Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за Камазите като машини?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво мислите за Камазите като машини?

    Интересно ми е да разбера мнението ви за тези машини. Аз доста съм се занимавал с тях и имам доста добро, бих казал отлично мнение за тях и сега бих искал да чуя и вашето...
    Танки грязи не боятся!

  • #2
    В планината моторът не стига. А в равнината са си точно на мястото, не случайно завода им процъфтява

    Коментар


    • #3
      Вършат чудесна работа. Такава за каквато са предназначени-без разни сериозни оффроудчета. Товариш и караш. За гората има други машини. Освен ако не включваме в сметките и военните пълноприводни КАМАЗи
      УАЗ - Where I go there are no roads!!!

      Коментар


      • #4
        Те имат няколко десетки модела, тях що да ги изключваме? И също са си на мястото. Изобщо - рядко балансирана и търсена кантора. Жалко че повечето не са такива, тогава автотранспорта щеше да е сигурно по-читав свят.

        Коментар


        • #5
          Преди 20-25 години, когато се появиха си бяха направо равни със всички останали по света и до момента са най-съвременната руска машина от този род. Шанса им за развитие е голям: преди десетина години ги купи Деу, а сега съответно са GM.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #6
            Със ВАЗ имат много общо - ВАЗ също е GM, с ГАЗ не знам възможно ли е, те се ориентират към Форд, които са и основателите им, дълго време там са се произвеждали автомобили 1към1 с Форд, до към 50-те . След това правиха всякакви собствени вариации на тема Форд до Газелата, която също е лиценз. В Горки работят и на ишлеме за Махиндра и Махиндра - индийци тясно свързани с Даймлер-Крайслер.


            Този пост бе в отговор на съответен, на Камазаджия, в който се говореше за евентуален "мегатръст" м/у КАМАЗ-ВАЗ-ГАЗ, сега поста на Камазаджия "нещо липсва" и моя виси "безтегловно" - за това правя това пояснение.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #7
              Камаз са си група от над 100 фирми.
              Само дружеството което прави камиони е с 64 млрд. рубли активи и 0 заеми. Правят Евро-3 камиони, котират се на почти всички фондови борси по света. Какво повече да кажа - естествената победа на организация и много работа. Затова и сигурно са абонирани за победа в Париж Дакар.
              Имам опит с 5511 само - много пъргав и лесен за управление - кара се почти като лека кола.
              Това че са били купени от GM е новост за мен и не намирам нещо данни за такова нещо. Е може да са си купили някоя акция, деа знам.
              Примерно и това е Камаз

              Коментар


              • #8
                Значи GM не ги е купувал. GM придоби Деу, които ги бяха купили, както казах преди около 10-на години, за година точно нямам спомен в момента.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #9
                  da 5511 sa dobri no ako ne se byrkam te nqmat deliteli i sa samo s 5 skorosti za razlika naprimer ot 53212 i naslednicite mu koito sa s polowinki i sa o6te po pyrgawi. a ina4e poslednoto koeto 4etoh i to naskoro e 4e e postroen zawod ZF-KamAZ i mai4e se predwijda da se stroi i zawod s Cummins za dwigateli. I POSLEDNATA NOWINA: IMA DOGOWOR MEJDU MADARA GRUP I OAO KAMAZ ZA SGLOBQWANETO NA 200 KamAZa 5220 w Shumen koito sa s bylgarski mostowe dori i sglobqwanite w Rusia
                  Танки грязи не боятся!

                  Коментар


                  • #10
                    Какви са тия дивотии бе? ГМ ги изгониха от ВАЗ преди половин година, не може само да трошиш и да пиеш с мафията ... Сега ВАЗ го карат бивши шефове от военната промишленост и пак е просто държавен.
                    А ГАЗ никога не е правил лицензни фордове, и газелата не е ничий лиценз. Газ-А е копие, но от него са направени никви бройки. А ГАЗ-АА дори вече е друг автомобил, и това е началото на 30-те. Ако не броиш дизелът разработен по поръчка от Щаер, който те всъщност не слагат. На никой не е притрябвал двигател с висящи цилиндри. И 300-та Махиндри които докараха с влака от индийско за пробно продаване се въргалят на двора и никой не ги и поглежда камо ли да ги купи, те не стават за нищо.

                    Коментар


                    • #11
                      .... да живее червената армия

                      стефане, живеем във века на глобализацията, нищо руско не е руско и нищо американско не е американско, всичко вече е някаде по средата. ясен пример за това е даймлер крайслер, никой на света си няма идея дали мерцедес купиха крайслер или обратното

                      това за GM си е истината, доколкото пише по разните издания.

                      иначе по темата камаз е много добро за парите си, но като цяло според мен неструва, слаб е двигателя, слаба е ходовата част... разправяхме се с една такава машина но беше безпредметно от към пари и купихме ползван немски камион. незнам как са се развили нещата напоследък но преди година две те още нямаха камион, който да покрива евро нормите, ако още нямат значи съвсем неструва.
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Разните издания предполагам са гланцови списания. Тия не стават и за нужника. А от новините можеш да научиш маса интересни работи ... Американците просто ги изгониха от ВАЗ. С мутри и тояги, в най-добрите традиции на 90-те. Източването на завода е започнало от съветско време, но 10 милиона долара на месец са много и за руското добродушие. "Приятелите на Америка" вече ги гониха качулките.
                        Е, кой ... Първият им немски управител се постара много да загроби Крайслер. Кой го смени не знам, но Мерцедес така или иначе вече е второразрядна фирма ...
                        Ако два пъти на ден ще минава през планината това просто не е твоят камион. За където е мислен си е точно на мястото. Примерно от Атлантика до Тихият океан) Че ние имаме и тежки и стръмни пътища не е важно за никого - ние сме микроскопичен пазар и не сме никакви милиарди километри.

                        Коментар


                        • #13
                          Глобализацията си е глобализация, на когото му харесва-харесва, на когото не-не, но тя е факт и ще се задълбочава, така че който иска да бъде адекватен трябва да го разбере! А Стефан да не се засяга на духовна родина! КАМАЗ си е руска фирма, даже моделите, които произвежда са същите и марката си остава. Чии са капиталите е друг въпрос, а тези капитали са там, защото явно има смисъл да се вложат там.
                          Последните опити на КАМАЗ да покрие Евро-3 /за които знам/ са със унгарски MAN - RABA.

                          П. П. В България също няма небългарски предприятия. Нефтохима, Девня, БТК и каквото друго се сетите са български фирми, регистрирани от български съдилища, по българския търговски закон, плащат данъци в България и формират БВП за България!
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #14
                            глобализацията я има защото има нужда от нея. вече не е проблем на която и д ае българска фирма да продава каквото си иска кадето си иска по свете. това се отнася за фирмите от целия свят, значи пазара е глобален, ако капитала не се глобалзира няма как да останеш на пазара. това руснаците са го разбрали отдавна и под прикритието на какви ли не схеми вкарват чужди пари в русия зада може промишлеността да живее и в същото време партиотичния народ да си мисли че всичко си е руско.

                            така е и с автомобилната индустрия, не само руската, а изобщо, така е и с металургията, енергетиката ... всички сруктуро определящи, стратегически отрасли. много малка част от тези неща са си на съответните държави, с цел при конфликт да са относително независими, другото е ничие.
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X