[img][/img]
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
CRAMER-кой е чувал за това
				
					Свий
				
			
		
	Темата е затворена.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами какво да кажа, верно че е натоварен, ама нищо кой-знае какво не видях като проходимост, а и рамата се усуква кято кашкавал...Пак казвам, не му е леко, но никога не съм виждал да се огъва така Джоган или Виетнамка...     Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража. Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Писна ми от идиотски формати и секретни линкове. И тия филмчета не мога да видя. Всички сисадмини са м...и г...ве!
 По принцип огъващата се рама е нарочно нещо и увеличава проходимостта още толкова, колкото всяко късо окачване. Само трябва да го можеш ... Например УАЗ и ГАЗ всичките са така. Края на развитието на тая идея са чехските хребетни рами. Цялата рама е просто една дебела тръба. На нея за завинтени диференциалите а от тях висят половинките на чупещите се мостове. Карданите са скрити в тръбата.
 От тая славна идея до сега се произвеждат само няколко Татри, до скоро имаше и живи Праги. Но от средата на 30-те и до 50-те е имало даже и леки коли с такава схема. През войната немците са се пречкали на идеята, после не знам какво и как. Изглежда има някакви недостатъци и проблеми щом не е масова. Не знам какви са обаче.Последно редактирано от Станислав_; 15-07-07, 18:19.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тоа твоя път целия с дупки повечето джипове от форума не се замислят за него. Айде да не давам за пример зверовете на Голди и Йори, ама виж Чавдо и Соти от къде минават и стига писа такива високопарни неща. Това че камиона минава по път, значи някой го е направил от редовно минаване от там. Като толкова си сигурен за джогана (щот аз съм сигурен в друго ама нейсе) виж тук и стига се изхвърля http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=5491Първоначално публикуван от vokelСамо да не е пускането от много високоПървоначално публикуван от kramerтака е защото пътя е целия в дупки..........айде да се басираме намери джоган,а аз с моя крамер да ги пуснеме на много лош терен и да видиме кой е по-проходим Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража. Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 не знам хора всеки хвали своето,но истината е че моя крамер е стара технология не мислите ли,че не бива да бъде сравнявана с най-новото в американската технология,едва ли ще видиме скоро в България нещо на "ошкош" така че Стефане не се сърди,но можеш само да мечтаеш за камион като моя
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 quadra нищо не разбираш от камиони как можеш да сравняваш стари технологии с нови,още повече едва ли ще видиме скоро в България нещо на "оскош" жал ми е за тебе крамера ми е толкова проходим,че в България само камион UNIMOG може да му съперничи явно не си виждал на "живо" такъв камион в действие...........пропуснал си много гледаш клипчета и нямаш реална представа за възможностите на тези машини-плод на немската инженерна мисъл,карал съм зил157,133,газ66,но крамер ги превъзхожда по всички показатели унимогите са с по-високо разположени мостове благодарение на редукторна система,като при тракторите и така са по високи и по-трудно се окопават там където минава моя камион руските закъсват
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Унимог е универсална машина създадена от Мерцедес-Бенц за строежи на трудно достъпни места, планински полета и тресавища. Най-често е използван в планински условия.
 Двигателите на Унимог варират от 230 до 280 конски сили, шест цилиндрови, дизелови. Автомобилите се комплектоват с 2 вида скоростни кутии:
 Автоматична с 8 скорости и механична с 24 предни скорости плюс задна. С тези скоростни кутии скоростта на движение може да варира от 0.07мили до 70 мили в час, използвайки и демултпликатор.
 Оригиналните гуми позволяват скорост до 70 мили в час (112км/ч)
 Унимог разполага с уникална хидравлична система, която осигурява подключването на всякакви допълнителни изпълнителни устройства включително хидравлична лебедка!
 Унимог разполага с блокаж на предния и задния диференциал, което много подобрява проходимостта и му позволява да стига до трудно достъпни места за строежи и други цели.
 Системата за охлаждане, добрите огледала и седалките на въздушна възглавница осигуряват добрия комфорт на водача!
 Кабината на Унимог разполага с 2 седалки като има опция за вграждането на 3-та.
 Унимог разполага с малко багажно отделение зад шофьорската седалка, в което могат да се поберат по дребни и важни неща.
 Подът на Унимог е плосък, под който е по-удобен за почистване!
 Вградените 3-точкови колани са нещо непълно ново за камионите на Мерцедес. Могат да се регулират според шофьора. Всяка една от седалките е на въздушна възглавница и може да се регулира и на височина.
 Вентилационната система е от високо ниво. Зимата може да стопли кабината и в най-големите студове, а пък лятото да разхлади и в най-голямата жега.
 Стандартно вграден е климатик, който може да поддържа температура около 20 при външна 40 градуса целзий.
 Климатика на Унимог разполага с фин филтър за прах и други вредни вещества.
 Отоплението на кабината става чрез затопляне на въздуха посредством топлината на двигателя.
 Унимог е една универсална машина намерила своето място в много сфери, и има много различни изпълнения: пожарна кола, самосвал, бордови автомобил, военен камион и даже съществува версия с 3 моста предназначен за военни цели.
 Това е камион, с който може да се стигне до много трудно достъпни места. Не отстъпва на някой джипове. Проходимостта му е впечатляваща. А пък комфорта завиден!
 Унимог е една прекрасна машина за този, който е решил да работи или живее нестандартно.
 
 Филмче с тест на Унимог:
 Внимание Размера на филма е:14.8mb
 http://www.unimogtrucks.com/media/unimog.mpg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Айде поредната порция пропагандни дитирамби. Че какво и е новота на х`американстата технология, не се е промелил като рама и ходова част от повече от 30 години. И що ли твоето "чудо велико" не съм го видял на нито едно състезание по Трък Трайал а виж руски машини там много и печелят все призови места... Айде стига писа кой какво разбира и какво не, нито си човека който ми е давал дипломите нито се този който ще ги оценява. Съжалявам че трябва да съм толкова рязък но такова възторжено квичене без покритие и повтаряне на едно и също ми напомня на промитите мозъце на пасторите от разните секти. Аре карай си го там великия проходимец и си се тупай по рамото пред другите дървари, тук има хора които се заномават с тези неща сериозно и въпреки това никой не си позволява да държи такива речи.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



Коментар