обявил, че сервизът му е само "за джипове и бусове". В новия форум не мога да му намеря профила...
          Благодаря, ще го проверя. Записах час при едни момчета (Гараж Вентура), добре похвалени са по форумите. Подозирам, че и те няма да се справят с всичко (отказаха ми да свалят рейка да я занеса за ремонт гаранционно, щото те само с нови части работели или някаква подобна глупост), така че и до Андро ще стигна явно.

          Първоначално публикуван от kroum74 Преглед на мнение
          И аз не мога да помогна, но при онлайн търсене на сервиз за "нерешим" проблем в Плевен, попаднах на неоторизиран сервиз за рено в сф. Нямам впечатления от сервиза, не не пречи да се опита.
          И понеже и аз търся Мастер, от оториз. сервиз ме посъветваха да се напъна за трета генерация- 2.3dci.


          гр. София

          ВРЕМЕНЕН АДРЕС: СБА МЛАДОСТ


          Телефони в сервиза:

          089RENAULT

          0889905916

          02/9951639


          Управител:


          0888445243
          Това е сервизът на Йода, едно гаражче в СБА Младост. Нямат условия за бусове.

          Коментар


          • #6
            Колко време си готов да платиш за тая рейка
            Преко сили с мотането четири чяса
            Ма да блокираш подемник за няколко дни ремонт на рейка е безумие
            На магарето е фаната , а на него носачите държат колелетата
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              В рамките на деня станаха нещата предния път като в това включвам ремонта във Феликс. Под 4ч сумарно качване и сваляне, с подемник не разполагаха майсторите - колата беше на стойки.

              Освен това като я вкарам за рейка ще се гледа окачване и съединител. С вързани ръце няма да оставя майстора да седи.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X